Jump to content
IGNORERAD

marknader

phitsanulok

Recommended Posts

Eftersom jag själv far runt lite grann på marknader och nasar skulle det va roligt att se ifall det är fler här på mpr som är ute och nasar.

Har mest åkt runt på lokala marknader här i närke och då i reklamsyfte, men har fått blodad tand, då det är både roligt och trevligt.

Har även stått på stortorget i örebro i dec och sålt tomtar och annat julpynt.

Man ser en hel del Thai-swe par på marknaderna, och jag vet i af en här som säljer mandlar.

Förra året sålde vi tuggben och liknande, men nu när vi mer eller mindre har gjort om akvarieaffären till sportfiskebutik är det såna artiklar som kommer med, har bokat upp forshagafestivalen 8-9 juli.

Som sagt var det skulle vara kul att se om vi är flera härifrån so är ute och nasar.

mvh walle

Dela på andra sajter

jerker kör ju med mandlarna och jag körde korv hamburgare tills joel föddes sen gick det inte längre då man inte kann ta med småbarn

men roligt var det.känner ett flertal som kör april till okt sen los i 6-7 månader :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...