Jump to content
IGNORERAD

Farang?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Satt och läste lite i de gamla trådarna där herr Clion leker deckare och herr farang försöker bevisa "sanningen"

I samband med trådens slut och Clions framläggande av de bevis på att broder faktiskt arbetat på BEC I Pattaya så tystnade plötsligt herr farang.

Och inte en rad har han skrivit på MPR sen dess.

Känner faktiskt lite dåligt samvete över om det verkligen är så att han "skrämdes" bort på grund av den där bevistråden.

Det mesta var ju på skoj och skämt.

I alla fall så hoppas jag att det inte beror på mig eller dessa trådar att farang inte längre skriver.

Skulle mer än gärna vilja se farang på forumet igen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag är ganska så säker på att det inte beror på dig BTT utan det är andra orsaker.

För mer skinn på näsan än så tror jag Farang har än att han skulle deppa ihop för den tråden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lugn BTT, helt andra orsaker varför han inte skriver just nu.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Hade du kunnat läsa om andra saker (och varit lite vaken) än trådar som innefattar ord som Btt, longtime, shorttime osv. så hade du också fattat att det finns folk som är ute efter honom pga saker som inte är officiellt här på MPR eller som de flesta av oss inte känner till.. Så snälla Bror sluta slå dig på bröstet för att ha tystat Farang och försöka få det till att du gjort honom till åtlöje.. Så är inte fallet..

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror också det är helt andra orsaker som är anledning till Farangs frånvaro.

Försökte nyss ringa till det Farang-nummer jag har, men det blev "abonnenten kan ej nås"...

Tråkigt. Skulle gärna se Farang på forumet igen, och speciellt som deltagare på Västgötaträffen.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hade du kunnat läsa om andra saker (och varit lite vaken) än trådar som innefattar ord som Btt, longtime, shorttime osv. så hade du också fattat att det finns folk som är ute efter honom pga saker som inte är officiellt här på MPR eller som de flesta av oss inte känner till.. Så snälla Bror sluta slå dig på bröstet för att ha tystat Farang och försöka få det till att du gjort honom till åtlöje.. Så är inte fallet..

Jag slår mig inte på bröstet av stolthet ifall nu farang skulle slutat skriva på grund av vissa trådar.

Tvärtom så vore det trist och tragiskt ifall så vore fallet.

Jag har alltid tyckt om farangs skriverier på forumet och även om vi haft våra duster så hyser jag inget som helst agg gentemot honom.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...