Drivern Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Hej gubbs, om ni ej planerat något för midsommar så dyk upp nedanför Björngårdsvillan på den stora gräsytan där det blir festaktiviteter med början kl 16. Jag med familj är där kl 14 för picnic och några andra forumister dyker också upp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Jag kommer dit förutsatt att det inte spöregnar! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Detta låter som ett bra alternativ till det vanliga firandet, ska se vad tanten säger och om det inte är för grått på himlen så dyker vi nog upp också. L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 och vi också När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 och vi också Clirre, du får hålla ställningarna på aftonen för mig oxå Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2010 Clirre, du får hålla ställningarna på aftonen för mig oxå Du Lamai,kan vi låna din grill,du använder ju inte den nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Du Lamai,kan vi låna din grill,du använder ju inte den nu Självklart kan ni få låna min luxus-weber a la biltema. Bara ni lovar o vara rädda om den... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Ha det gott i patong nu här har det blåst görkallt i dag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Ja vem vet kanske tittar förbi men ska ju jobba på ståhl lördag och söndag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2010 Ha det gott i patong nu här har det blåst görkallt i dag Var har du då varit,Clion. Jag hade på både kyl och ac i lastbilen idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 22, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 22, 2010 Ja vem vet kanske tittar förbi men ska ju jobba på ståhl lördag och söndag Du är alltid välkommen, Nissefisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Ha det gott i patong nu här har det blåst görkallt i dag Skönt o höra med lite kall luft Clion. Dagens tips till dig e o kolla in Dagens bild-tråden Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
freddan_gbg Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Vi e inte i stan då tyvärr! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Kommer tidigt om det är läge för picknic. Annars blir det senare men inte gärna om det regnar. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 regnar det så träffas vi hos Bibben När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 regnar det så träffas vi hos Bibben Det kan nog gå bra förutsatt att inga barn är med... fast vi har ju egentligen alla barnasinnet kvar Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Det kan nog gå bra förutsatt att inga barn är med... fast vi har ju egentligen alla barnasinnet kvar Herr Chang har talat. HC känner mig väl!! manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 23, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 23, 2010 http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land?pp=http://www.smhi.se/produktportal-1.0//overview.do ser rätt ok ut eller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Kan nog tänkas dyka upp också om vädret och frugan tillåter Bibben: Vill du ha din karta eller blir det för många öl denna gången också ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Kan tyvärr inte göra er sällskap denna gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hankanmk Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Låter trevligt, kommer nog förbi en sväng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 http://www.smhi.se/vadret/vadret-i-sverige/land?pp=http://www.smhi.se/produktportal-1.0//overview.do ser rätt ok ut eller. Ja, det ser faktiskt ut som att det kan bli en svängom till "små grodorna" Peppar, peppar Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 23, 2010 Dela Inlagd Juni 23, 2010 Ja, det ser faktiskt ut som att det kan bli en svängom till "små grodorna" Peppar, peppar Man får väl hoppas att man inte gör en stor groda Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 24, 2010 Dela Inlagd Juni 24, 2010 Kan nog tänkas dyka upp också om vädret och frugan tillåter Bibben: Vill du ha din karta eller blir det för många öl denna gången också ? Nja, förra gången var jag ju inte där va? ;-) Vi tar kartan en annan gång va, OK ? ;-) Det är ju trots allt midsommar manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Skål alla Jag har skålat i några timmar nu på ett annat forum som är förbjudet att nämna här, så vet inte om jag kan komma, är inne på min fjärde öl och nu snurrar det, frukost är för "förbjudet ord". Jo, ska försöka komma, skål alla "förbjudet ord" manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu