Kim Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Nu har det vänt och vi går mot höst. Härligt! Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 buse När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Jupp ... skall bli skönt med lite kallare väder igen .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Vi får nog nöja oss med denna grönländska högsommarvärme vi har nu! +16 i solen är nästan för varmt...eller??? Bosätter mig nog på Åreskutan, iväntan på nästa syndaflod. ARKiolågen Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Är uttrycket fibravinter bekant? Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 hua vad jag svettas. 8 grader celsius ute nu. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 21, 2010 Dela Inlagd Juni 21, 2010 Men en del har ju nöjet att uppleva sitt sommarsolstånd i Thailand... Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Forden34 Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Jag upplever morgon(sol)stånd varje morgon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Jag upplever morgon(sol)stånd varje morgon Det beror sannolikt endast på att urinblåsan är full av ölrester från gårdagen. Då blir ju dilemmat om man ska dra nytta av denna situation, eller är det mer tillfredsställande att genast besöka toaletten? Fast det gäller att se upp, en del damer har tagit till sig det svenska ordspråket "morgonstånd är guld i mun". Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Det beror sannolikt endast på att urinblåsan är full av ölrester från gårdagen... ... Herr Chang har talat. Hmmm, inte om man skall tro på "forskning" http://www.youtube.com/watch?v=tSA2QilbNZA MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 22, 2010 Dela Inlagd Juni 22, 2010 Det beror sannolikt endast på att urinblåsan är full av ölrester från gårdagen. Då blir ju dilemmat om man ska dra nytta av denna situation, eller är det mer tillfredsställande att genast besöka toaletten? Fast det gäller att se upp, en del damer har tagit till sig det svenska ordspråket "morgonstånd är guld i mun". Herr Chang har talat. Jaha, tyskarnas favorit. Golden shower Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.