Jump to content
IGNORERAD

Så luras svenska män


Joints

Recommended Posts

broder tuk tuk

Är det inga andra som fått mail från olika damer?

Jag har fått från en norska, två ryskor och en dam från Senegal.

En påstår att jag kontaktat henne från en kontaktsida på nätet trots att jag aldrig varit registrerad på någon sådan.

Jag tänkte svara först för att se vad de skulle hitta på men avstod.

Norskan skrev ett otroligt långt brev och en bild där det inte var någon tvekan om vad hon använde som bete för att få någon kärlekskrank man på kroken.

Det brevet var lite långt men jag kopierar in de andra så kan ni se om någon av er fått något liknande.

Det märkliga i sammanhanget är ju att dessa 20 åriga ryskor som skickar "kärleksbrev" till +50 män ofta ser ut som filmstjärnor direkt från Hollywood.

Vilken naiv stolle går på något sådant??

Går man in som 50+are gubbe på vilken svensk kontaktsajt som helst så finns det ingen chans i världen att få kontakt med en snygg tjej under 30.

De gubbar som inte fattar att unga vackra Irina eller Natalia bara är ute efter pengar eller möjligen chans till PUT i Sverige, di gubbarna är ju mer eller mindre utvecklingsstörda.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • Baabar

    11

  • Joints

    9

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det märkliga i sammanhanget är ju att dessa 20 åriga ryskor som skickar "kärleksbrev" till +50 män ofta ser ut som filmstjärnor direkt från Hollywood.

Vilken naiv stolle går på något sådant??

Går man in som 50+are gubbe på vilken svensk kontaktsajt som helst så finns det ingen chans i världen att få kontakt med en snygg tjej under 30.

De gubbar som inte fattar att unga vackra Irina eller Natalia bara är ute efter pengar eller möjligen chans till PUT i Sverige, di gubbarna är ju mer eller mindre utvecklingsstörda.

BTT

:clapping:

Du må va skäggig men föruft har Ni :drinks:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

De gubbar som inte fattar att unga vackra Irina eller Natalia bara är ute efter pengar eller möjligen chans till PUT i Sverige, di gubbarna är ju mer eller mindre utvecklingsstörda.

BTT

OK, om du säger det så. Vad kallar man dem som gör sig lustiga eller stör sig så enormt på dessa mer eller mindre utvecklingsstörda personer och vad har de för diagnos?

Link to comment
Dela på andra sajter

OK, om du säger det så. Vad kallar man dem som gör sig lustiga eller stör sig så enormt på dessa mer eller mindre utvecklingsstörda personer och vad har de för diagnos?

de har nog samma diagnos som Ni...Besserwisser :drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Jaha du Joint´s..som sagt innan.Har man engång kommit hit är man aldrig mera fri.- Om man slutar här då slutar man i gropen :-(

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Det märkliga i sammanhanget är ju att dessa 20 åriga ryskor som skickar "kärleksbrev" till +50 män ofta ser ut som filmstjärnor direkt från Hollywood.

Vilken naiv stolle går på något sådant??

Går man in som 50+are gubbe på vilken svensk kontaktsajt som helst så finns det ingen chans i världen att få kontakt med en snygg tjej under 30.

De gubbar som inte fattar att unga vackra Irina eller Natalia bara är ute efter pengar eller möjligen chans till PUT i Sverige, di gubbarna är ju mer eller mindre utvecklingsstörda.

BTT

Visst.. men man kan ju också dra lite nytta av situationen och landa mellan låren på en som spelar ett sånt spel. Det funkar.. ;)

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Visst.. men man kan ju också dra lite nytta av situationen och landa mellan låren på en som spelar ett sånt spel. Det funkar.. ;)

Äsch är du så naiv och dum att du inte fattar att tjejen drar efter att hon fått sitt PUT?

Då blir det nog fan billigare och tryggare att åka till Moskva några dagar och ta in på en bordell eller ragga upp ett hyfsat snyggt gatuluder.

Själv tänker jag pippa ett par ryskor nästa Pattaya resa.

Se om man kan ragga upp någon vanlig familjeflicka med stora pattar och tjocka lår och stor röv.

Finns ju gott om charterryskor i Pattis nu.

Sedan är ju inte en knubbig blond söt danska i 45 årsåldern heller att förakta.

Man kanske skulle ta några supe och pippedagar på Phuket med??

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Definiera lurad grabbar.

Jag har alltid svårt att avgöra om jag är lurad av Thai tjejerna eller inte, jag betalar i regel inte för sex, min senaste resa till Thailand så träffade jag 2st olika Thai tjejer, den ena hade det bra ställt och hon vägrade att jag ens betalade maten när vi var ute och åt, tyvärr hade jag inga känslor för den tjejen utan jag föll för en fattigare tjej, ingen bar tjej ala daglig bar fee etc, utan hon och jag bodde ihop i 4 månader utan att jag var tvungen att langa upp några som helst pengar, ingen mamasan kom springande och undrade vart hon var, ingen Thai boyfriend heller.

Dock så betalade jag c.a 3-4 mål mat om dagen för henne. Jag kände mig lurad och utnyttjad ändå, fick tvångstankar att hon bara är med mig för att äta gott, samt slippa jobba, samt att hon kanske hade mål att komma till Sverige etc. Hon jobbade inte som bartjej, hon var servetris på en finare engelsk restaurang. Självklart var inte jag den första gästen hon träffat dock.

Men det kanske jag som är miljöskadad av Thailand, har iofs bara varit i landet totalt ett och ett halvt år sammanlagt, men jag kan fan inte lita på någon där nere.

Ändrades av Rob
Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker det inte är helt ovanligt att Faranger lurar Thaitjejer..

Dom berättar om hur mycket pengar dom har i sitt hemland, bilar, båtar, aktier och hus, i själva verket har dom ätit salt och ris under elva månader för att ha råd med sin resa till Thailand.

Allt sparande under dessa elva månader levande som fattigråttor bränner dom under fyra veckor i Thailand. Thaitjejen tror i sin enfald att dom bränner lika mycket pengar varje månad också i sitt hemland. Utan att ha någon fakta tycker jag mig se att detta betende är vanligast hos faranger från US och UK.

Träffade en kille från London som berättade om sina "rikedommar" och var tillsammans med en Thaitjej, han tyckte hon skulle ha en bil och hon gick och köpte en Honda City på avbetalning, han lovade att skicka pengar varje månad. Han ordnade även så hon kunde komma till London en månad till hans fina hus. Väl framme i hans "fina" hus, visade det sig att han bodde hemma hos sin mor, och tjänade helt otroliga 1100 Pund / månad. Väl tillbaka till Thailand kom inte den utlovade summan komma till hennes konto för avbetalningen, då han inte hade råd. Tjejen som jobbar med att sälja Jeans på MBK hade givetvis inte råd med avbetalningen på bilen, tjejen tjänar ca 6000 Baht per månad och har en hyra på 3500 Baht, så med dom stackars 2500 baht han skickade räckte inte långt, så det slutade med att leasingföretaget kom och hämtade bilen.

PS! Tjejen bodde granne med min Terack Ya, hon lånade 40 000 Baht av Terack Ya som hon skulle få tillbaka uppdelat på två månader. Detta skulle inte vara några problem då hennes kille skickade pengar varje månad. Ett år senare har min Terack Ya fått tillbaka 3000 Baht. Resten kan hon se sig i månen efter.

Ha en god dag!

:wai:

Ändrades av stjp8729
Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det märkliga i sammanhanget är ju att dessa 20 åriga ryskor som skickar "kärleksbrev" till +50 män ofta ser ut som filmstjärnor direkt från Hollywood.

Vilken naiv stolle går på något sådant??

Går man in som 50+are gubbe på vilken svensk kontaktsajt som helst så finns det ingen chans i världen att få kontakt med en snygg tjej under 30.

De gubbar som inte fattar att unga vackra Irina eller Natalia bara är ute efter pengar eller möjligen chans till PUT i Sverige, di gubbarna är ju mer eller mindre utvecklingsstörda.

BTT

Nu ska inte hern ha fördomar :friends::crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nu ska inte hern ha fördomar :friends::crazy:

Bäste herr Clion!

Jag har inga fördomar mot utvecklingsstörda.

Tvärtom de känner jag medlidande med.

Men stupida gubbar i 60 års åldern som låter sig duperas av 20 åriga ryska tjejer med filmstjärnelook har jag mycket lite till övers för.

Ok om gubben heter Ingvar Kamprad eller Bill Gates är det väl inget att babbla om.

Men när normala inkomstagare sitter och skickar halva lönen till ett vackert foto de stt på en nätsajt.

Då är det ju något i själslivet eller i intelligensen som gått snett.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Bäste herr Clion!

Jag har inga fördomar mot utvecklingsstörda.

Tvärtom de känner jag medlidande med.

Men stupida gubbar i 60 års åldern som låter sig duperas av 20 åriga ryska tjejer med filmstjärnelook har jag mycket lite till övers för.

Ok om gubben heter Ingvar Kamprad eller Bill Gates är det väl inget att babbla om.

Men när normala inkomstagare sitter och skickar halva lönen till ett vackert foto de stt på en nätsajt.

Då är det ju något i själslivet eller i intelligensen som gått snett.

BTT

BTT då har vaknat på den rätta sidan av sängen idag...Maitan :drinks:

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Toprunner

Äsch är du så naiv och dum att du inte fattar att tjejen drar efter att hon fått sitt PUT?

Då blir det nog fan billigare och tryggare att åka till Moskva några dagar och ta in på en bordell eller ragga upp ett hyfsat snyggt gatuluder.

Själv tänker jag pippa ett par ryskor nästa Pattaya resa.

Se om man kan ragga upp någon vanlig familjeflicka med stora pattar och tjocka lår och stor röv.

Finns ju gott om charterryskor i Pattis nu.

Sedan är ju inte en knubbig blond söt danska i 45 årsåldern heller att förakta.

Man kanske skulle ta några supe och pippedagar på Phuket med??

BTT

Nää... så dum tror jag inte att jag är. Det är inte svårt att syna bluffen som de ryska tjejer du pratar om kör med. Bara insistera på ett möte på rysk mark istället för att skicka pengar till en resa. Väl där är man ju mer fumlig om man inte lyckas få till det.

Leva ihop med en ryska skulle jag aldrig klara.. de där varg-ögonen är svåra att vänja sig vid.

Moskva är väl inte det bästa valet av rysk stad heller. St. Petersburg eller Kiev i Ukraina har betydligt lägre prisnivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten uppdatering.

Från SVD

Tydligen har publiceringen av artiklarna haft någon effekt iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nää... så dum tror jag inte att jag är. Det är inte svårt att syna bluffen som de ryska tjejer du pratar om kör med. Bara insistera på ett möte på rysk mark istället för att skicka pengar till en resa. Väl där är man ju mer fumlig om man inte lyckas få till det.

Leva ihop med en ryska skulle jag aldrig klara.. de där varg-ögonen är svåra att vänja sig vid.

Moskva är väl inte det bästa valet av rysk stad heller. St. Petersburg eller Kiev i Ukraina har betydligt lägre prisnivå.

Nog betydligt lägre prisnivå på di ryska och uzbekistanska damerna i Pattaya än på hemmaplan i Moskva eller Kiew.

Givetvis är lilla Noi i baren fortfarande första prioritet men so what om man nu testar en blond ryska nån timme spelar väl ingen roll i sammanhanget.

Men det handlar ju om prisbilden ochså. Jag betalar ju inte 3000 baht för en snygg ryska som ligger och sover medan man pippar när man kan få en het liten Noi för bara 1000 baht.

Däremot kan man ju tänka sig en avsugning på beachen av en söt blondin för en 1000 bahtare kanske eller ett nummer med en äldre ryska för 1500 kanske.

Man får spana in vilka möjligheter som finns.

Tänkte anlita herr Clion vid hans nästa resa till att spana in en del trevliga ryskorställen i Pattaya.

Kunde han hitta Pla kan han nog fan hitta Olga med. :lol:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog betydligt lägre prisnivå på di ryska och uzbekistanska damerna i Pattaya än på hemmaplan i Moskva eller Kiew.

Givetvis är lilla Noi i baren fortfarande första prioritet men so what om man nu testar en blond ryska nån timme spelar väl ingen roll i sammanhanget.

Men det handlar ju om prisbilden ochså. Jag betalar ju inte 3000 baht för en snygg ryska som ligger och sover medan man pippar när man kan få en het liten Noi för bara 1000 baht.

Däremot kan man ju tänka sig en avsugning på beachen av en söt blondin för en 1000 bahtare kanske eller ett nummer med en äldre ryska för 1500 kanske.

Man får spana in vilka möjligheter som finns.

Tänkte anlita herr Clion vid hans nästa resa till att spana in en del trevliga ryskorställen i Pattaya.

Kunde han hitta Pla kan han nog fan hitta Olga med. :lol:

BTT

När var det du skulle resa? 2014 eller nått sånt va?...då funkar det nog inte med ryskor mer, kanske Nord-Koreanskor och Kinesiskor som gäller då. :crazy:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

När var det du skulle resa? 2014 eller nått sånt va?...då funkar det nog inte med ryskor mer, kanske Nord-Koreanskor och Kinesiskor som gäller då. :crazy:

Nu är du fel ute.

Januari 2012 kommer jag att beträda Beach Road igen och på de 19 månader som återstår tror jag inte Natalja eller Olga har förvunnit från Pattaya.

Tvärtom så lär di nog ha blivit fler.

Små smalrövade kinesiskor eller koreanskor har jag inget nöje utav.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är ju januari 2555 du ska vandra på den heliga marken, eller hur BTT?

2555... ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra det . här är dock en "thaibrutta" som lyckas fortfarande http://www.thailandsforum.se/forum/lurad-pa-pengar-t2632-285.html

Intressant läsning, jag känner igen endel namn från liknande diskussioner på bla gamla Thaitjejer...

Fantastiskt och ledsamt att det går att ostraffat köra samma scam 5 års tid.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Bäste herr Clion!

Jag har inga fördomar mot utvecklingsstörda.

Tvärtom de känner jag medlidande med.

Men stupida gubbar i 60 års åldern som låter sig duperas av 20 åriga ryska tjejer med filmstjärnelook har jag mycket lite till övers för.

Ok om gubben heter Ingvar Kamprad eller Bill Gates är det väl inget att babbla om.

Men när normala inkomstagare sitter och skickar halva lönen till ett vackert foto de stt på en nätsajt.

Då är det ju något i själslivet eller i intelligensen som gått snett.

BTT

Hej

Här håller jag faktiskt med dig till stora delar, om männen bara var lite realistiska och självkritiska skulle dom flesta av problemen med kvinnor

som "lurar" män upphöra.

Jag tycker t.o.m att det i många fall är tveksamt om det kan kallas att lura någon när mannen är så orealistisk i synen på sig själv,

och har lika orealistiska "krav" på sin partner vad det gäller ålder och utseende.

Sen finns det ju alltid undantag men i det stora hela är detta nog faktorer som påverkar ganska mycket.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hej

Här håller jag faktiskt med dig till stora delar, om männen bara var lite realistiska och självkritiska skulle dom flesta av problemen med kvinnor

som "lurar" män upphöra.

Jag tycker t.o.m att det i många fall är tveksamt om det kan kallas att lura någon när mannen är så orealistisk i synen på sig själv,

och har lika orealistiska "krav" på sin partner vad det gäller ålder och utseende.

Sen finns det ju alltid undantag men i det stora hela är detta nog faktorer som påverkar ganska mycket.

Mvh Isan Lover

Nja nu är ju självkritik inget som en del män lider direkt av och att smickras av ett "hello sexy man" tillrop av 19 åriga söta Noi i baren är ju enbart charmigt och lekfullt.

Jag har inget emot 60+ gubbar som pippar 19 åringar i Pattaya och lägger lite stålar på att känna sig älskade någon månad om året.

Det är ett helt sunt och friskt beteende för en psykiskt normal äldre man.

Men som skrivits så finns det ju en del gubbar med vissa skador i känslolivet som kanske skulle må bäst av att låta bli att resa till barerna i Pattaya eller sitta och chatta med söta ryskor på nätet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är ju januari 2555 du ska vandra på den heliga marken, eller hur BTT?

2555... ;)

Herr Chang har talat.

Bäste herr Chang!

Föredrager att hålla mig till det västerländska tideräkningssystemet.

År 2555 lär jag nog vandra längs soierna som en osalig ande.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har inget emot 60+ gubbar som pippar 19 åringar i Pattaya och lägger lite stålar på att känna sig älskade någon månad om året.

Det är ett helt sunt och friskt beteende för en psykiskt normal äldre man.

BTT

Ehhh..då är jag alltså osund, sjuk och psykopat som ogillar det ? :whistle:

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...