Jump to content
IGNORERAD

Så luras svenska män


Joints

Recommended Posts

Det finns ju tyvärr en del som bara för att dom har möjligheten tycker att dom

kan ordna gratis kärlek vilket inte jag tycker är okej men alla har ju olika

värderingar.Jag har själv hört vittnesmål i Hua-hin :diablo:

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 96
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    15

  • Baabar

    11

  • Joints

    9

  • Baa

    7

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Det finns ju tyvärr en del som bara för att dom har möjligheten tycker att dom

kan ordna gratis kärlek vilket inte jag tycker är okej men alla har ju olika

värderingar.Jag har själv hört vittnesmål i Hua-hin :diablo:

Nja där håller jag inte riktigt med vill tjejen gå gratis så säger jag inte nej, dock kommer kosnader som mat,dricka,telefonkort mm.mm

Ps oftas känner man ju dom sedan innan.

Mvh Nesse

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Att svenska män luras är ingen nyhet...dom lurade maj till the land of milk and honey 1970 :dance1:

Link to comment
Dela på andra sajter

Att svenska män luras är ingen nyhet...dom lurade maj till the land of milk and honey 1970 :dance1:

Tell us more, please.

Link to comment
Dela på andra sajter

BankAnaconda

Hej jag är lite avis på dig om du får så många närmanden.Jag är i.o.f.s.datoroskuld

om man nu kan kalla det så.Kan det vara så att du tidigare varit inne på kontakt-

sajter.Och som jag tidigare har berättat så har jag en älskling,men det är ju

spännande ändå. :great:

Det gäller att sprida sin epost så mycket som möjligt :ironi:

Alla bör ha flera adresser,den privata till vänner

skräpaddresser till företag reklam mm

har en adress blivit koppierad och såld så kommer snart SPAM i mängder

kämpa inte imot, skaffa nya skräpaddresser

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte ens att dessa "kärlekskranka" män bör kallas män, de har inte ens hyfs att besöka damen i hemlandet utan helt sonika bortse från känslor o kärlek i damens fall och helt och hållet endast se till egna sexuella tillkortakommanden..

Låt torskarna bli lurade, kan man inte ens köpa kärlek me "finess" , ja då är man fan en sorglig fan..

Gla missommar :drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte ens att dessa "kärlekskranka" män bör kallas män, de har inte ens hyfs att besöka damen i hemlandet utan helt sonika bortse från känslor o kärlek i damens fall och helt och hållet endast se till egna sexuella tillkortakommanden..

Låt torskarna bli lurade, kan man inte ens köpa kärlek me "finess" , ja då är man fan en sorglig fan..

Gla missommar :drinks:

Det låter som om du känner dem allihopa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Det låter som om du känner dem allihopa?

har sett många , många patetiska själar.du kanske e en av dem?

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

har sett många , många patetiska själar.du kanske e en av dem?

Ojdå, taggarna utåt. Ämnet verkar vara känsligt för dig eller är du alltid så otrevlig?

Link to comment
Dela på andra sajter

Ojdå, taggarna utåt. Ämnet verkar vara känsligt för dig eller är du alltid så otrevlig?

Tyckte ditt "svars inlägg" var av högre designation, så känner Ni Er någonstans sårad av en kvinna Ni skickat pengar ber jag Er ödmjukast att se till Era intentioner...ok?

inga taggisar utåt här..bara att jag anser att Ni svamlar :drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte ditt "svars inlägg" var av högre designation, så känner Ni Er någonstans sårad av en kvinna Ni skickat pengar ber jag Er ödmjukast att se till Era intentioner...ok?

inga taggisar utåt här..bara att jag anser att Ni svamlar :drinks:

Lite full eller? :friends:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Näe...Ni?

Nä, men jag funderar på det.

Dina inlägg tog en sådan supersnabb affekt för att inte säga grammatisk vändning så jag undrade om det hände med lite hjälp av alkohol. :dance:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Man är inte full så länge man klarar hålla sig i golvet

B) / SatanG

"Svenskarna är mentalt handikappade och indoktrinerade att tro att politiker kan skapa och garantera välfärd." - Fredrik Reinfeld

Link to comment
Dela på andra sajter

Nä, men jag funderar på det.

Dina inlägg tog en sådan supersnabb affekt för att inte säga grammatisk vändning så jag undrade om det hände med lite hjälp av alkohol. :dance:

Hmm..jaja.blir bara less på "kärlekshistorier" som börjar me att en ensam stackars "svensk man" blir "blåst" bla ...bla blla.

Dessa män som söker sin kärlek finansiellt e väl mycket väl så väck rent känslosamt, så jag misstänker att di då endast saknar det ekonomiska när det drar ihop sej till final...eller "finito"

så jag tror ej det e synd om dessa män...de lär säkerligen finna "kärlek" i något nytt finasiellt kärleksnäste..eller?

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyckte ditt "svars inlägg" var av högre designation, så känner Ni Er någonstans sårad av en kvinna Ni skickat pengar ber jag Er ödmjukast att se till Era intentioner...ok?

inga taggisar utåt här..bara att jag anser att Ni svamlar :drinks:

Vad har jag svammlat om, om det nu är mig du åsyftar?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hmm..jaja.blir bara less på "kärlekshistorier" som börjar me att en ensam stackars "svensk man" blir "blåst" bla ...bla blla.

Dessa män som söker sin kärlek finansiellt e väl mycket väl så väck rent känslosamt, så jag misstänker att di då endast saknar det ekonomiska när det drar ihop sej till final...eller "finito"

så jag tror ej det e synd om dessa män...de lär säkerligen finna "kärlek" i något nytt finasiellt kärleksnäste..eller?

Nu tycker jag, som brukar generallisera rätt friskt, att Du är inne på fel linje.

Vet inte om Du bara tycker eller om Du har erfarenhet om detta. Själv har jag ingen erfarenhet alls, har aldrig varit inne på den linjen men däremot känner jag 4 st,(ja jag vet, ingen säkerställd undersökning) män från Sverige som träffat på sina damer på detta sätt och jag kan försäkra dig om att de är helt socialt anpassade, inga sexfreaks eller socialt handikappade. Dessa är alltså inga gamla vänner utan har träffat dem genom MPR:s medlemstäffar.

Som balans måste jag väl tillstå att jag även träffat en som inte var speciellt imponerad av den dam som uppenbarade sig vid mötet. Så visst finns det nitlotter, tror inte annat men att döma dem som söker någon via internet som sexfreak eller socialt missfoster är i mitt tycke lite väl grovt.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har jag svammlat om, om det nu är mig du åsyftar?

Tagga ner o fundera över hur du uttrycker dej.

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu tycker jag, som brukar generallisera rätt friskt, att Du är inne på fel linje.

Vet inte om Du bara tycker eller om Du har erfarenhet om detta. Själv har jag ingen erfarenhet alls, har aldrig varit inne på den linjen men däremot känner jag 4 st,(ja jag vet, ingen säkerställd undersökning) män från Sverige som träffat på sina damer på detta sätt och jag kan försäkra dig om att de är helt socialt anpassade, inga sexfreaks eller socialt handikappade. Dessa är alltså inga gamla vänner utan har träffat dem genom MPR:s medlemstäffar.

Som balans måste jag väl tillstå att jag även träffat en som inte var speciellt imponerad av den dam som uppenbarade sig vid mötet. Så visst finns det nitlotter, tror inte annat men att döma dem som söker någon via internet som sexfreak eller socialt missfoster är i mitt tycke lite väl grovt.

Baa

Så menar jag inte.

Det jag menar e att om man till ett ekonomiskt underutvecklat land ställer sitt sikte för att i "kärlekens" tecken hitta sitt lystmäte.ja då får man fan skörda därefter.

alla vet väl att kärleken är blind..men just i dessa fall o givetvis även många Thailändska fall är "kärleken" ekonomisk.svarar man på en annons o bjuder hit eller skickar pengar hitan o ditan får man ju fan stå sitt kast :rtfm:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Tycker inte ens att dessa "kärlekskranka" män bör kallas män, de har inte ens hyfs att besöka damen i hemlandet utan helt sonika bortse från känslor o kärlek i damens fall och helt och hållet endast se till egna sexuella tillkortakommanden..

Låt torskarna bli lurade, kan man inte ens köpa kärlek me "finess" , ja då är man fan en sorglig fan..

Gla missommar :drinks:

Det vimmlar säkert av mer eller mindre sviniga män på dessa kontaktsajter och många av dem har nog lurat en eller flera desperatfattiga tjejer. Bland de svenska män som blir lurade finns det nog ganska få "predators", de är nog för slipade för att bli lurade. De som luras är nog oftast män med betydande sociala och/eller intellektuella tillkortakommanden och dem är det nog mest synd om.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det vimmlar säkert av mer eller mindre sviniga män på dessa kontaktsajter och många av dem har nog lurat en eller flera desperatfattiga tjejer. Bland de svenska män som blir lurade finns det nog ganska få "predators", de är nog för slipade för att bli lurade. De som luras är nog oftast män med betydande sociala och/eller intellektuella tillkortakommanden och dem är det nog mest synd om.

ja det var ju ungefär så jag borde skrivit först..

:drinks:

man lär .."trots tillkortakommanden" som även Baabar har hehehe :crazy:

Ändrades av Baabar

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Så menar jag inte.

Det jag menar e att om man till ett ekonomiskt underutvecklat land ställer sitt sikte för att i "kärlekens" tecken hitta sitt lystmäte.ja då får man fan skörda därefter.

alla vet väl att kärleken är blind..men just i dessa fall o givetvis även många Thailändska fall är "kärleken" ekonomisk.svarar man på en annons o bjuder hit eller skickar pengar hitan o ditan får man ju fan stå sitt kast :rtfm:

Det kan jag visst hålla med om, är man så naiv att man skickar pengar för flygbiljetter och sjuka släktingar ett flertal gånger så OK, då kan man nog skylla sig själv till stor del, dock skall betänkas att en del av dessa skumraskfigurer är rätt skickliga på sitt jobb, men ändå, lite koll sitter inte fel.

Sen en annan reflektion i sammanhanget, antalet "blåsta" är nog lite mindre än "alla vet ju" antalet då samma blåsta farang ofta redovisas av ett flertal skadeglada bröder och systrar.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

De som luras är nog oftast män med betydande sociala och/eller intellektuella tillkortakommanden och dem är det nog mest synd om.

Just det där påstående är intressant, det "känns" som det är rätt rent generellt. Men finns det någon statistik över det, har något verkligen kollat detta på något sätt?

Det finns ju så många förutfattande meningar om vilka personer som ofta är utsatta för något, tex misshandlade kvinnor, thailändska kvinnor, Svenska män med Thailändska kvinnor osv.

Jag tycker det alltid är synd om folk som blir lurande, men frågan är om dessa som blir lurande verkligen är så korkade som många tror? Jag tror det kan hända vem som helst, men just fördomen att de som blir lurade är socialt och kognitivt handikappade gör att de allra flesta inte vågar erkänna att det hänt dem.

De flesta på detta forum vet ju tex om vanliga fördomar gällande Thailändskor och deras Svenska partners, vad jag vet så stämmer dessa fördomar knappt på något som är på detta forum tex. Eller?

Ahh, jag vet inte. Vi är alla ibland otroligt korkade och tar helt idi*tiska beslut, det innebär ju inte att vi har sociala och kognitiva tillkortakommanden..

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Link to comment
Dela på andra sajter

Just det där påstående är intressant, det "känns" som det är rätt rent generellt. Men finns det någon statistik över det, har något verkligen kollat detta på något sätt?

Det finns ju så många förutfattande meningar om vilka personer som ofta är utsatta för något, tex misshandlade kvinnor, thailändska kvinnor, Svenska män med Thailändska kvinnor osv.

Jag tycker det alltid är synd om folk som blir lurande, men frågan är om dessa som blir lurande verkligen är så korkade som många tror? Jag tror det kan hända vem som helst, men just fördomen att de som blir lurade är socialt och kognitivt handikappade gör att de allra flesta inte vågar erkänna att det hänt dem.

Nej, de är nog inte nödvändigtvis korkade, det var därför jag skrev "sociala och/eller intellektuella tillkortakommanden". Jag tror nog att de "socialt utmanade" är vanligare och många av dem kan säkert ha ett högt IQ men kanske svårare att fungera i sociala sammanhang och kanske framförallt när det gäller kvinnor.

Enbart vilda spekulationer och jag har varken erfarenhetsmässiga eller akademiska belägg för mina påståenden men som du skrev; det känns som det är rätt rent generellt :) .

Link to comment
Dela på andra sajter

Just det där påstående är intressant, det "känns" som det är rätt rent generellt. Men finns det någon statistik över det, har något verkligen kollat detta på något sätt?

Det finns ju så många förutfattande meningar om vilka personer som ofta är utsatta för något, tex misshandlade kvinnor, thailändska kvinnor, Svenska män med Thailändska kvinnor osv.

Jag tycker det alltid är synd om folk som blir lurande, men frågan är om dessa som blir lurande verkligen är så korkade som många tror? Jag tror det kan hända vem som helst, men just fördomen att de som blir lurade är socialt och kognitivt handikappade gör att de allra flesta inte vågar erkänna att det hänt dem.

De flesta på detta forum vet ju tex om vanliga fördomar gällande Thailändskor och deras Svenska partners, vad jag vet så stämmer dessa fördomar knappt på något som är på detta forum tex. Eller?

Ahh, jag vet inte. Vi är alla ibland otroligt korkade och tar helt idi*tiska beslut, det innebär ju inte att vi har sociala och kognitiva tillkortakommanden..

Det e ju detta de lever på, just det att vi män har ett stort behov, o i de mest ensamma ögonblick blir vi såååå ensamma..o det lyckas vi lösa me ekonomiska medel..o det e då synd o skam att det e "ekonomi" o inte kärlek som avgör..fan jag börjar låta som BRODER TUK TUK..nu ska jag lägga ner detta samtal.men men...när nu slutar jag innan jag börjar "bakatala mej själv"

:drinks:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...