Jump to content
IGNORERAD

Syster eller annan släkting i Thailand.

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

Istället för att lägga pengar på thailovelinks och andra dyra kontaktsajter så måste det ju finnas hundratals släktingar och systrar till frugor som redan befinner sig i Sverige,

som söker en snäll svensk man.

Alla som är intresserade av en snäll och ödmjuk man kan skriva till följande mailadress:

robertlee102@hotmail.com

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 28
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• broder tuk tuk

8

• Avregistrerad clion

4

• andrejsdenruskige

3

• korp

2

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Knappast. :huh:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Seriöst Btt ????

Ja varför skulle inte jag kunna hitta en thaitjej att gifta mig med?

Du lyckades ju.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Tror du verkligen någon skulle rekommendera dig för någon vän eller släkting till sin fru?

Med tanke på vad du har skrivit här på MPR är det större chans att en snöboll överlever i Sahara än det skulle hända :D

Men det var roligt att du ville skoja med oss så här på en söndagseftermiddag :great:

Dela på andra sajter

Tror du verkligen någon skulle rekommendera dig för någon vän eller släkting till sin fru?

Med tanke på vad du har skrivit här på MPR är det större chans att en snöboll överlever i Sahara än det skulle hända :D

Men det var roligt att du ville skoja med oss så här på en söndagseftermiddag :great:

Bäste herr lapp!!

Di flesta gubbar med thaifrugor har säkert en efarenhet av bartjejer och barliv de med och di har ju lyckats bli gifta.

Sedan att vissa gubbar kanske håll mun med sina eskapader bland barerna för systern till kompisens fruga är en annan sak.

Men skenheliga faranggubbar är väl inget att hänga i granen.

Är väl ett bättre kap för en thaitjej med en ärlig man som berättar om sitt förflutna och inte tiger om sina åsikter än en falsk och lismande och otrogen gubbe.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Haha...du gör en inte besviken med din humor...plus för det :great:

Du må tycka vad du vill om mig men jag är faktiskt en väldigt ärlig person som aldrig ljuger eller hycklar med mina åsikter.

Det jag menar är att en tjej säkert uppskattar en sådan man betydligt mer än en oärlig och feg typ.

Och detta gäller säkert även thailändska kvinnor.

Om jag berättar att jag suttit i baren och legat med 100 bartjejer så är jag ju ärlig med mitt förflutna och fortsätter givetvis inte med detta efter att jag träffat min fru.

För sån är jag.

Jag står för vad jag säger och hymlar inte med det.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Och jag som funderade varför en så sympatisk och trevlig person som du är singel men nu vet jag varför :whistle:

Blir ett till plus för den :great:

Dela på andra sajter

Och jag som funderade varför en så sympatisk och trevlig person som du är singel men nu vet jag varför :whistle:

Blir ett till plus för den :great:

Varför jag är singel har du ingen aning om så kom inte med sånt snack.

Skulle ta mig några nätter att hitta en hyfsad fruga i nån bar i Pattaya.

Jag skulle säkert träffa rätt ganska snabbt eftersom jag känner instinktivt vilka tjejer som är giftasbara.

Men min bäste herr Lapp nu råkar det vara så att mina planer är inte att ta hem någon fruga till Sverige utan att stanna longtime i Thailand och där springa ifatt en liten sötnos.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Men min bäste herr Lapp nu råkar det vara så att mina planer är inte att ta hem någon fruga till Sverige utan att stanna longtime i Thailand och där springa ifatt en liten sötnos.

BTT

Men då är frågan varför du efterlyser en tjej i denna tråd??

Dela på andra sajter

Varför jag är singel har du ingen aning om så kom inte med sånt snack.

Skulle ta mig några nätter att hitta en hyfsad fruga i nån bar i Pattaya.

Jag skulle säkert träffa rätt ganska snabbt eftersom jag känner instinktivt vilka tjejer som är giftasbara.

BTT

Men nu har det ju blivit longtime för brodern i Svedala och längre kommer den att bli. (Var det 2013?)

Denna longtime har spenderats ensam och pengar finnes icke till att resa till Thailand.

Vad göra?

Eftersom det finns nya gubbar på forumen så lägger man ut en krok. Kanske någon nappar.

Beteendet påminner m lilla Noi i baren crazy.gif

Ändrades av andrejsdenruskige
Dela på andra sajter

Men va fan ska du träffa nån darling.då vågar du väl inte dra dina storrys på Mpr mer :whistle:

men du får ju komma på träffarna då.damerna vill ju inspektera dig först innan dom rekomenderar dig för nån syster eller kusin.det är VÄLLDIGT viktigt.

Så börja med å anmäla dig till västgötaträffen och boka nåt rum

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

.damerna vill ju inspektera dig först innan dom rekomenderar dig för nån syster eller kusin.det är VÄLLDIGT viktigt.

Är det så det fungerar? Vad underbart pragmatiskt och positivt, jag blir ju lite nästan lite rörd :clapping:

Jag vill också bli inspekterad!!

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Är det så det fungerar? Vad underbart pragmatiskt och positivt, jag blir ju lite nästan lite rörd :clapping:

Jag vill också bli inspekterad!!

Det e bara å komma på träffen

resten sköter sig nog

PS hur går det med indiendamen då :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Dela på andra sajter

Det e bara å komma på träffen

resten sköter sig nog

PS hur går det med indiendamen då :whistle:

Ja, det var mest hypotetiskt. Men en dag kanske jag kommer, vem vet :great:

#BEDDO FA-USTO, GUDDO NAITO.#

Dela på andra sajter

Men nu har det ju blivit longtime för brodern i Svedala och längre kommer den att bli. (Var det 2013?)

Denna longtime har spenderats ensam och pengar finnes icke till att resa till Thailand.

Vad göra?

Eftersom det finns nya gubbar på forumen så lägger man ut en krok. Kanske någon nappar.

Beteendet påminner m lilla Noi i baren crazy.gif

Ja nu är jag ju inte barskrapad direkt.

Ponera att jag hittar ett kneg som ger mig ca 30.000 baht i månaden i lön, då ska jag nog klara mig på detta plus mina besparingar i alla fall nästan tills pensionen.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Men va fan ska du träffa nån darling.då vågar du väl inte dra dina storrys på Mpr mer :whistle:

men du får ju komma på träffarna då.damerna vill ju inspektera dig först innan dom rekomenderar dig för nån syster eller kusin.det är VÄLLDIGT viktigt.

Så börja med å anmäla dig till västgötaträffen och boka nåt rum

Exactemente som en viss medlem skulle skrivit!

Broder får nog finna sig i att bli granskad innan det rekommenderas något till giftaslystna släktingar... och Västgötaträffen är ett utmärkt tillfälle ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Undrar hur den rekommendationen skulle låta?

"Hej det här är min vän som älskar att sitta vid toaletten och spana på barbrudar med kikare. Han har x antal barbrudar som trofé så du behöver inte vara orolig att han inte skulle kunna göra dig lycklig med sin 7.5tummare?" :D

Ändrades av Lappen
Dela på andra sajter

hej BTT,

jag trodde du kunde utnyttja dina personal biljetter på flyget,

jag har ännu inte legat med 100 bartjejer,

jag brukar göra mer än "legat".ehhehehhe :great:

det är en fördel om man dessutom har bra kondis

så orkar man bättre och du kan då snabbare

springa efter en "sötnos"...ehehhehe:crazy:

om inte hon springer efter dig..hehhehe:whistle:

jag tänker på den svenska killen i 30 års åldern

som fortfarande bor hemma hos mamma

och som säger att han ska åka till "mallis"

men åker ner till Thailand och pippar hela veckan

innan han åker hem igen och ställer sig vid

maskinen på fabriken i hemstaden,

detta äventyr kan han leva på hela året

tills det är dags nästa gång att åka... :ironi:

mvh challenger98:)

Dela på andra sajter

Ja nu är jag ju inte barskrapad direkt.

Ponera att jag hittar ett kneg som ger mig ca 30.000 baht i månaden i lön, då ska jag nog klara mig på detta plus mina besparingar i alla fall nästan tills pensionen.

BTT

Vafan broder.

Du har ju säkra kort för att få dig en thai fru!

Laddad med stålar glömde du att skriva i din "kontakt annons".

Ska snacka med fugans alla mostrar och vänner.

Detta gäller såvida du inte är 62år gammal. Då är det inget att skylta med

Dela på andra sajter

Exactemente som en viss medlem skulle skrivit!

Broder får nog finna sig i att bli granskad innan det rekommenderas något till giftaslystna släktingar... och Västgötaträffen är ett utmärkt tillfälle ;)

Herr Chang har talat.

Bäste herr Chang!

Min skräck för just västergötland sitter i sedan jag som 9 åring såg en annons i en tidning där det stod:

"72 årig västgötabög vill se unga pojkar skita"

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Ja eftersom herrn inte vill komma till träffen å missar chansen så får vi hoppas att nån liten Darling kan nappa

för snäll och trevlig lär du vara enl din jobbarkompis från Naklua

post-3713-034269900 1277067344_thumb.jpg

post-3713-034269900 1277067344_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Om det där är en bild på brodern och han inte vill lägga ut den själv då ligger du brunt till, clion :-)

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...