Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Vi har en Motocrossbana i Älvängen 5 minuters bilväg från hemmet.Och nu när man fått fotografering som hobby så passade det ju utmärkt å besöka eventet och försöka få till några pics När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 Tog fotona i serie bildstagning så kameran lät ju som en kulspruta.lägg märke till bilden och nästa ser ut som killen i mitten blir omkörd i luften När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 tar några till efter dessa När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Fina bilder. Vem vann? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 Det var allt från Lördagsnöjet När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 Fina bilder. Vem vann? Nr 159 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.