Jump to content
IGNORERAD

Sicken djävla skit


Vaxet

Recommended Posts

Guest Siam-Nilsson

Nej det kommer jag inte ihåg, dessutom så tycker jag väl inte direkt att jag står med byxorna nere.

Intressant citat dock, " en svans av stötta och irriterade Isaan-beundrare slöt snabbt upp vid er sida".

Har aldrig avkrävt dig en pudel, har faktiskt inte ens kritiserat dig det senaste året, så om du inte är extreeeeeeeeeeeeeeeeeeeemt långsint, så kommer du ihåg fel.

Helt rätt (nästan)- Så här skrev jag:

"Drevkarlarna gläfste och likt en minarets ettrige böneutropare efterlystes en snabb och uppriktig URSÄKT för att jag hade trampat dem och deras kära fruar på tårna."

Någon simpel drevkarl har jag inte påstått att du var ;)

Du och Kim var ju de som satt på pass och höll i var sin bössa och siktade vid det tillfället.

Det var istället de lustiga "Drevkarlarna" ute i periferin som utkrävde

en "ursäkt" från mig.

Bland annat den där "suckande" herr "RoiEtt" ville hemskt gärna ha en.

Han och hans fru fick också en ångerfull skriftlig ursäkt från mig vid det tillfället,

vilket förhoppningsvis gjorde dem nöjda och belåtna som ett plåster på tårna.

Om du tror att jag är irriterad på dig så har du missförstått mina intentioner.

Jag såg det bara som en rolig grej att du själv nu fick börja försvara dig

eftersom du mer eller mindre medvetet misstolkades och förmodades hata Thailand och dess skräpprodukter.

:D

Ha nu en riktigt trevlig dag utan några "krånglande apparater" som saknar S-märkning.

SiamNilsson

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 78
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • noBuzz

    9

  • Vaxet

    6

  • GammalDansken

    6

  • JohanB

    5

Mest aktiva i denna tråd

Verkar utveckla sig till en schysst West-coast vs. East-coast gängfight det här.

Stockholm med omnejd mot bakvattnet. Norrland medlar och alla dissar Skåne.

Stockholm? Vi har inga avsikter att lägga oss i dyligt! :whistle:

Vänta bara tills jag kommer tillbaks till Risbyn, då skall jag ha åsikter igen.. :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du tror att jag är irriterad på dig så har du missförstått mina intentioner.

Jag såg det bara som en rolig grej att du själv nu fick börja försvara dig

eftersom du mer eller mindre medvetet misstolkades och förmodades hata Thailand och dess skräpprodukter.

SiamNilsson

Tror inte du är irriterad, du har tydligt visat att du både kan ge och ta smällar på forumet och jag ser fram emot nästa tangentfäktning med dig, mycket roande och stimulerande att alltid få svar på tal.

Dessutom har du ju förmågan att svara på ett finurligt och ofta oväntat sätt, det är sådan debatter som gör att jag hänger här på MPR.

Däremot så kan jag inte annat än skratta åt de stackare som använder detta forum som någon typ av hämnd för tidigare tillkortakommande.

Gör ett kort och ofta medvetet(förhoppningsvis medvetet annars är läsförståelsen mycket låg) elakt eller förolämpande inlägg, patetiskt enligt mig.

Och tyst bakom tangentborden sitter den lilla svansen och delar ut karma respektive minuskarma, att slå andra i huvudet går bra, men att själv visa sina åsikter tycks verka för farligt.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Vaxet

Jag lider med dig.. Men jag vill bara tacka för en härlig läsning, jag skattar inte åt dig utan åt allt skit som har gott sönder. Du beskriver det på ett sån roligt sätt, trots alla problem det säkert har gett dig.

Lev väl ! :drinks:

Vill du gå med i Vattenskallarnas förening? - JätteHjärna !

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...