matte Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Tack Stefan J för att du uppmärksammade mej på detta ohyggliga! När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Mycket skit kan man ta men det här va "droppen" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Tur att Pattaya finns så att de stackars Iranierna har nånstans att släppa loss... Mycket svensk sprit på bilderna! Måste vara en pers att va iranier. MVH Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Ja fy vilket shiitjobb. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Verkligen tragiskt att se så mycket C2H5OH gå till spillo! Fasanfullt räcker inte som beskrivning! Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Verkligen tragiskt att se så mycket C2H5OH gå till spillo! Fasanfullt räcker inte som beskrivning! Herr Chang har talat. Ja verkligen. Shah detta få fortgå? Kan ingen shahsa bort dem? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Ja verkligen. Shah detta få fortgå? Kan ingen shahsa bort dem? Inte i ran Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Allt rinner väl ner i grundvattnet så hela befolkningen får nyttja de ädla dryckerna Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Juni 19, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 19, 2010 AHA! Det är DÄRFÖR dom ligger på alla fyra med fejset i backen! Dom ber inte, dom sörplar! När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.