Jump to content
IGNORERAD

ToT Ipstar Broadband Satellite


lompok

Recommended Posts

Hej!

Jag bor på landet 25 km söder om Buriram och använder ToT Ipstar Broadband Satellite 1 Mb. Kostar 2780 B/mån. Jag har mätt nu från 12/6 tom 18/6 Har gjort 26 mätningar därav har 6 tidpunkter legat på 1000 kbps och de övriga från 93 och uppåt.80% av tiden ligger under 1 Mb. Vill jag öka till 2 mb då kostar det över 7000 B/mån

Vad kan man göra?

Ola

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kör själv med DTAC mobil med takantenn och fär faktiskt Edge kontakt.Håller till i Ban Kraut.Var finns du?Mvh Jan

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Kör själv med DTAC mobil med takantenn och fär faktiskt Edge kontakt.Håller till i Ban Kraut.Var finns du?Mvh Jan

Jag bor i en by som heter Nong Sai

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter ännu lite söder ut i Soeng Sang, här fungerar nu 3G full ut, ca 3mb ner och 0,4 upp.vad jag kan förstå av AIS hemsida så ska även 3G vara i drift i Buriram?.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Jag bor på landet 25 km söder om Buriram och använder ToT Ipstar Broadband Satellite 1 Mb. Kostar 2780 B/mån. Jag har mätt nu från 12/6 tom 18/6 Har gjort 26 mätningar därav har 6 tidpunkter legat på 1000 kbps och de övriga från 93 och uppåt.80% av tiden ligger under 1 Mb. Vill jag öka till 2 mb då kostar det över 7000 B/mån

Vad kan man göra?

Ola

De va ett hutlöst pris!

Jag hade tidigare ToT Ipstar 2 Mb c:a 2 min utanför Udon, då gick månadsavgiften på 1800 bath och anslutnings/installation på 4500.

Kan vara värt kolla andra leverantörer.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...