Baabar Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Denna skuta e Baabar kapten över Huvesaken e juh att de eenna amerikanska motor som luktar möe.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 18, 2010 Dela Inlagd Juni 18, 2010 Detta är min roddbåt efter vinsten på lotto men den här duger så länge Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
loy kratong Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Jag håller med du:crazy: Har en i samma storlek, lagom att lägga nät och fiska ifrån:dance1:. Mvh roddare Bobo Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 (ändrad) Har fri tillgång till .. 1. En plasteka 2. En Buster XXL 3. En Forbina 36 Fly Förhoppningsvis går det många månvarv till innan de är i min ägo... Och när de någon gång i framtiden hanmar under min försorg så är det ju som att kasta pälor för svin. Detta då jag blir allvarligt sjösjuk redan vid bryggsegling. /Enis Ändrades Juni 19, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 sådan här har jag spillt både tid och dyra droppar på . mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Felixduva Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Båten jag är jobbar på.xbow design Aberdeen harbour Utanför Aberdeen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Dom här jobbade jag med i många år Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Forutom den lilla sportskrutten vi har nu så har vi alltid haft olika segelbåtar. Sist hade jag en Mistinguette tillsammans med brorsan men i och med flytten til Thailand så såldes den tyvär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
matte Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Jag blev lite sugen på den här eftersom jag älskar att frekventera sjömackar. Åsså kan man ju vara lite knall eftersom den är som en enda stor krockkudde. När jag dör vill jag bara somna in fridfullt och stilla, precis som farfar. Inte vrålande av namnlös fasa, som hans passagerare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Dags för sjösättning av "SS Sailor" på Patmos i Grekland. En liten långkölad Contessa 26:a med en lika liten 4 hk Tohatsu som förgyllt många sommarveckor på öarna i Dodekaneserna. Fiskarbefolkningen kallade båten för "den lilla blå svensken". Båten skeppades ner och först efter 3 dagar i Piréus kunde båten klareras ut av de grekiska tullarna, trots att de blivit ett EU- land. Om mutkolvarna inte var upptagna av annat skulle de gå på lunch eller ouzorast... och först när lädret kom fram utbrast de unisont; "yes, yes". Same, same - but different alltså. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Och denna kärlek förgyllde somrarna hemmavid i Bohuslän under många år.. MAX 1:a, dubbelskrovad styrpulpet med B23 motor på 145 hk. Totalvikt 1200 kg. Noterbart är att efter hela 12 års användande låg försäljningspriset c:a 15% högre. Snacka om andrahandsvärde på just båtar. Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
irjus Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Ifrån den här har man fått mycket fisk, det är en Nor-Dan 16 fot -82 med en fyratakts tohatsu 30 hk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Själv har jag fri tillgång till den här. Känns skönt när solen gassar på havet. Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juni 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2010 Dom här jobbade jag med i många år Själv har jag slavat under många 90 båtar... CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juni 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 24, 2010 Har fri tillgång till .. 1. En plasteka 2. En Buster XXL 3. En Forbina 36 Fly Förhoppningsvis går det många månvarv till innan de är i min ägo... Och när de någon gång i framtiden hanmar under min försorg så är det ju som att kasta pälor för svin. Detta då jag blir allvarligt sjösjuk redan vid bryggsegling. /Enis 36:an e ju inte fy skam. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Once in my life Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Min f.d. båt. Seglade den 1986 från Gbg till Denia, Spanien. Såld på Malta år 2000. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 25, 2010 Dela Inlagd Juni 25, 2010 Brudmagnet? Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 Själv har jag fri tillgång till den här. Känns skönt när solen gassar på havet. Tack för morgonens garv När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 26, 2010 Dela Inlagd Juni 26, 2010 (ändrad) Där på andra våningen sprang clirre å serva officerarna 69-70 isbrytaren Tor Ändrades Juni 26, 2010 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu