Jump to content
IGNORERAD

Ingen sommarresa i år...


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

mamma bäng fan pappa käng

Tja...

Vinterresan är bokad till den 4 december och 6 veckor framåt som vanligt. :):)

Sommarresan verkar skita sig pga en massa saker som tex återinskolning på dagis, åtaganden i BRF mm osv...

Nu jävlar ska jag avsäga mig alla "frivilliga" eggemang så jag kan använda min semester som jag vill!!

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

ska mamma börja på dagis :o:P

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:ph34r:

Själv vet jag inte om det blir en vinterresa ens :diablo:

gick de så hett till senast :wacko::heat:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv hoppas jag kunna åka i oktober men annars får det bli över jul och nyår för att vara hemma då finns inte på kartan bara. Fyyy vad jag längtar till Thailand.

PS nu värker restarmen så mycket så jag funderar på en restresa till turkiet :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja...Jag ÄR på sommarresa till Sverige, inte fy skam det heller, men om några veckor är det dax att återvända till risbyn.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja...Jag ÄR på sommarresa till Sverige, inte fy skam det heller, men om några veckor är det dax att återvända till risbyn.

"upp och nervända världen"

Ha en skön sommar i Sverige !

Det är en av de bästa ställena i världen på sommaren ju !

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

ska mamma börja på dagis :o:P

:)

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Här är en till som inte gör någon sommarresa, planerar kanske en sommarresa till Sverige 2011. Blir isåfall första privata resan till Sverige sedan 2006. :o:o:o

Ha en trevlig midsommardag!

:wai:

Ha det bra själv

avundsjuke clirre :rolleyes:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...