Jump to content
IGNORERAD

Att titta på sändningarna från World Cup


noBuzz

Recommended Posts

Satte mig ner för en liten stund sedan.. öppnade ölburken och chipspåsen.. och slog på Tv'n.

Möttes av en jättefin skylt i rutan som meddelade att det var tekniska problem med signalen från Sydafrika.

Samma sak hände en liten stund när jag tittade i går. Sändningarna bara upphörde en liten stund.

Det var inte första gången då heller.

Vet att man pratat om detta på nyheterna i dagarna och säger att man ska stämma arrangörerna.

Och jag som trodde att det var Thailändarna som inte hade betalat som de skulle eller något, så dumt av mig.

Som tur är så har jag kabeltv så jag slog över till någon av de andra kanalerna som sänder fotbollen.. och se vilken tur.. de har inga tekniska problem.

Så nu mumsar jag chips och dricker öl igen...:drinks::great:

Link to comment
Dela på andra sajter

loy kratong

Snacka om svepskäl! Det var väl den svenska kanalen som strulade.:kort:

Märker ofta skillnad mellan mig o grannen, han har bara de fria kanalerna och har mycket fel. Jag har via internetleverantören funkar skitbra!

Mvh Bobo soccer.:dance1:

Allt som jag verkligen vill göra är antingen omoraliskt, olagligt eller fettbildande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Satte mig ner för en liten stund sedan.. öppnade ölburken och chipspåsen.. och slog på Tv'n.

Möttes av en jättefin skylt i rutan som meddelade att det var tekniska problem med signalen från Sydafrika.

Samma sak hände en liten stund när jag tittade i går. Sändningarna bara upphörde en liten stund.

Det var inte första gången då heller.

Vet att man pratat om detta på nyheterna i dagarna och säger att man ska stämma arrangörerna.

Och jag som trodde att det var Thailändarna som inte hade betalat som de skulle eller något, så dumt av mig.

Som tur är så har jag kabeltv så jag slog över till någon av de andra kanalerna som sänder fotbollen.. och se vilken tur.. de har inga tekniska problem.

Så nu mumsar jag chips och dricker öl igen...:drinks::great:

ALLA Speciellt jag noterar detta med STOOOOOOORT INTRESSE OCH Kommer att notera detta i in dagbok absolut,,,, :suicide:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Satte mig ner för en liten stund sedan.. öppnade ölburken och chipspåsen.. och slog på Tv'n.

Möttes av en jättefin skylt i rutan som meddelade att det var tekniska problem med signalen från Sydafrika.

Samma sak hände en liten stund när jag tittade i går. Sändningarna bara upphörde en liten stund.

Det var inte första gången då heller.

Vet att man pratat om detta på nyheterna i dagarna och säger att man ska stämma arrangörerna.

Och jag som trodde att det var Thailändarna som inte hade betalat som de skulle eller något, så dumt av mig.

Som tur är så har jag kabeltv så jag slog över till någon av de andra kanalerna som sänder fotbollen.. och se vilken tur.. de har inga tekniska problem.

Så nu mumsar jag chips och dricker öl igen...:drinks::great:

He-he allt tekniskt brukar väl vara pomplem i Thailand

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja...

vad har du för fart på internetkopplingen???

http://www.tv4play.se/

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ju ett ganska bra kabelutbud så jag tror att jag har minst 3 kanaler som visar fotbollen.

Tror faktiskt fortfarande att problemet ligger lokalt snarare än hos arrangörer/distributörer.

Eftersom fotbollen sänds utan problem på kabelkanalerna.

Det är bara de statliga kanalerna som har problem.

Och detta med stämningar och skyltar med "tekniska problem" hos leverantören är bara undanflykter

för att "Save face" publikt.

Att ingen nappade på den? :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, kan väl bara tillägga att jag är mycket nöjd med sändningarna i Sverige. Åtminstone från SVT HD, perfekt kvalitet!

Snålfisarna på TV4 har stängt ner sin HD-kanal, håhåjaja. Tråkigt att de ska sända hälften av matcherna... dock ej finalen!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tittade igår på Tyskland - Serbien på UBC HD sändning här i Surin, inget fel på den bilden förutom ett par avbrott precis när matchen började.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och jag upptäckte att vi hade Malaysiska "Astro - Supersport HD" i vårt utbud. Kanonbild också.

Det enda man saknar är de Thailändska kommentatorernas frekventa "Å Hååå". :)

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja, kan väl bara tillägga att jag är mycket nöjd med sändningarna i Sverige. Åtminstone från SVT HD, perfekt kvalitet!

Snålfisarna på TV4 har stängt ner sin HD-kanal, håhåjaja. Tråkigt att de ska sända hälften av matcherna... dock ej finalen!

Herr Chang har talat.

Håller med SVT HD är perfekt. /mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

"Å Håå" ja fy faan vad man saknar Det 55555

Lindebojj e en nolla55

Nu kommer man skratta hela dan "Å Håå" gött att fler har noterat uttrycket :drinks::clapping:

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...