Jump to content
IGNORERAD

Ingen från kungafamiljen på bröllopet i helgen?


bullerobang

Recommended Posts

bullerobang

Satt för skoj skull o snokade igenon gästlistorna för helgens stora bröllop och kunde konstatera att ingen från den thailändska kunga familjen var bjudna/närvarande den ende thai jag kunde se var ambasadören som var gäst vid vigseln. Är det någon fnurra på tråden mellan de båda familjerna eller är dom bara inte så bundis som man trodde så dom inte blev bjudna av den anledningen eller hadde ingen tid eller möjlighet att komma bara? Inte för att jag är specielt intreserad av bröllopet men kul o veta om Thailand var representerat.

middagen

vigsel

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Häromdagen var det inte bestämt i varje fall. Men de tror att prinsessan ska komma. Dock ej klart enligt frugan.

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att dom är bjudna, men Kungen av Thailand har inte åkt på sådana tillställningar dom sista 30 åren men visst kommer det från det Thailänksa kungahuset

Den som kommer är H.R.H. Crown Princess Sirindhorn

tsakhia-elbegdorj-maha-chakri-sirindhorn-2009-8-24-20-10-14.jpg

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Häromdagen var det inte bestämt i varje fall. Men de tror att prinsessan ska komma. Dock ej klart enligt frugan.

Typiskt Thai inget klart än, jag säger bara det typiskt Thai dom vet bäst

Det är inget kafferep med grannen, det har vart klart i månader vilka som kommer kronprinsessan står på alla listor.

Och varför inte det blev kungen dels beror det på att han inte mår så bra han har kommit upp till åren.

Dels så har han inte vart på sådana tillställningar dom sista 30 åren, därav så skickar dom barnen

Har även läst att kungen inte har åkt på stadsbesök heller på dom sista 30 åren (har läst att han ej vart utanför Thailand heller), om ni nu undrar varför Svenska kungen är där så ofta men att han ej åker till Sverige.

Men det vet alla kungahus i världen att kungen av Thailand ej åker på statsbesök eller bröllop/födelsedagar (kungens 50 årsdag så var det nån av barnen som var där då med)

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

En liten anekdot.

Det var kronprinsessan Sirindhorn som välsigna Bua och Sanoi (kungens elefanter) innan avfärd till Sverige

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

bullerobang

Om jag inte såg helt galet så stog ju inte Thailand med i gästlistan eller har jag fel eller dyker man upp iaf utan inbjudan??

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

swedenfarang

Grand hotell är iallafall bokat för thailändska kungligheter...

Norrländsk 08, hör hemma i Jomtien och Buriram.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan bara tala om att det förekommer mycket snack, tror inte hela listan är känd än kommer nog inte vara så tills bröllopet är över.

Det kan finnas hotbilder mot vissa därav denna mörkning, men vissa har läckt ut

Här kan du läsa från 2010-06-09

http://www.aftonbladet.se/brollopet/article7270590.ab

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter mötet med Svanberg lär nog inte Obama dyka upp iaf :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...