Jump to content
IGNORERAD

Thai TV på nätet


Mankan

Recommended Posts

Hej

Jag skulle behöva tips på vart man kan hitta bra aktuella sidor där man kan titta på Thai TV via nätet.

Någon som har några bra tips?

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tackar

Det var visst någon/några serier på tv3 och tv7 som damen vill se. Har provat att söka själv men det verkar svårt att hitta någon som inte helatiden hackar och buffrar.

Jonny78

Går det att titta på serier och annat efter att de har gått på din länk? Såg att man skall vara medlem också.

Hatar mytomaner och bidragsfuskare.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kör med Firefox så kan du installera en plug-in som heter tv-fox med vilken du får in 15 thailändska kanaler just nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Om du kör med Firefox så kan du installera en plug-in som heter tv-fox med vilken du får in 15 thailändska kanaler just nu.

Bra plug-in där till FF, tack för det tipset.

Ang thaisåpor så brukar fruT se dessa på youtube, de läggs snabbt ut där efter sändning.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Någon som har några bra tips?

Hallå, Mankan!

Vi kör med thaitv

Typ 100 SEK / månad.

Mvh

Kimmo

You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe.

You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes.

Link to comment
Dela på andra sajter

Da_Ling_Boy

Hejsan!

jag kan tipsa om denna sida som tjejen är helnöjd med! funkar perfekt hela tiden.

http://www.dootv.tv/

hälsningar

Mikael

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Hejsan!

jag kan tipsa om denna sida som tjejen är helnöjd med! funkar perfekt hela tiden.

http://www.dootv.tv/

hälsningar

Mikael

Hej

Hur får man det att funka perfekt?

När jag testar så buffrar det bara hela tiden.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej Hur får man det att funka perfekt? När jag testar så buffrar det bara hela tiden.

Du har dåligt nät förmodligen?

Själv tankar jag ner alla thai filmer, serier mm från http://www.siamsmile.org/signup.php?referrer=Serath

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Hur får man det att funka perfekt?

När jag testar så buffrar det bara hela tiden.

Hejsan,

det är väl typiskt, men nu senaste veckan så har det buffrat mest hela tiden även för oss, troligen är det segt hos Doo-TV servrarna, både i Usa o GB, jag har testat båda,

för all annan surfning fungerar bra i ca 30 MBps hastighet...

annars så gjorde vi inget speciellt, då det fungerade bra, så nu får vi väl avvakta ett tag till så får vi se om det förbättras.

hälsningar

Micke

***************************************************************************

Född Söderkis, Alltid Söderkis, Forca Bajen!

"Det vi inte gör idag slipper vi göra om i morgon"

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...