Jump to content
IGNORERAD

Thailands sämsta TV kanal


stjp8729

Recommended Posts

Nej, det finns inga sämre kanaler.

Ändå sitter man och tittar i flera sekunder emellanåt :(

Link to comment
Dela på andra sajter

Har nyligen fått parabolen installerad, och har hittat den sämsta TV kanalen i Thailand 24 timmars web camera med bara två Pandor i bur..

Ha en bra dag!

:wai:

Låter som den bästa kanalen enligt mig. :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter som den bästa kanalen enligt mig. :crazy:

Om man är en panda som sitter i djupaste skogarna i Kina, så lär det ju vara en riktigt bra dokusåpa. :)

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ser hellre på ett par pandor i live-sändning än "Quisso" eller liknande program, för att inte tala om alla olika freakshows som går under benämningen dokusåpa, alla dagar i veckan.

Det ska tydligen finnas en off-knapp på tv:n har jag hört, men jag är alldeles för bekväm för att ta en fem steg lång promenad så för det mesta använder jag mig av fjärrkontrollens off-knapp.

Det funkar utmärkt varje gång. :great:

Link to comment
Dela på andra sajter

O kan man inte se det direkt så kan man ju alltid panda det. :lol:

Det senaste har jag sagt till katter några gånger, men en gång trodde jag att jag sa samma, men jag måste ha sagt något helt annat, för båda katterna vred snabbt på huvudet och glodde förvånat

Link to comment
Dela på andra sajter

Har faktiskt en sämre kanal på min tv, eller hade när jag var i th, installatören programerade något på kanal nio som hette ptv, värre smörja får man leta efter, sitter nog hellre och tittar på två pandor.

En chang är alltid en chang om än i ett sprucket glas

Våga vägra fesbok

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...