Jump to content
IGNORERAD

Vad ÄR det med Thaitjejer och spel?


Bulken

Recommended Posts

Guest Isan Lover

Har ju hört att folk värvar nyinkomna thaitjejer på SFI och erbjuder dom lån för att spela,och då kanske att dom får 30.000kr i lån direkt.Sen leder ju detta till det en och det andra när dom väl ska betala tillbaka skulden. Otroligt sorgligt men dagens sanning tyvärr.

Hej

Detta är helt riktigt och förekommer här i vår kommun, men som tur är så tror jag bara att det är en liten minoritet, gissningsvis ca 10-20% som nappar.

Dom allra flesta väljer att jobba och sköta familjen, och nöjer sig med att träffa sina thaivänner för att äta och snacka tillsammans.

Men dom 10-20% som väljer "easy come, easy go" livet även här i Sverige syns ju och uppmärksammas mest i press och dagligt skvaller, och inte minst på

kommunens nöjeslokaler.

Men jag tycker verkligen synd om den familj som råkar ut för dessa problem, det riskerar att förstöra allt inte bara för kvinnan utan även för hennes man och ev. barn.

Mvh Isan Lover

Ändrades av Isan Lover
Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 175
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Neil

    13

  • Baa

    12

  • Herr Chang

    8

  • nissefisk1

    8

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest Lappen

Och skillnaden mot tex Svenska spel är???? Spelar man Cashgame på Svenska spel eller någon annan site så går en avgift till denna site för varje giv som sker.. Skillnaden mellan Svenska Spel och andra siter är att i princip alla andra ger rakeback, då en viss del av dessa avgifter går tillbaka till spelarna, men inte på Svenska spel.. Så Svenska staten kan nog jämföras med värdinnan i detta sammanhang och enda anledningen till att staten kommer undan med liknande maffia metoder är att de publicerar texter om spelberoende och bla bla osv.. Som inte en j-vel läser, allra minst de som är fast i skiten.. :diablo:

Största skillnaden är att i Texas kan du vinna med kunskap men inte i ett nollsummespel där du går break even i det långa loppet.

Sen har SS lägre rake än alla andra siter så skillnaden i att få rakeback blir inte så stor för en hobbyspelare som spelar lite för skoj.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wille

Största skillnaden är att i Texas kan du vinna med kunskap men inte i ett nollsummespel där du går break even i det långa loppet.

Sen har SS lägre rake än alla andra siter så skillnaden i att få rakeback blir inte så stor för en hobbyspelare som spelar lite för skoj.

För om åren när jag hade mer tid till att spela så hade jag stor omsättning men en relativt blygsam direktvinst. Dock gjorde en då 45% rakeback på 2/4 NL att den verkliga vinsten blev en eller två utlandsresor per år - det gjorde stor skillnad för lilla mig iaf.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

För om åren när jag hade mer tid till att spela så hade jag stor omsättning men en relativt blygsam direktvinst. Dock gjorde en då 45% rakeback på 2/4 NL att den verkliga vinsten blev en eller två utlandsresor per år - det gjorde stor skillnad för lilla mig iaf.

Absolut är i samma sists där min vinst och rakeback går till resor men fortfarande är det på hobbynivå.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej

Detta är helt riktigt och förekommer här i vår kommun, men som tur är så tror jag bara att det är en liten minoritet, gissningsvis ca 10-20% som nappar.

Dom allra flesta väljer att jobba och sköta familjen, och nöjer sig med att träffa sina thaivänner för att äta och snacka tillsammans.

Men dom 10-20% som väljer "easy come, easy go" livet även här i Sverige syns ju och uppmärksammas mest i press och dagligt skvaller, och inte minst på

kommunens nöjeslokaler.

Men jag tycker verkligen synd om den familj som råkar ut för dessa problem, det riskerar att förstöra allt inte bara för kvinnan utan även för hennes man och ev. barn.

Mvh Isan Lover

om det skulle vara runt 20 procent som valjer fel vag sa ar det ju knappast nagon liten minoritet utan en stor minoritet som staller till med en massa elande. skulle tro att procentsiffran ar hogre an 20 procent sarskilt om man raknar med att alla problem med utlaning av pengar inte bara haror fran spelverksamhet.

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaidamer och kortspel verkar höra ihop som ler och långhalm.

Jag har har suttit med i ett sånt här thaispel, då jag varit inbiten holdemfantast så blev jag nyfiken på vad damerna spelade

och tänkte att med min matematiska överlägsenhet mot thaidamerna skulle jag ha en fördel mot de som inte var så vassa på huvudräkning.

Men jag bedrog mig. Deras spel är helt utan inslag av skicklighet och logist tänkande. Således var lappen inne på rätt spår om

att det är ett nollsummespel i långa loppet. Om det nu inte vore för "om".

Den som håller i spelet tar ut en avgift ur varje giv, detta gör att "värdinnan" oftast gör en kraftig vinst.

Sedan kommer problemet med att de som tillfälligt förlorar vill vinna tillbaka sina förluster och därför höjer insatserna.

Det är då det blir spel om höga summor. Rent matematiskt över en lång period med samma insatser så kommer alla att förlora lika mycket.

Men på kort sikt kan någon lätt förlora stora summor. Med en från början mycket låg insats kan ganska lätt en eller två tusenlappar förloras.

Det största problemet enligt mig med damernas spelande är stt de totalt glömmer av resten av omvärlden.

Barn och familj är de största förlorarna, många skribenter har skrivit om att damerna låser in sig med kortleken och glömmer helt bort tid och rum.

Männen är oftast helt ovetande då de inte kan thai. De litar på vad partnern berättar om vinster/förluster. Sanningen är dock en mycket

sällsynt gäst när Thai ska beskriva sina "sämre sidor" eller berätta om sina förluster eller arbete för att täcka upp dessa.

Jag kan lova att de allra flesta skulle bli mycket förvånade om de får veta vad som händer bakom den snygga fasaden de målar upp.

Tyvärr är de flesta män tofflar och säger inte ifrån. Kanske inte så roligt med en sur dam som kniper ihop benen så länge hon inte får spela?

Finns egentligen bara en lösning. Tig och lid eller bryt upp och satsa på en kvinna som är stark nog att säga ifrån om spelandet och andra dumheter.

G2P

Jag jobbade i Tyskland när min tjej ringde och uppenbarligen mådde mycket dåligt. Efter en timmes samtal kröp det fram att hon förlorat precis på det sätt G2P beskriver. Summa 20 000:- som hon absolut inte hade då, eftersom hon inte jobbade.

Jag vägrade att betala och efter ett tag så la det sig. Det förekom en del hot men inget som blev verklighet.

Det som verkligen retade upp tjejerna var att Frugan talat om för mig, falangen, hur det verkligen var. Rädslan för att

jag skulle börja nysta i det hela verkade ha en lugnande effekt.

Har förklarat och förklarat, tjatat och tjatat.om spelbudget. Har du tvåtusen som du verkligen har råd att förlora så spela för

dom. Tar de sen slut så svälj förtreten och inse att de är borta. Vinner du, så skyll på vad som helst och lämna festen.

Alla blir ju skitsura om vinnaren lämnar eftersom de då inte kommer att kunna vinna tillbaka sina pengar den kvällen.

Och, eftersom frugan är skitsnål, tyckte hon att det var en jättebra idé som hon numer tillämpar. Har satt hårt mot hårt och försökt

förbjuda men nu har vi har en kompromiss, där hon får spela men inga sena nätter och inga stora pengar.

Hon har ingen kredit längre så jag litar på henne, jag har ganska bra koll på våran gemensamma kassa.

Jag vet att många av frugan kompisar mår jättedåligt över sina skulder, ändå fortsätter det. Det gör mig verkligen ont :48:

Att vi har Svenskar som är spelberoende är väl ingen nyhet, men ofta är de ensamma i sitt beroende. Här pratar vi om en grupp där vissa av dem med rått bemod, sätter sina medsystrar i skiten. Det hela bygger på minimal insyn och en hederskodex om absolut tystnad gentemot sin egen familj. Fy fan!! :bag:

Bulken

size="3"][Jahaaa?

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag jobbade i Tyskland när min tjej ringde och uppenbarligen mådde mycket dåligt. Efter en timmes samtal kröp det fram att hon förlorat precis på det sätt G2P beskriver. Summa 20 000:- som hon absolut inte hade då, eftersom hon inte jobbade.

Jag vägrade att betala och efter ett tag så la det sig. Det förekom en del hot men inget som blev verklighet.

Det som verkligen retade upp tjejerna var att Frugan talat om för mig, falangen, hur det verkligen var. Rädslan för att

jag skulle börja nysta i det hela verkade ha en lugnande effekt.

Har förklarat och förklarat, tjatat och tjatat.om spelbudget. Har du tvåtusen som du verkligen har råd att förlora så spela för

dom. Tar de sen slut så svälj förtreten och inse att de är borta. Vinner du, så skyll på vad som helst och lämna festen.

Alla blir ju skitsura om vinnaren lämnar eftersom de då inte kommer att kunna vinna tillbaka sina pengar den kvällen.

Och, eftersom frugan är skitsnål, tyckte hon att det var en jättebra idé som hon numer tillämpar. Har satt hårt mot hårt och försökt

förbjuda men nu har vi har en kompromiss, där hon får spela men inga sena nätter och inga stora pengar.

Hon har ingen kredit längre så jag litar på henne, jag har ganska bra koll på våran gemensamma kassa.

Jag vet att många av frugan kompisar mår jättedåligt över sina skulder, ändå fortsätter det. Det gör mig verkligen ont :48:

Att vi har Svenskar som är spelberoende är väl ingen nyhet, men ofta är de ensamma i sitt beroende. Här pratar vi om en grupp där vissa av dem med rått bemod, sätter sina medsystrar i skiten. Det hela bygger på minimal insyn och en hederskodex om absolut tystnad gentemot sin egen familj. Fy fan!! :bag:

Klart att de blev upprorda nar skiten lacker ut. Hur skulle det ga om alla man fick reda pa vad som pagar? Jo det skulle bli oerhort mycket svarare att agna sig at att salja musen, spela osv. Darfor ar det viktigt att fora fram dessa problem och att erkanna att det verkligen ar stora problem.

En stor anledning till tystnaden ar ,tror jag, att manga "arliga" thaitjejer inte vet om de sjalva nagon gang behover thainatverkens tjanster. Dumt att ta bort nagot som kan behovas t.ex. om familjen i Thailand behover nytt tak pa huset och faranggubben sager nej till den lilla gavan. Da kan det ju vara bra att ha thaibanken.

Ha det

Neil

Link to comment
Dela på andra sajter

:crazy: mest pengar och guld, vinner till slut, (tråkigt):crazy:

Tur i spel otur i kärlek

Khun Karla

Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid

Link to comment
Dela på andra sajter

En hel del sanningar som kommer upp till ytan i denna tråd.

U-C

Har inte Du deppat ihop ännu, eller är Du tillbaka i Udon? :dance1:

De va inte den här typen av sommar man väntade sig i sverige, och inget svartlotto att spela, jo förresten jag anlitar mitt privatombud, Fru Baa.

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Har inte Du deppat ihop ännu, eller är Du tillbaka i Udon? :dance1:

De va inte den här typen av sommar man väntade sig i sverige, och inget svartlotto att spela, jo förresten jag anlitar mitt privatombud, Fru Baa.

Spela inte tuff nu.-Du vet inte vad Tiraken har för sig, när

du är i Sverige. -Men det är klart, du är väl en säker inkomst.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Spela inte tuff nu.-Du vet inte vad Tiraken har för sig, när

du är i Sverige. -Men det är klart, du är väl en säker inkomst.

U-C

HaHa, Du är nog den största torsk som fastnat i nätet, men Du håller ju stilen i alla fall, om man kan kalla det stil.. :dance1:

Du kommer väl på träffen i morgon och predikar?

Ändrades av Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det är väl bara att förbjuda kärringen att umgås i kretsar där det spelas om pengar.

lyder hon inte eller smygspelar så kan ju gubben för en gångs skull använda det kända utpressningstricket.

Sluta spela eller åk hem till baren igen.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

gone2paradise

Det är väl bara att förbjuda kärringen att umgås i kretsar där det spelas om pengar.

lyder hon inte eller smygspelar så kan ju gubben för en gångs skull använda det kända utpressningstricket.

Sluta spela eller åk hem till baren igen.

BTT

Oftast är det ju en ganska stor investering både känslomässigt och ekonomiskt innan tiracen är på plats i sverige.

Inte så kul då att skicka hem henne och sedan vara tillbaka hos fröken höger och madam vänster :whistle:

Som sagt, jag tror många lider i det tysta och förnekar allt i det längsta så länge tiracen ställer upp i sängen som vanligt.

Den dagen då antalet " nej inte idag igen" blir fler än antalet "ja gärna" så kanske gubben inser slaget förlorat och skillsmässan blir ett faktum.

Cyniskt och elakt kanske men förmodligen alldeles sant..

G2P

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Oftast är det ju en ganska stor investering både känslomässigt och ekonomiskt innan tiracen är på plats i sverige.

Inte så kul då att skicka hem henne och sedan vara tillbaka hos fröken höger och madam vänster :whistle:

Som sagt, jag tror många lider i det tysta och förnekar allt i det längsta så länge tiracen ställer upp i sängen som vanligt.

Den dagen då antalet " nej inte idag igen" blir fler än antalet "ja gärna" så kanske gubben inser slaget förlorat och skillsmässan blir ett faktum.

Cyniskt och elakt kanske men förmodligen alldeles sant..

G2P

Jo det är säkert sant att många gubbar blundar för eländet så länge di får sitt sex.

Men många gubbar har säkert dålig koll på hur stora skulder frugan kan ha till den lokala spelmaffiakärringen.

Kan bli en obehaglig överraskning den dag telefonen ringer och kärringen ska ha sina stålar.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det är säkert sant att många gubbar blundar för eländet så länge di får sitt sex.

Men många gubbar har säkert dålig koll på hur stora skulder frugan kan ha till den lokala spelmaffiakärringen.

Kan bli en obehaglig överraskning den dag telefonen ringer och kärringen ska ha sina stålar.

BTT

För en som inte har någon Thaidam, inte lever i ett förhållande överhuvudtaget så är Du en gåta.

Hur f-n kan Du veta hur alla andra har det, är Du spåkärring eller nåt?

OBS, inget skämt, jag är faktiskt nyfiken. Och kom inte dragande med dina år i Thailand, dom roliga historierna har man redan garvat åt, försök att seriöst förklara på vilket sätt Du har, i Din mening, mer erfarenhet av Thaisvenska förhållanden.

Jag vill verkligen bli lika erfaren som Du.

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

WOW det här måste vara det bästa jag sett här ,,om det e sant :dance1:

Så här e det och hon följer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, :rtfm:

Visst e de sant. Även om vi killar kan vara lite för snälla i början så får man inte vara så dum att man slår blå dunster i ögonen på den som

man förhoppningsvis tänkt dela livet med så att dom tror att det är bara att komma hit och leva livet om man nu som jag har bara

en knegarlön..

Har hon krav på dig så kan du ha krav på henne...50/50 bör det vara och dela bördan lika.

Och så vill jag tillägga att om man nu valt en tjej från barerna så . jag vet inte hur det är med det men jag tror att vi har två katigorier, dels dom

som är tacksamma utav helvete och dom som bara utnytjar situationen. Min tro ar att har man jobbat så en längre tid så måste nått förstörts psykist.

I detta fallet förbihåller jag mig att jag kan ha fel, det är bara vad jag tror.

Mvh Ormis

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Det är väl bara att förbjuda kärringen att umgås i kretsar där det spelas om pengar.

lyder hon inte eller smygspelar så kan ju gubben för en gångs skull använda det kända utpressningstricket.

Sluta spela eller åk hem till baren igen.

BTT

Käre broder. Det finns thaitjejer som inte har nån bar att återvända till eller aldrig jobbat i bar. Tro det om du vill.

Mvh :wai:

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Visst e de sant. Även om vi killar kan vara lite för snälla i början så får man inte vara så dum att man slår blå dunster i ögonen på den som

man förhoppningsvis tänkt dela livet med så att dom tror att det är bara att komma hit och leva livet om man nu som jag har bara

en knegarlön..

Har hon krav på dig så kan du ha krav på henne...50/50 bör det vara och dela bördan lika.

Och så vill jag tillägga att om man nu valt en tjej från barerna så . jag vet inte hur det är med det men jag tror att vi har två katigorier, dels dom

som är tacksamma utav helvete och dom som bara utnytjar situationen. Min tro ar att har man jobbat så en längre tid så måste nått förstörts psykist.

I detta fallet förbihåller jag mig att jag kan ha fel, det är bara vad jag tror.

Mvh Ormis

Håller med. Det händer nåt i skallen på de tjejer som börjar jobba i baren. Tyvärr. :diablo::diablo:

Därför skulle jag aldrig ta en bartjej till Sverige för chansen till strul är jättehög.

Mvh :wai:

Kenthamon

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Håller med. Det händer nåt i skallen på de tjejer som börjar jobba i baren. Tyvärr. :diablo::diablo:

Därför skulle jag aldrig ta en bartjej till Sverige för chansen till strul är jättehög.

Mvh :wai:

Kenthamon

Behöver inte komma från någon bar.-Det kan bli strul ändå!

Tro inte att du har garderat dig.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Håller med. Det händer nåt i skallen på de tjejer som börjar jobba i baren. Tyvärr. :diablo::diablo:

Därför skulle jag aldrig ta en bartjej till Sverige för chansen till strul är jättehög.

Mvh :wai:

Kenthamon

Behöver inte komma från någon bar.-Det kan bli strul ändå!

Tro inte att du har garderat dig.

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Kenthamon

Behöver inte komma från någon bar.-Det kan bli strul ändå!

Tro inte att du har garderat dig.

U-C

Självklart inte, men chansen med en tjej som aldrig jobbat som bartjej är flera hundra procent högre att det gåt bra, tror jag. :drinks:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena, min fru går på sfi jobbar kommer hem sent vet inte hur en kortlek ser ut Själv lägger jag 150 spänn på V75 i veckan (vinner aldrig)

Link to comment
Dela på andra sajter

Sek Losos uncle

Om man jämför med svenskar/svenskor, så går enligt statistik spel (och godis) upp då det är dåliga tider. Jag antar att de spel, som går upp, är de fattigares, som vill få mer hopp då. En del av dem blir spelmissbrukare.

I Thailand finns det ju mycket fler, som har "dåliga tider" hela tiden, och det finns en väldigt massa vadslagningar och lotterier, även privatarrangerade. (Vid gränsen Thailand - Kambodja finns också ett stort spelställe. Jag har inte varit där, men har hört att det är ganska vanligt med självmord, efter att man blivit utfattig.) Om man har blivit spelberoende i Thailand, så är man ju det även efter att man flyttat till Sverige, men nu rör det sig om mycket mer pengar för dem. Sedan kan det såklart bli fler, som får problem efter att de flyttat till Sverige av de orsaker, som skrivits.

(((Själv spelar jag bara på börsen, eftersom oddsen är mycket bättre där :)

Tror du också att det skulle vara bra att ha en svensk chefslön, och ha thailänska levnadskostnader? :)

Jag satsar på det här, för att kunna bo i Thailand. Du kan maila mig om du vill veta hur.

Link to comment
Dela på andra sajter

Thaidamer och kortspel verkar höra ihop som ler och långhalm.

Jag har har suttit med i ett sånt här thaispel, då jag varit inbiten holdemfantast så blev jag nyfiken på vad damerna spelade

och tänkte att med min matematiska överlägsenhet mot thaidamerna skulle jag ha en fördel mot de som inte var så vassa på huvudräkning.

Men jag bedrog mig. Deras spel är helt utan inslag av skicklighet och logist tänkande. Således var lappen inne på rätt spår om

att det är ett nollsummespel i långa loppet. Om det nu inte vore för "om".

Den som håller i spelet tar ut en avgift ur varje giv, detta gör att "värdinnan" oftast gör en kraftig vinst.

Sedan kommer problemet med att de som tillfälligt förlorar vill vinna tillbaka sina förluster och därför höjer insatserna.

Det är då det blir spel om höga summor. Rent matematiskt över en lång period med samma insatser så kommer alla att förlora lika mycket.

Men på kort sikt kan någon lätt förlora stora summor. Med en från början mycket låg insats kan ganska lätt en eller två tusenlappar förloras.

Det största problemet enligt mig med damernas spelande är stt de totalt glömmer av resten av omvärlden.

Barn och familj är de största förlorarna, många skribenter har skrivit om att damerna låser in sig med kortleken och glömmer helt bort tid och rum.

Männen är oftast helt ovetande då de inte kan thai. De litar på vad partnern berättar om vinster/förluster. Sanningen är dock en mycket

sällsynt gäst när Thai ska beskriva sina "sämre sidor" eller berätta om sina förluster eller arbete för att täcka upp dessa.

Jag kan lova att de allra flesta skulle bli mycket förvånade om de får veta vad som händer bakom den snygga fasaden de målar upp.

Tyvärr är de flesta män tofflar och säger inte ifrån. Kanske inte så roligt med en sur dam som kniper ihop benen så länge hon inte får spela?

Finns egentligen bara en lösning. Tig och lid eller bryt upp och satsa på en kvinna som är stark nog att säga ifrån om spelandet och andra dumheter.

G2P

Håller med i stort sett allt.

Blev själv orolig i sommar. När frugan kom hit för drygt 20 år sedan började hon spela med den lokala spelklubben. Från början tyckte jag att det var ok, (trots att jag inte gillade det,) så länge hon var hemma på kvällar och nätter. Det fungerade en stund, sedan började hon förlora och låna pengar. Som tur var berättade hon för mig. Hon fick ultimatum att sluta spela eller skaffa ett nytt boende. Det höll ca 20 år. Hon har småspelat lite däremellan, hon har då talat om det för mig, och hon har lyckats sätta ett tak.

Nu sprack det alltså när hon varit i Thailand en längre stund. I stort sett är hennes familj alla spelare och svartlottosäljare. Men de har hållit det på en låg nivå. Den äldsta (halv)systern bor en bra bit från de övriga och de har i stort inte haft någon kontakt. Hon ringde helt plötsligt en dag och hörde av sig. Frugan berättade att de hade en spelhåla bakom huset. Systern som är pensionerad (och proffersionell spelare) flyttade in på en gång med familj. Hemma här i Sverige visste jag inget annat än att systern som jag aldrig träffat kommit och hälsade på. Ett antal veckor efteråt när jag kom hem hade de åkt hem, men skulle komma tillbaka för att de ville träffa mig.

Frugan upplyste mig om spelhålan och var iväg någon enstaka gång och tittade eller spelade korta stunder på dan. Sedan kom systern tillbaka och det eskalerade enormt. Frugan fick för mig inte följa med annat än ibland. Systern spelade i stort sett så mycket hon orkade utan att sova. Oftast slutade de spela 4-5 på morgonen, för att vara igång igen vid 10-tiden på morgonen. Den dagen hon vann mest var det över 20000 i vinst. Hörde aldrig att hon förlorade någon dag, däremot hade det gått dåligt någon dag, då hade hon bara dragit in 3000 om jag minns rätt. Att någon annan har förorat har jag aldrig hört trots att jag frågat vem som förlorat. Förnekelsen har totalt tagit överhand. Att någon ska kunna förlora är helt otänkbart. :bag:

Frugan kom på en del smarta saker för att komma ifrån och spela. Bl.a blev hon mycket omtänksam och såg till att det fanns fler och fler fester som jag kunde gå på. Till slut så ställde jag ultimatum, slut på spelandet eller skillsmässa. Det blev ett jävla liv. Jag fick stöd av lilla systerns man, som också tröttnat. Lilla systern blev flyförbannad och betedde sig väldigt dåligt. Jag viker inte ner mig så lätt så sista dagen kom hon och bad om ursäkt. Vi är hemma i Sverige nu och allt är lugnt. Men jag är orolig för hur det kommer att gå framöver.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...