honken Inlagd Juni 16, 2010 Dela Inlagd Juni 16, 2010 Har nu bestämt mig till 100% att en sleeve ska göras. Har också en tanke på vad det ska innehålla men inte hur det ska se ut, därför kommer jag inom 2 veckor boka in mig på en tid hos han som ska göra den. Jobbiga i det hela är att gaddaren finns i strängnäs, så kommer få bli lite ta ledigt från jobbet, räknar dessutom med 5 sittningar om 4h/st. Och sen får man köra en sittning per 4-5 veckor. Men det kommer nog bli snyggt som fan. Min tanke är iaf för den nyfikne ett stort vikinga slagsmål, svart/vit/grå är tonen på allt. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Törs man spekulera att det även blir lite gult? Med tanke på Honkens fotbollspreferenser? Tykne Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Ska det bli på hela kroppen så blir det en STOR tatuering ses på lördag så får du se en riktig tattis Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Det finns en del uppgifter på att det förekommer skadliga ämnen i färgerna. Kanske något att fundera över innan man taggar sig. http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article7267523.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 17, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 17, 2010 Törs man spekulera att det även blir lite gult? Med tanke på Honkens fotbollspreferenser? Tykne Herr Chang har talat. Nej då, svart/grå/vit, inget annat. Så du behöver inte oroa dig Ska det bli på hela kroppen så blir det en STOR tatuering ses på lördag så får du se en riktig tattis Den får du nog hålla till enskild visning för tanten din Det finns en del uppgifter på att det förekommer skadliga ämnen i färgerna. Kanske något att fundera över innan man taggar sig. http://www.aftonblad...ticle7267523.ab Noted, men fruktar ej Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Odin Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Varför gör du inte den hos Mong? Han e ju en av världens bästa gaddare... Och då får du ju en gratis semester åxå. Du kan aldrig bromsa dej ur en uppförsbacke. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Ska det bli på hela kroppen så blir det en STOR tatuering ses på lördag så får du se en riktig tattis ska du ni på grillträffen När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Jajamän,thainab och jag åker på lördag med tåget en färdöl och en back på plats är beställd ska bli trevligt att träffa några nya MPR:are Mvh Måne som har feber och halsont men va f-n en fest är en fest Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 En färdöl ? Jaha då får jag plocka ur lite ur väskan honken: inte göra tatts i svedala, är ju mycket billigare i Thailand... häng på min nästa resa så ska jag visa dig till min pöjk, han kör så länge du palar smärtan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Ny tatuering på gång - Kanske en klubb-logga på överarmen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Exakt, eller varför inte något som sticker ut? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
2much Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Exakt, eller varför inte något som sticker ut? Hahaha, den med kossan måste han vara grymt nöjd över. Har sett en liknande fast med en katt, kanske inte så genomtänkt Smile and the world smiles with you Fart and you stand alone Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bosse 15 Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Hahaha, den med kossan måste han vara grymt nöjd över. Har sett en liknande fast med en katt, kanske inte så genomtänkt Vad tänker man när man skaffar sig en sån tatuering? För oss med låg smärttröskel finns ju alternativ här: http://cart.tinsleytransfers.com/CategoryProductList.jsp?cat=TATTOO+SHIRTS Även solen har sina fläckar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest MaiThai Inlagd Augusti 3, 2010 Dela Inlagd Augusti 3, 2010 Ett annat alternativ!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Up2You Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Varför inte göra den i Thailand,mycket billigare om inte annat.Har gaddat mig på båda armarna och lite på ryggen.5X4 timmar?? Vekling!! Jag satt o blev gaddad 13 tim nonstop med bamboo och resten 6-7 tim dagen efter Men jag kan lova att det inte kommer att hända igen hehe..det var smärtsamt,inte äns sangsomen hjälpte. Vikinga tattueringar är riktigt snygga faktist. Själv har jag gaddat mig med gammal traditionel thaistyl tattueringar med fri hand och bamboo. Gärna lite foton på gaddningen sen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nissefisk1 Inlagd Augusti 4, 2010 Dela Inlagd Augusti 4, 2010 Hej Honken! Blir det halv sleeve eller full sleeve ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.