Jump to content
IGNORERAD

Behövs tillstånd från mamman att?


Guest Forden34

Recommended Posts

Guest Forden34

Behöver mamman till sin treåriga son skriva någon form av fullmakt till systern då systern ska ta grabben till Sverige om nån dag??

Link to comment
Dela på andra sajter

Behöver mamman till sin treåriga son skriva någon form av fullmakt till systern då systern ska ta grabben till Sverige om nån dag??

Ja, om inte föräldrarna är med på resan behövs skriftligt intyg från dom. Gäller upp till 20 års ålder, dvs då man blir myndig i Thailand.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, om inte föräldrarna är med på resan behövs skriftligt intyg från dom. Gäller upp till 20 års ålder, dvs då man blir myndig i Thailand.

Herr Chang har talat.

Nja.

När min dotter för första gången åkte till Sverige med mig hade vi endast turistvisum och pass.

Inget officiellt intyg att jag var barnets far.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja.

När min dotter för första gången åkte till Sverige med mig hade vi endast turistvisum och pass.

Inget officiellt intyg att jag var barnets far.

Tja, får väl bara gratulera!

Vill dock gärna se ett uttalande från thaikonsult.se angående detta.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja, får väl bara gratulera!

Vill dock gärna se ett uttalande från thaikonsult.se angående detta.

Herr Chang har talat.

Det är snarare vid anskaffande av visum och pass dessa intyg från föräldrar behövs.

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Forden34

Det var inga problem alls med Airberlin, grabben hennes har landat i kväll med 2 timmars försening

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...