Jump to content
IGNORERAD

En falang som är älskad av Thailändare.


Jerker

Recommended Posts

Ett bild spel med Jonas och Christy på ett sjukhus där dom sprider glädje och musik.

See highlights of the fascinating careers of Jonas Anderson and Christy Gibson--the Europeans who sing Thai Lookthung (country/folk) music and other unique Thai styles of music.

Thailändaren

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Tack för dessa bilder som värmer, det har varit skoj att som svensk följa Jonas karriär.

I Isaan är han omåttligt populär och även vi andra svenskar har nog haft lite nytta av detta ibland.

T.ex när man blir stoppad i en poliskontroll av polisen, och dom frågar var man kommer ifrån och svarar Sverige.

Ååh Sawideen Jonas utropar dom inte sällan och kallar på sina kollegor som också vill skaka hand med en landsman till Jonas.

Alla tidigare tankar på böter m.m är som bortblåsta och du kan glatt köra vidare ifrån dom leende och vinkande poliserna.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag frågade frugan om Christy är flickvän till Jonas nyss, och fick det solklara svaret "I don´t know if he is 100%" :huh: ... Vilket betyder att han kanske är Gay, enligt henne...

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag frågade frugan om Christy är flickvän till Jonas nyss, och fick det solklara svaret "I don´t know i he is 100% :huh: ..." Vilket betyder att han kanske är Gay, enligt henne...

MVH Tommy

Det säger min fru om alla som hon tycker har en feminin hållning och har svårt att tro när jag påstår motsatsen fast jag vet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Älskade och beundrade för sin sång och sitt gitarrspel.

Det är nästan så man blir lite avundsjuk.

Själv klarar man ju knappt av att spela fåntratt och

som vokalist kraxar jag mest som en hes olyckskorp i mellan varven.

- Ja, förbannat duktiga är de båda två på vad de gör. :great:

Tummen upp för Jonas och Christy – oavsett om han nu skulle vara krokig eller rak (straight).

Link to comment
Dela på andra sajter

mamma bäng fan pappa käng

Tja.

Jo han har lyckats bra herr Wadenholm.

Men hur är det med sekt ryktena (Guds barn , Familjen) ?

/mvh

"Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa.

".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jonas har fru och barn om gay eller vet jag ej, att han troende (Jesus ) med sekt som inte har så gott rykte.

Chrysty är bara en kollega tycker sjunger bra tillsammans.

http://tomtensmandlar.tictail.com/

Jerker เจสเปอร์ โรสัน

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...