mr chaweng Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Jag spelar som sagt ett tipssystem till med samma gäng då jag tror vi har lite innestående pengar ifrån VM-TIPSET ! Krögarn, BigBossJacken, Enis, Bengt - Erik, Lenno, hbgmaxie, thailanskalle, kingsofthailand, jens och jag själv, mr chaweng delar på ev. vinst. Denna gång börjar vi med en säker match och chansar med att gardera Argentina och Brasiliens matcher. 1. Spanien - Schwiez 1 2. Sydafrika - Uruguay 1,X,2 U2 3. Argentina - Sydkorea 1,X Mat. 4. Grekland - Nigeria X,2 U2 5. Frankrike - Mexiko 1,X,2 U2 6. Tyskland - Serbien 1 7. Slovenien - USA X,2 U2 8. England - Algeriet 1 9. Holland - Japan 1 10. Ghana - Austarlien 1,2 U2 11. Kamerun - Danmark 1,X,2 U2 12. Slovakien - Paraguay 1,X,2 U2 13. Brasilien - Elfenbenskusten 1,2 Mat. Tispsystemet är ett s.k. U-tips system, U 4-3-66. 4 helharderade, 3 halvgarderade, som U tippas, 2 halvgarderade (matematiska) och 4 säkra matcher. Som ni ser så är alla U-tips, 2:or och vi hoppas på bästa utfall vilket är 3-4 U-tips rätt Lyyyyyyycka till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 det ser bra ut tycker jag . mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 En sann forumvänn "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Ser mycke bra ut Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 15, 2010 Tackar, Tackar. Vi får hoppas att dem spelar som vi vill denna gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Krögarn Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Gött. Jag fick nog 9 på mitt egna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Bra jobbat Chaweng! Fick oxå in en 11:a på mitt R4-4-144 system som satsas igen om det blir något vill säga. Gillar skarpt din nya rad och är helt överens med de 4 "säkra". Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Juni 15, 2010 Dela Inlagd Juni 15, 2010 Vilken kille Spännande! Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hbgmaxie Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 typiskt att Spanien skulle välja denna gång att förlora för första gången mot Schweiz . mvh. Lars En tio-årings dumhet är för det mesta starkt begränsad. Något man inte kan säga om oss vuxna. (lånat av Joints) We are all born ignorant, but one must work hard to remain stupid. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lenno Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Man kan inte ha flyt jämnt och som sagt vem kunde ana spansk torsk mot just Schweiz efter 12 raka vinster? (Fick 14 spänn för min 11:a förra omgången ) Every saint has a past and every sinner has a future. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Tack så mycket Mr Chaweng! Tur det finns kunnigt folk som man kan få denna mycket trevliga hjälp av. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 17, 2010 Dela Inlagd Juni 17, 2010 Blev vi rika på tipset, har inte följt med, jobbat Blev vi rika på tipset, har inte följt med, jobbat Är man med i den nya tipset Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 18, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 18, 2010 Hejsan Var på stan i går och det blev tre matcher och mycket öl Tyvärr har vi åkt då Spanien överaskande förlorat mot Svejtz med 0-1 och Grekland vände till vinst 2-1 efter att en Nigerian fått för sig att sparka på en grek:kort: För att vinna pengar behöver man tur, tur och viss kunskap. Det verkar som inget av detta fanns denna gång. Men vi har chans på 11 rätt Tror att det kommer ett VM-TIPS 3. DÅ JÄVLAR Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 20, 2010 Riktigt dåligt tippat, men samtidigt var det väl endel skrällar och man garderade fel matcher m.m. Tar nya tag ikväll och tippar ett tipssystem till VM-TIPSET 3 Om ni vill ha en andel efter detta tippande gäller det att hänga på låset då dem nio första får var sin andel England, Frankrike & Italien Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.