Jump to content
IGNORERAD

En thairestaurant nära E6 i göteborg


Leksandstars

Recommended Posts

Leksandstars

hej!

Då var det dags att äntligen hämta min G/F och barnet i magen och hennes son.

Jag vet att de kommer att va väldigt hungriga, särskilt pojken som äter som en häst.

Har ni några tips?

Jag har inte lust att köra en allt för lång avstickare från E6 (kommer norrifrån)

mvh Patrik

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksandstars

Detta kanske kan vara något

Thai Samila Take Away

Tack för det tipset!

Jag glömde nämna att jag hämtar dem 23.30 och de stänger 21.30

Vi får se om jag orkar sitta och vänta ca 2 h på landvetter.

Eller så får jag väl koka ihop nått gott själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

Efter ett par Gbg-Oslo turer sa har frugan lart sig ata pa McDonalds.

Men om hon och sonen inte gillar det, sa far du val ta med dig nat, for knappast nagot som (de kan ata) som ar oppet da. Aven om det inte ar varmt sa gar det val ner, sa kan hon laga nat riktigt nar ni kommer fram. Se till att fylla pa hemma med varor som hon kan tankas behova for att laga mat, fran nan thaibutik, atminstone sa ni inte behover aka och handla det forsta ni gor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nokk's Thai Backa Bergögata 2 ligger alldeles bakom stigs center! Ingen aning när dom stänger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

svågerns thai takovay på hagforsgatan vid Östra sjukhuset stänger kl 20.00 tel 031 210937 eller 0735113304 ring och beställ vid 1900 och säg att du ska hämta damen på landvetter hällsa från systern chalermwan och lennart ligger 3-4 mil från landvetter om du kör partille landvetter över öjersjö

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Leksandstars

Tack för alla tips!

jag får fixa maten själv.

Grabben har aldrig ätit en hamburgare förr =) jag testa detta sist vi var i Bangkok och han bara skaka på huvudet och sa Mai giin hamburger ,mai chop.

Sen så gick vi förbi en vagn med grillad kycklinglever och annan inälvsmat..då smila han och där blev det middag med sticky rice och massa grönt vid sidan av.

Jag tar med mig lite jasminris , stekt fisk garlic&pepper, thaiomelett, prik nam plaa och lite grönt från odlingen på balkongen.

Det blir säkert bra.

mvh Patrik

Ps 20kg thaimat är på väg med båt och sen har topp 50 produkter på min arbetsplats.

Link to comment
Dela på andra sajter

bullerobang

Jag glömde nämna att jag hämtar dem 23.30 och de stänger 21.30

Vi får se om jag orkar sitta och vänta ca 2 h på landvetter.

Eller så får jag väl koka ihop nått gott själv.

Den tiden på dygnet är det nog bara Mcdonalds som har öppet så det blir nog till att fixa något själv eller köpa innan alla ställena stänger och värma när ni kommer hem :clapping:

L" because it has a Led Ling in the flont

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...