Jump to content
IGNORERAD

Perfekta Kvinnan

gubben4906

Recommended Posts

Finns den perfekta kvinnan??? Om ja, Var någonstans? Jag tror mig ha funnit henne!!!!! Jasså säger många, var finns hon säger andra. Ta och titta på denna Video så förstår ni vad jag menar.

:ironi: OBS!!! PERSONER MED 0 HUMOR GÖRE SIG ICKE BESVÄR ATT TITTA, HAR MAN INTE HUMOR SÅ ÄR DET INGEN IDE OCH ATT DET FINNS HUMORBEFRIADE PERSONER I DETTA FORUM ÄR RÄTT SÅ UPPENBART :ironi:

:ironi: GUBBEN :ironi:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Alla har ju olika sorters humor, bara för att du tycker något är roligt så behöver ju inte alla andra tycka det.

Men lite rolig tycker jag allt den va :)

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Härligt med ett fniss :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Sen är det ju skönt när mannen tar fram sina kvinnliga sidor oxå, Eller :diablo::diablo::diablo:

http://www.youtube.com/watch?v=PpxQp3Hy5nk

:ironi: gubben :ironi:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...