gubben4906 Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Finns den perfekta kvinnan??? Om ja, Var någonstans? Jag tror mig ha funnit henne!!!!! Jasså säger många, var finns hon säger andra. Ta och titta på denna Video så förstår ni vad jag menar. OBS!!! PERSONER MED 0 HUMOR GÖRE SIG ICKE BESVÄR ATT TITTA, HAR MAN INTE HUMOR SÅ ÄR DET INGEN IDE OCH ATT DET FINNS HUMORBEFRIADE PERSONER I DETTA FORUM ÄR RÄTT SÅ UPPENBART GUBBEN Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Keithan Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Den va go. Öl är hälsa, hälsa ofta /Keithan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Ja tänk om man kunde göra så Oj, nu kommer frugan. Hej då Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Alla har ju olika sorters humor, bara för att du tycker något är roligt så behöver ju inte alla andra tycka det. Men lite rolig tycker jag allt den va Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 hehee sånn kan man själv känna sig efter en tur på soi 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Härligt med ett fniss När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fager Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Perfect Girlfriend, så här vill vi har dom, eller??? http://www.metacafe.ect_girlfriend/ Fager. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Ibland kan jag önska att det funkade så Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 13, 2010 Dela Inlagd Juni 13, 2010 Hon är nymfoman och äger ett systembolag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
PUTTE Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 KÅT,GLAD Å TACKSAM E HON STUM E DE BARA ETT +.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gubben4906 Inlagd Juni 14, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 14, 2010 Sen är det ju skönt när mannen tar fram sina kvinnliga sidor oxå, Eller http://www.youtube.com/watch?v=PpxQp3Hy5nk gubben Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.