Jump to content
IGNORERAD

Skinnböxer

L64

Recommended Posts

Vid incheckningsdisken här på Arlanda kom de en pingla i riktigt goa skinnböxer.Sen att hon hade nyinhandlade skor modell högre klackar som flickstackarn inte kunde gå i gjorde saken ännu mer amuserande :crazy:

Var det möjligtvis nån gentleman här på forumet vars dam åker till Thailand idag?

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Min flyger med TG961 nu i eftermiddag :crazy:

Säg nu bara inte att det är hon :o Hon gick ju hemifrån i vanliga jeans och gummidojor.

Visserligen med en påse pengar, men de var ju avsedda att kurera buffalon med. :mellow:

Every saint has a past and every sinner has a future.

Dela på andra sajter

Jag gav min tjej en påse pengar idag för hon skulle åka hem och ta mamma till sjukhuset.

Hon älskar skinnbyxor och högklackat.

Fan , blåst igen!

Dela på andra sajter

Varje gång när jag tar en tripp med moppen så har jag mitt getskinnställ på :whistle:

Betyder det att jag är en tönt :ironi:

FF

www.easi.nu

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Varje gång när jag tar en tripp med moppen så har jag mitt getskinnställ på :whistle:

Betyder det att jag är en tönt :ironi:

FF

Skinnställ är tufft :great:

Dela på andra sajter

Jag tycker honungsfärgat skinn utan byxor är bäst. Får gärna vara i kombination med en kort liten sexig kjol :love:

Marlon

Dela på andra sajter

Guest Lappen

Jag tycker honungsfärgat skinn utan byxor är bäst. Får gärna vara i kombination med en kort liten sexig kjol :love:

Marlon

Ok ok...måste hålla med om att den varianten är mycket bättre :great:

Dela på andra sajter

på suvvan nu o sköjar me flickorna!

Dela på andra sajter

på suvvan nu o sköjar me flickorna!

å nu sitter du me en chang hos maitan :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Min flyger med TG961 nu i eftermiddag :crazy:

Säg nu bara inte att det är hon :o Hon gick ju hemifrån i vanliga jeans och gummidojor.

Visserligen med en påse pengar, men de var ju avsedda att kurera buffalon med. :mellow:

Synd att jag inte visste, hade gärna hjälpt henne igenom alla svårigheter på ARN :crazy:

Jo på män :D

haha, du e underbar lappen... men säg som de e... lite tänder du allt på medelålders gubbar i skinnbyxor... gärna med glipa i grenen...

Gottegris... :)

Har du med dig godis till mig?

Ha en bra dag!

:wai:

Ta det med Herr Buzz... jag e förhandlingsbar... för övrigt höll sig kylan bra i kylväskan som jag nyss packade upp o slängde in i minibaren

å nu sitter du me en chang hos maitan :whistle:

va f-n skall jag göra där? jag sitter nu (tror jag) på koh samui

post-3290-127640249372_thumb.jpg

post-3290-127640248647_thumb.jpg

post-3290-127640248647_thumb.jpg

post-3290-127640249372_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Ja f-n skall du göra här, du är ju Koh Samui :great: Mvh Maitan :drinks:

de va inget illa ment :crazy: hade gärna suttit där nu oxå men jag har inte varit på samui på ett gäng år o nu e man tebaks.har en ladyboy jämte mig som sköter stället o e görtrevlig och massagedamerna verkar trevliga oxå.

kort o gott: jag trivs här nu :drinks:

Va f-n, komma från svettiga finböxer o skjorta till changlinne o inget på fötterna på 3 röda... nu e de livet... men de va rätt kul på planet inatt oxå kan jag lova... :crazy:

hua

Dela på andra sajter

här va en snygging på flygbussen.hennes kille var inte lika glad men vem bryr sig :crazy:

post-3290-127640466753_thumb.jpg

jag tror fanimej jag skall gå o ta ett dopp i poolen... inte likt mig men nu känns de som rätt sak o göra.

skål me chang!

post-3290-127640466753_thumb.jpg

Dela på andra sajter

Tjena lamai,ladyboyen kallar vi för Bosse och bungalowen 1a är "min"Hälsa massagedamerna från pappa stone :whistle: förresten hälsa allihop från mig :friends: saknar Best resort och de servicevänliga folket där.Ha det bäst.Mvh Måne :drinks:

Måne

Dela på andra sajter

Guest Lappen

haha, du e underbar lappen... men säg som de e... lite tänder du allt på medelålders gubbar i skinnbyxor... gärna med glipa i grenen...

Menar du som han längst ner till vänster?

Njae inte riktigt min pryl men jag dömer ingen ;)

VillagePeople.jpg

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...