broder tuk tuk Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 (ändrad) Allt är förlåtet - Va fin du är BTT Det är inte alltid så populärt att trampa in och säga obehagliga sanningar. Kanske även barflickorna borde bära skor med tåhätta av stål så att inte de också får lika ömma tår som deras äktade män ibland har? Ändrades Juni 11, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Broder: Du behöver inte be om ursäkt, sanningen tåls att sägas, även om läsarna har en annan åsikt, Kör BTT, Kör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT Finns väl redan en tråd i ämnet skapad av BTT om jag inte mins fel, så denna kan ju låsas Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
buriram Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Brodern: Har fått återfall :-0 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Broder har säkert glömt att han redan ursäktats sig, han går ju och drömmer om 7/11, skithuset med kikarutsikt och då slinter nog minnet ibland. Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Han kanske är Katolik: Biktar sig lite då och då här och beter sig sedan som han vill däremellan ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
björne Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Tja broder!Personligen tycker jag att du inte ska be om ursäkt, mig har du allt roat sen TT . det här är mitt första inlägg trots att man hängt med i ca 6 år och att man fått mycket hjälp med div saker här på forumet , men man funderar ju ibland varför man är med så lång tid men inte skriver haha jävligt underligt är det iallafall. men som sagt Btt mig fortsätt skriv. MVH Björne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Skall detta ble ett mähääää forum nu eller "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
j43 Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Nej BTT. Inga ursäkter,kör på som du alltid har gjort. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ville bara haka på Anders uppe i Burirams ursäktstråd. Kan nog egentligen inte se att jag skulle ha så jättemycket att be om ursäkt för, men om nu någon medlem surnat till eller blivit förbannad av något jag skrivit så kan det ju vara på sin plats att be om ursäkt till dessa herrar. Och nu är jag väl en lika stor karlakarl som Buriram är i Magroods ögon? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 Broder har säkert glömt att han redan ursäktats sig, han går ju och drömmer om 7/11, skithuset med kikarutsikt och då slinter nog minnet ibland. En ursäkt håller sig väl inte i all evighet? Har man bett om ursäkt men varit dum igen så får man ju be om ursäkt igen. Så funkar det ju för både barn och vuxna. Eller du menar att har man varit dum och bett om ursäkt så får man aldrig göra om dumheten igen. Men så är det kanske i er moralnissars värld? BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 En ursäkt håller sig väl inte i all evighet? Har man bett om ursäkt men varit dum igen så får man ju be om ursäkt igen. Så funkar det ju för både barn och vuxna. Eller du menar att har man varit dum och bett om ursäkt så får man aldrig göra om dumheten igen. Men så är det kanske i er moralnissars värld? BTT Det skulle bara bli så jäkla många trådar om Du skulle öppna en ny varje gång, därför vore det en idé att använda samma tråd och skriva nåt typ "dax igen" Trippelmoralisten Baa Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 En ursäkt håller sig väl inte i all evighet? Har man bett om ursäkt men varit dum igen så får man ju be om ursäkt igen. Så funkar det ju för både barn och vuxna. Eller du menar att har man varit dum och bett om ursäkt så får man aldrig göra om dumheten igen. Men så är det kanske i er moralnissars värld? BTT Kör veckans ursäkt, så blir nog alla sura glada igen Sen är du välkommen till Västgöta-träffen... Fri Sangsom, cola, övernattning, resa till götet, mingla med trevligt folk.Ev damer får du stå för själv. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Serath Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ursäkt ala urvattnad. Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Kör veckans ursäkt, så blir nog alla sura glada igen Sen är du välkommen till Västgöta-träffen... Fri Sangsom, cola, övernattning, resa till götet, mingla med trevligt folk.Ev damer får du stå för själv. Ja har en storbystad bokad för herrn När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Han kanske är Katolik: Biktar sig lite då och då här och beter sig sedan som han vill däremellan ! 5 den va bra När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Tja broder!Personligen tycker jag att du inte ska be om ursäkt, mig har du allt roat sen TT . det här är mitt första inlägg trots att man hängt med i ca 6 år och att man fått mycket hjälp med div saker här på forumet , men man funderar ju ibland varför man är med så lång tid men inte skriver haha jävligt underligt är det iallafall. men som sagt Btt mig fortsätt skriv. MVH Björne Fortsätt skriv och om du har foton från Thailand så får du gärna lägga in dom När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT e LAPPEN PÅ SY JUNTA I DAG När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ja har en storbystad bokad för herrn Om inte BTT behagar dyka upp e jag frivillig Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT e LAPPEN PÅ SY JUNTA I DAG hahaha, du e bara för bäst Clirre! va f-n trycker man på plus nånstans?? Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Toprunner Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Skall detta ble ett mähääää forum nu eller Ska bli ?... det är väl mer en referens för ett. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Galten Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 (ändrad) Jaha, vad har du gjort nu då som är så ångerfullt BTT Ändrades Juni 11, 2010 av Galten Galten af Bubbelspruuth Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT e LAPPEN PÅ SY JUNTA I DAG Nä jag har varit på kalas idag Ropar man varg ofta så.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Ber härmed om ursäkt till alla som jag trampat på tårna ända sedan thaitjejertiden. Karlakarlen BTT lite tändvätska .. jag vet ju att herrn kommer igen me fullkraft o säkerligen grövre djuplodande insikter om thai sötisarnas oförmåga att kunna låta en "farang" ta tjejen ur baren... för vi vet ju alla att man kan ta Noi ur baren men inte baren ur Noi CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu