L64 Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Det väldigt avancerade namnet ManSaiThai09 heter mappen med bilder från denna resa Juli/Aug 2009. Som inledningsbild tyckte jag nedanstående vy över fantastiska Pattaya Bay passar. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2010 (ändrad) Det började en riktigt tidig morgon från Göteborg pga att jag ville ha några extra timmar på flygplatsen i Frankfurt för o spana efter Tyska kulstöterskor. Enligt kameraklockan så var det runt halv 6 på Lördags-morran som resan påbörjades.En del hade inte avslutat festandet från Fredagen och det var lite action ute fortfarande. Men här sitter man tryggt i flygbussen i riktning Landvetter.Inte många som e uppe i ottan denna dag. Framme vid en av dom trevligaste dörrarna som finns.Lite bättre än grinden på jobbet. Snabbt o lätt genom incheckning o kontroll så vart de frukostdags.På menyn denna tidiga morgon såg ut som följande på ett ungefär: äpplejuice, vin, skinka, ost, rostat bröd, paprika(mest för syns skull), nån slibbig juice i shotsglas och sist men inte minst ballerina. Här står 737-an som skall ta oss till Frankfurt am Main Lördag morgon, inte en slipsnisse inom synhåll Där till vänster har jag lokaliserat min väska.Bra att den kom så här långt iaf Bäst o hålla koll på att dom där väsk-slängarna verkligen inte hittar på nåt fuffens, en del har ju långa fingrar har man hört.Finns ju några här på MPR men huruvida dom har långa fingrar eller ej må vara osagt Ändrades Juni 10, 2010 av lamai64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2010 Upp i luften o äntligen på väg.I det här läget börjar man må så där gött o en viss värme har bildats på kinderna Som vanligt så får Lufthansa högsta betyg för macka o bärs.Ingår ju i priset dessutom... Dryga timmen gick fort och vi börjar tappa höjd o rikta in oss mot Frankfurt Touchdown och där borta står den härliga Thaikärran parkerad sen i morse.Nu blir det spännande om Thai har lyckats göra ett byte av flygplan i sista minuten som dom är kända för o göra ibland. Framme vid nån gate men vi blev bussade iaf... gaten i bild ser änna ut o vara 380-anpassad Nere på golvnivå så blir planen imponerande stora Hade nån timme eller två innan jag skulle ner till Thais incheckning och hämta boardingkortet så det blev lite gott snacks så länge En Air India var parkerad strax nedanför Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Härligt Lamai! Sätter mig tillrätta och spänner fast säkerhetsbältet, "nu ska han ut på resa igen" så då gäller det att hänga med, vilket jag gärna gör. "Väntar med spänning på nästa sändning" som herrarna Hasse & Tage kläckte ur sig i revyn "Glaset i örat". Tack också för att det bara är en bild i första inlägget, det blir liksom snabbare att läsa då. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Härliga bilder, man blir sugen på att åka, väntar på fler bilder om du kommer fram Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Upp i luften o äntligen på väg.I det här läget börjar man må så där gött o en viss värme har bildats på kinderna Som vanligt så får Lufthansa högsta betyg för macka o bärs.Ingår ju i priset dessutom... Dryga timmen gick fort och vi börjar tappa höjd o rikta in oss mot Frankfurt Touchdown och där borta står den härliga Thaikärran parkerad sen i morse.Nu blir det spännande om Thai har lyckats göra ett byte av flygplan i sista minuten som dom är kända för o göra ibland. Framme vid nån gate men vi blev bussade iaf... gaten i bild ser änna ut o vara 380-anpassad Nere på golvnivå så blir planen imponerande stora Hade nån timme eller två innan jag skulle ner till Thais incheckning och hämta boardingkortet så det blev lite gott snacks så länge En Air India var parkerad strax nedanför Härligt med en ny tråd av lamai underbart skrivet också synd att man bara kan ge ett plus å puss En undran hur fick du till fotot på lufthansaplanet på landvetter det finns väl ingen gavelbyggnad där hyrde du en skylift eller555555 När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 10, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 10, 2010 Härligt Lamai! Sätter mig tillrätta och spänner fast säkerhetsbältet, "nu ska han ut på resa igen" så då gäller det att hänga med, vilket jag gärna gör. "Väntar med spänning på nästa sändning" som herrarna Hasse & Tage kläckte ur sig i revyn "Glaset i örat". Tack också för att det bara är en bild i första inlägget, det blir liksom snabbare att läsa då. Mvh BBJ hehe, man skall ju ha nåt o göra på kvällarna o lägga ut lite bilder o skriva lite trams e lite småkul Härliga bilder, man blir sugen på att åka, väntar på fler bilder om du kommer fram Det kommer som flickan sa när hon var framme Härligt med en ny tråd av lamai underbart skrivet också synd att man bara kan ge ett plus å puss En undran hur fick du till fotot på lufthansaplanet på landvetter det finns väl ingen gavelbyggnad där hyrde du en skylift eller555555 Clion, en puss nästa gång vi ses e helt ok! bilden e tagen från SAS-lånschen borta vid gate 17/18 nånstans.Den sticker ut en bit från själva byggnaden. Väl nere vid incheckningsdisken så hade dom inte öppnat ännu men jag fick ändå lite trevligt besök på granndisken.Hade änna lust o byta flyg... Snabbt o lätt spatserade jag upp genom säkerhetskontroller mm och kände de där lyckliga ruset av att verkligen vara på väg när man nu hade fått boardingpasset så varför inte småsmaska lite go pasta o nån bubblig dryck Nån timme senare bidde de kartåffelsalat mit körv o lite skinkbitar o så naturligtvis lämplig dryck till detta Nu har dom bogserat fram kärran Här e registreringen, kastade mig på gåggel för o se om de va varianten som det skulle vara eller om de va ARN/CPH-varianten Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jens Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Välskrivet och schyssta bilder! Ser framemot fler Jens heter jag och jag bor numera på Koh Samui.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Skibi Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Det väldigt avancerade namnet ManSaiThai09 heter mappen med bilder från denna resa Juli/Aug 2009. KANOOON!!!! Mvh Kimmo You take the blue pill – the story ends, you wake up in your bed and believe whatever you want to believe. You take the red pill – you stay in Wonderland and I show you how deep the rabbit-hole goes. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Alltid lika intresant att följa dina resor... L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Skjutsingen.. drog Lamai till tvättstugan "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Skjutsingen.. drog Lamai till tvättstugan Den har han idag så i morgon blir det nya äventyr När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Hallå! Bilderna.. väntar. längtar.. Han verkar inte ha en Thaifru som sköter om rulljansen där hemma Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 När jag kommer till Göteborg i augusti så ska jag sabotera hans tvättstuga så det blir lite ordning på bildtrådarna Kontonummer insamlingen för Udon Thani Home for Girls Svenska Handelsbanken 6879 749 365 978 Swish (Sverige) 0708 575 222 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 Får tacka för dom trevliga kommentarerna, skall försöka svara lite mer en annan dag när tid finnes Nåja, gick ner från den där lånchen o det började väl närma sig boarding såg de ut som.Men en tysk stabil dam drog ner mig på direkten mot planet och jag bidde livrädd, våldtäkt på gång? Men hon kastade ner mig i sätet o sa "plats" på grövsta germania.. o där satt man.. men sen steg Thai in i bilden o fråga om jag va törstig o de va man natuligtvis så lite go dryck kom på studs De glaset kämpade jag på o tömma men nån jäkel kom o fyllde på hela tiden.Först när det blev luck-stängning så drog dom in tillståndet o servera alkohol. Här kämpar arnold me porten Tills slut fick han ner den Lagom beläggning idag, ca 5 folk Här e ju nya Star Alliance medlemmen TAM, står högt på listan... en RIO hade ju smakat bra Här taxar vi bort mot den lilla asfalts-sträckan till vänster som skall ta oss upp i luften trots lite framtung idag pga mig Se på f-n, vi lyckades lätta trots övervikten... Tydligen finns de krubb på flyget så en meny kom fram med maträtter man inte fattta nåt av! kanske Bangkok-nomenklaturen e bättre insatt i dessa konstiga ord 9 o femtien kvar... hade lätt fixat nitton o femtien i detta läget Skönt me lite halvtomt i kabinen så man slipper massa spring på skethuset Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 det där ser inte ut som buissnisclass Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 det där ser inte ut som buissnisclass Helt rätt kompis, de e ökonomi med Äro-svett! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jojje Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 F-n skall slut flyga billigaste flyget, har ju blivit uppgraderad flera gånger. Men det blir alltid fel med dricka och mat- Men du äger Lamai64 som mina barn säger. Jag har sett människor som är trögare än jag - och sävligare... och till och med stillsammare, lojare och latare än jag. Men de var döda. Mark Twain Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 Ett Ilandsproblem altså... får prova svetten någon gång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 F-n skall slut flyga billigaste flyget, har ju blivit uppgraderad flera gånger. Men det blir alltid fel med dricka och mat- Men du äger Lamai64 som mina barn säger. Äger!? de enda jag äger e massa inkasso-brev! Ett Ilandsproblem altså... får prova svetten någon gång Dom e säkert helt ok vid rätt tillfälle o allt flyter på.Blir bara lite osäker när de strular... hade några mörka moln med Äro-flott på 90-talet som gör att man drar sig... Men jag har full förståelse när tex en familj tjänar typ 10 papp på o ta dom istället för tex Thai.. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2010 Dela Inlagd Juni 11, 2010 PACKA NU POJKSPOLING Å FIXA EN KAMERA DÅ DIN PAJADE PÅ SONGKRAN ELLER. TREVLIG RESA I ALLA FALL När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 PACKA NU POJKSPOLING Å FIXA EN KAMERA DÅ DIN PAJADE PÅ SONGKRAN ELLER. TREVLIG RESA I ALLA FALL Min pussgurka, ny kamera e inköpt i veckan. Och en sak som e säkert e att Songkhran 2011 har jag inte Ixus några dagar utan nåt annat... räcker me o ha sabbat ett par ixusar på raken nu... Börjar fundera på o packa nu... men först skall jag o arvingarna käka väfflor som e på full fart nu... hehe Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 11, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 11, 2010 Denna bruna otto skall snart få smaka på en Volvo-arbetares svettiga sockar! Nu jäklar, ser att de e flaskor på G! men tyvärr börjar dom alltid på kökssidan så de e bara o vänta några minuter innan den torra strupen får sitt lystmäte Lite nötter, champanj o en svag expårt-chang bidde de första vändan nästa vända bidde de några goa tugg på drinkpinnar O efter de va de dags för nobelfesten, nästan som di gula i Bangkok E man kär så funkar en dinner for two utmärkt här flickorna kämpar på med nästa vagn En fralla o ett litet vitlöksbröd fick jag iaf Nu e de nära, minsann skymtar de en smirre-virre där Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bond1 Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Grymt Lamai Sand gör sig bäst på vykort Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd Juni 12, 2010 Dela Inlagd Juni 12, 2010 Grymt.. Dom är fina stolarna i FIRST Class och den elektriskt justerbara fotpallen är kanon.. Varför ingen bild på panel för massagestolen? Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu