Jump to content
IGNORERAD

Inventering Svenskställen i Pattaya (inte Jomtien)


henrik

Recommended Posts

Helt ok, en del gillar Hong Tong framför singelmalt med, smaken är som baken[emoji4]
Jämför du Calles och Beefeater som samma skillnad på Hong Tong och en singelmalt?

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk

mvh ragson - din bästaste vän.
Min musiksida finns HÄR!

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 228
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Sam sip sam

    24

  • kitungmakmak

    18

  • Fritz

    13

  • Soengsang

    11

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

14 timmar sedan, skrev ragson:

Jämför du Calles och Beefeater som samma skillnad på Hong Tong och en singelmalt?

Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
 

Nix, varken mer eller mindre än vad det står.

 

Skulle jag jämför dom restaurangerna i min whiskysmak, så skulle Calles vara en Famous Grouse och BE en Highland Park:)

 

Har skrivit det innan, maten smakade bra på Calles,men om man vill konkurrera som "finkrog" och i samma prisklass,

så kan det vara trevligt med t.ex, ett glas till grabbens cola, en vinlista med priser ,och att inte personalen släpar ut en sopbehållare

genom restaurangen  när man sitter och äter.

 

Det + att jag tyckte att mat och service höll en högre klass för samma peng gör att BE står högre i kurs hos mig.

Andra här har en motsatt uppfattning, kanske dags för @Cavemannen att starta en omröstning;)

Ändrades av hamnoi

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

17 minuter sedan, skrev hamnoi:

Nix, varken mer eller mindre än vad det står.

 

Skulle jag jämför dom restaurangerna i min whiskysmak, så skulle Calles vara en Famous Grouse och BE en Highland Park:)

 

Har skrivit det innan, maten smakade bra på Calles,men om man vill konkurrera som "finkrog" och i samma prisklass BE,

så kan det vara trevligt med t.ex, ett glas till grabbens cola, en vinlista med priser ,och att inte personalen släpar ut en sopbehållare

genom restaurangen  när man sitter och äter.

 

Det + att jag tyckte att mat och service höll en högre klass för samma peng gör att BE står högre i kurs hos mig.

Andra här har en motsatt uppfattning, kanske dags för @Cavemannen att starta en omröstning;)

Calles i all ära, men Beefeater håller högre klass.

Och det är väl inte konstigt, då dom har haft snart 2 årtionden på sig,  att förfina alla detaljer...

 

Rock on!

Så gott som oförstörd!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...