stjp8729 Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Tittade ut genom förnstret på baksidan och får se att någon har placerat en ståtoa mitt ute på fältet bakom huset!! Vad hade denna person i tankarna när han/hon kom på detta? Hur i helsike kan man placera en toa så här? Är det meningen att jag skall använda denna som spyhink? Frågorna blir bara fler och fler.. Det snurrar i mitt huvud.. Nu känner jag mig vimsig.. Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 haha i vissa fall tänker dom som en full farang... jag är helt med i tänket just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Ulrika Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Just i det här fallet är jag benägen att tro att det helt enkelt är fråga om grovsopshantering. Minns däremot en annan gång då min familj var hembjudna till vår Mocambikanske byggledare som bodde i ett av plåtskjulen mellan Villamoura och Quarteira i Algarve, Portugal; där tronade en toalettstol bland de andra möblerna i vardagrummet/köket. En praktisk och modern möbel helt enkelt! //Ulrika Ulrika, www.scandalic.nu Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.