svampen Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Ja Go Natt stänger nu! Sov Sött Önskar Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Va synd att det var gonatt-tråden, annars har jag kunnat säga godmorgon/god dag till dig Svampen, men nu låter jag bli och får vänta tills ikväll innan jag skriver i denna tråd Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2010 Over and Out! Sov sött kära nätvänner! Mvh John Blund! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nerike Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Vad skönt nu har han gått och lagt sig, nu kan vi börja prata skit på allvar *smile* Mvh Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Natti natti Svampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2010 Solly im Black oh shit i mean Back Mvh Svampen"med i matchen"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Solly im Black oh shit i mean Back Mvh Svampen"med i matchen"! Fick Du inte låna nallebjörnen? Tyckte det verkade rätt tidigt att gå till sängs, om man inte har sällskap förståss. (nallebjörnrn?) Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2010 Fick Du inte låna nallebjörnen? Tyckte det verkade rätt tidigt att gå till sängs, om man inte har sällskap förståss. (nallebjörnrn?) Nä Fru Kantarell har alla gosedjur ikväll känner Mig ensam HJÄLP! Tack för stödet Baa Hi Hi! Med Vänlig Hälsning "Nalle Puh"! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 9, 2010 Nu är det bingen! God Natt På Er! Sleep Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Törs f-n lita på Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 snart dags för lopplådan..undrar om det är värt att tvaga sig innan man gör ett svanhopp "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 snart dags för lopplådan..undrar om det är värt att tvaga sig innan man gör ett svanhopp Det är lika bra Enis, annars får du inte ligga sked med damen Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Juni 14, 2010 Dela Inlagd Juni 14, 2010 Kan ju göra som salig Bengt: Tvätta saj i sängen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juni 19, 2010 Dela Inlagd Juni 19, 2010 Inför natten att tänka på Hur många goda gärningar har du gjort i dag, tänk på dem så sover du bättre Ha en bra sömn Khun Karla Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 20, 2010 Dela Inlagd Juni 20, 2010 Inför natten att tänka på Hur många goda gärningar har du gjort i dag, tänk på dem så sover du bättre Ha en bra sömn Khun Karla Ja för all del Khun Karla... Men då har jag en fråga till dig: Hur ska man kunna veta om man gjort en god gärning eller ej? Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Hallå ! Att hjäpa någon annan människa med något som en annan människa gör för dig, så att du blir glad. (så tänker jag) Att förstå är inte alltid att veta Khun Karla Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Ja för all del Khun Karla... Men då har jag en fråga till dig: Hur ska man kunna veta om man gjort en god gärning eller ej? Herr Chang har talat. bäste herr fjang... en god gärning gör sej bäst i dess fördolda.så den känslan kan man ej taga på, men eftersom Ni idogt förvaltar detta forum o ser om dess nyttigheter ser jag att Ni gör godheter mest hela tiden.. en eloge för att Ni orkar stå ut me oss villrådiga o ibland bångstyriga forumister.. CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juli 3, 2010 Dela Inlagd Juli 3, 2010 Ja för all del Khun Karla... Men då har jag en fråga till dig: Hur ska man kunna veta om man gjort en god gärning eller ej? Herr Chang har talat. Ja säg det... Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.