Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) 19.41: Steve Jobs har problem med nätuppkopplingen och ber folk stänga av sina trådlösa nätverk HAHAHA SICKET RUNK 19.42: Steve Jobs visar den nya superstjärmen, men har fortsatta problem med uppkopplingen 20.06: Ännu mer nätverksproblem VAD I HELLVETE REKLAM I TELEFONJÄVELN SICKA NÖTTER 20.22: Ett nytt annonsprogram. Kanske inte lika kul för den vanlige användaren. 20.27: Steve Jobs visar en reklamfilm för Nissan. Inte oväntat för en elbil. VIDEOSAMTAL JA DET HAR JU FUNNITS LÄNGE I SVERIGE MEN KOSTAR VÄL 3 KR MINUTEN 20.34: Videosamtal, alltså. HA HA HA FANTASTISKT 20.38: Man kan alltså ringa emellan två Iphones om båda har Wi-Fi-uppkoppling 20.42: Med ett tvåårskontrakt kommer den att kosta 199 dollar för 16 gig. 20.43: Börjar säljas den 24 juni. Den 24 juni. 20.43: Till USA, men även frankrike, Tyskland, Japan och Storbritannien. 20.44: I juli till ytterligare 18 länder. 24 till i augusti. Ytterligare 40 i september. I slutet av september 88 länder totalt. Frågan är: När kommer den till Sverige? 20.46: Det kommer även ett fodral till. För ungefär 240 kronor. Finns i olika färger. 20.48: Om mindre än tre veckor kommer den alltså till Europa. 20.51: Glaset är 30 gånger hårdare än plast FINNS VÄL INGEN SOM KÖPER SKITEN I ALLA FALL NÄR DET FINNS HTC DESIREE Ändrades Juni 7, 2010 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Acker Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Tror nog vilket "runk" som helst hade fått problem med 540 trådlösa enheter i samma lokal som stör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Ja jäklar vilken bra tråd i vinterrusket! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) http://www.iphoneinf...-har/#more-2270 Ändrades Juni 7, 2010 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 Tror nog vilket "runk" som helst hade fått problem med 540 trådlösa enheter i samma lokal som stör. Märkligt att 570 journalister kunde utan problem rapportera över wifi, var av några smygfilmade och streamde upp... HA HA AJFHÅN SICKET SKIT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 19.41: Steve Jobs har problem med nätuppkopplingen och ber folk stänga av sina trådlösa nätverk HAHAHA SICKET RUNK --- Cut--- FINNS VÄL INGEN SOM KÖPER SKITEN I ALLA FALL NÄR DET FINNS HTC DESIREE Apples VD Steve Jobs började i vanlig ordning presentationen med att dela med sig av den senaste statistiken kring sina mobila enheter. Mest tid spenderades på att presentera iPads resultat. Han meddelar glatt att man nu sålt hela två miljoner exemplar och att den finns tillgänglig i tio länder. I slutet av Juli kommer den att finnas i ytterligare nio länder. Det går även bra på programfronten. Nu finns det 8500 iPad-specifika program i App Store och 35 miljoner nedladdningar har gjorts av dessa program (cirka 17 program per iPad). App Store har totalt sett över 225 000 program och hela 15 000 lämnas in till Apple varje vecka. Av dessa blir 95% godkända inom sju dagar. Inom kort kommer man nå ännu en stor milstolpe för iPhone och iPod Touch. Det kommer snart att finnas över 100 miljoner enheter i världen som kör iPhone OS. Jobs fortsätter med att berätta om hur det gått för e-böckerna i iBook Store. De första 65 dagarna laddades det ner fem miljoner böcker. Därmed står iBook Store för 22% av den totala e-boksförsäljningen. Jag blir ofta förvånad över vilket hat det verkar finnas mot Apple, helt oförklarligt tycker jag. Det är ju knappast någon som tvingas att köpa deras produkter, eller hur? / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 Apples VD Steve Jobs började i vanlig ordning presentationen med att dela med sig av den senaste statistiken kring sina mobila enheter. Mest tid spenderades på att presentera iPads resultat. Han meddelar glatt att man nu sålt hela två miljoner exemplar och att den finns tillgänglig i tio länder. I slutet av Juli kommer den att finnas i ytterligare nio länder. Det går även bra på programfronten. Nu finns det 8500 iPad-specifika program i App Store och 35 miljoner nedladdningar har gjorts av dessa program (cirka 17 program per iPad). App Store har totalt sett över 225 000 program och hela 15 000 lämnas in till Apple varje vecka. Av dessa blir 95% godkända inom sju dagar. Inom kort kommer man nå ännu en stor milstolpe för iPhone och iPod Touch. Det kommer snart att finnas över 100 miljoner enheter i världen som kör iPhone OS. Jobs fortsätter med att berätta om hur det gått för e-böckerna i iBook Store. De första 65 dagarna laddades det ner fem miljoner böcker. Därmed står iBook Store för 22% av den totala e-boksförsäljningen. Jag blir ofta förvånad över vilket hat det verkar finnas mot Apple, helt oförklarligt tycker jag. Det är ju knappast någon som tvingas att köpa deras produkter, eller hur? / Joe Men har du väl köpt en så sitter du fast i klorna hos dom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vaxet Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Men har du väl köpt en så sitter du fast i klorna hos dom Jaha, och varför det? VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Men har du väl köpt en så sitter du fast i klorna hos dom Om du menar att man sitter fast i klorna hos dem pga att man inte vill använda nåt annat så har du troligtvis alldeles rätt! Man blir bortskämd med den helt överlägsna kvaliten och att allting fungerar, HELA tiden... Annars kan jag inte förstå vad du menar "att bli fast", kan man inte välja något annat märke eller?? Förklara gärna. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) Ja man slutar aldrig att förundras över vissas besatthet att hata ett enskilt företag så mycket och dess produkter. Om jag hade en produkt som är så eftertraktat att man måste kopiera den innan den ens lanserats skulle jag ta som en komplimang. Alla mobiltillverkare försöker kopiera ett koncept och en standard som Apple har satt. Nästan så det är pinsamt att välkända mobiltillverkare blir slagna i deras egen gren om man säger så Ändrades Juni 7, 2010 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Det här är mer roligt http://www.youtube.com/watch?v=4CJyn9MmePA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Ja man slutar aldrig att förundras över vissas besatthet att hata ett enskilt företag så mycket och dess produkter. Om jag hade en produkt som är så eftertraktat att man måste kopiera den innan den ens lanserats skulle jag ta som en komplimang. Alla mobiltillverkare försöker kopiera ett koncept och en standard som Apple har satt. Nästan så det är pinsamt att välkända mobiltillverkare blir slagna i deras egen gren om man säger så Exakt, och nu har alla patetiska härmapor startat sina kopieringsmaskiner... lugn 33an, snart finns det något som passar din budget. Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 köper man en ajfån så sitter man i skiten, man har nämligen nått fel i xxxxxxxx då 555555 och allting fungerar inte hela tiden, däremot fungerar dom få funktioner som finns, konstigt vore det annars att bli glad över nått som android och andra haft länge är ju konstigt, tänk bara på hur ajfån kommer vara om 12 månader när nästa uppdatering kanske kommer tycker ni alla ska byta till android, det är framtiden det 555555 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Joe Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Det är väl knappast nån hemlighet att alla telefon tillverkare de senaste åren sprungit benen av sig för att försöka kopiera Apple's iPhone. Nu börjar väl Android komma ikapp verkar det som. Jag tror säkert att Google kommer att plocka upp mot 90% av marknaden för mobil OS. Grejen är att Apple nöjer sig med resten, 10% av en världsmarknad är inte så illa ändå, eller hur? Såhär har ju Apple alltid resonerat, kolla bara de senaste PC siffrorna http://www.idg.se/2.1085/1.325724/asus-passerar-apple-vad-galler-salda-datorer Apple behöver inte vara störst för att tjäna kopiöst med pengar. När det gäller mobil OS i framtiden så tror jag att Google tar det mesta, Apple nöjer sig med resten för man behöver inte vara störst för att.. SonyEricsson är nog tyvärr körda, att fortsätta med sitt egenutvecklade OS är dödsdömt, Nokia klänger fast vid sitt Symbian som enligt mig också är dödsdömt, men stolta Finnar vägrar kapitulera för Google och kommer troligtvis därför att gå under på sikt. Microsoft Mobile OS är på utdöende redan... Så om 5 år har vi Google och Apple kvar inom mobile OS!! Kanske. / Joe In Asia you live and you die. In Farangland you expect to live one day, then you die without having lived. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Exakt, och nu har alla patetiska härmapor startat sina kopieringsmaskiner... lugn 33an, snart finns det något som passar din budget. Herr Chang har talat. Hmm, så du menar att Apple var först med att tillverka mobiltelefoner? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Hmm, så du menar att Apple var först med att tillverka mobiltelefoner? Nä men ändå försöker alla andra kopiera deras koncept Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Nä men ändå försöker alla andra kopiera deras koncept Vilket koncept är det som Iphone var först med? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Min nästa dator är garanterat en Apple. Det blir då min femte dator i samlingen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Min nästa dator är garanterat en Apple. Det blir då min femte dator i samlingen. Jag är inne på min första Macbook och ska köpa en Mac Mini som mediaspelare. Har en 2:a generationens Ipod Touch och naturligtvis en iPhone också När min gamla äckliga stationära HP packar ihop blir det en iMac Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Vilken X tråd Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Lappen Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Vilken X tråd Ingen tvingar dig att läsa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Ingen tvingar dig att läsa Internt skämt riktat till 33:an som ingen tvingar dig att läsa Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Ja, hær kryssas det... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 (ändrad) Annat folk liksom 33:an har skrivit om sitt Apple agg och noja på andra ställen. https://www.flashback.org/t1214873 Jag hatar Apple och allt som har att göra med apple.. Först för något år sedan var det inget problem men nu kände jag när jag såg att iphone 4 har släppts så får jag panik. Börja med att köpa en liten iPod Nano och tämj din fobi. Ändrades Juni 8, 2010 av wille otydligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Tycker personligen att hat-inlägg inte hör hemma någonstans, de förekommer tyvärr flitigt åt bägge hållen här på MPR. Var och en har sin personliga smak och gillar olika saker, varför kan det inte få vara så? Om man gillar ett märke, måste man då ödsla tid och kraft på att hata(?) något annat märke?? Mycket märklig inställning. Om ni gillar något så skriv varför ni gillar det, eller om ni har dåliga erfarenheter av något skriv då om detta. Konsumentupplysning genom länkar till tester mm är ju också helt OK. Håller ni inte med, skriv då detta sakligt utan hatinlägg. Jag använder PC, Win7, SonyEricsson-telefon och WinMobile. Jag är inte nöjd med allt, men har inga planer på att byta. Framförallt så har jag heller inga planer på att hata Mac/Iphone-användare. Var och en använder/köper det han/hon gillar eller vill använda, är det inte bäst så, att alla tycker olika? Det främjar ju teknikutvecklingen! Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu