honken Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Då börjar det bli dax nu för att dela med sig av sina filmer. Har påbörjat mitt redigerande av filmerna som skapades med video kameran nu senast. Kommer väl gå i ett rätt halv segt tempo med tanke på sol och fint väder i svedala, men en film i veckan kan jag nog garantera. Första filmen laddas just nu upp till tuben och den var stor, så dröjer tills imorn innan ni får se länken till den. Men tråden skapas så ni kan bli nyfikna redan nu i Thailand är man rädd för talet "13", men inte jag, så minst 13 filmer kommer jag nog kunna få ihop. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2010 Första filmen bearbetas just nu av Youtube, men länken kan jag trycka in redan nu så märker ni när den är färdig. Här presenterar jag den långa vägen från färjan i Koh Chang till White Sand Beach, och stoppet blir vårt hotell Paddy Palms. http://www.youtube.com/watch?v=qQXfw4z6amw Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GammalDansken Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) Första filmen bearbetas just nu av Youtube, men länken kan jag trycka in redan nu så märker ni när den är färdig. Här presenterar jag den långa vägen från färjan i Koh Chang till White Sand Beach, och stoppet blir vårt hotell Paddy Palms. Videoklippet har tagits bort på YouTube för att det är längre än 10 minuter. mvh Ändrades Juni 7, 2010 av GammalDansken Those who can write have a lot to learn from those bright enough not to Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) Första filmen bearbetas just nu av Youtube, men länken kan jag trycka in redan nu så märker ni när den är färdig. Här presenterar jag den långa vägen från färjan i Koh Chang till White Sand Beach, och stoppet blir vårt hotell Paddy Palms. http://www.youtube.c...h?v=qQXfw4z6amw Du får korta ner vägen för den långa vägen var för lång ! Ändrades Juni 7, 2010 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 Jo märkte det imorse, testade lägga om mitt konto från "tubeuser" till "director" eller vad det heter, men bara 10min där också. Orkar inte hålla på att kapa ner så ska se om vimeo är bättre Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 Nu så, Vimeo gnällde inte lika mycket, men de har en gräns på 500mb/vecka, sen längden är skit samma Så den kör vi på. Går inte att köra embedded på den bara, så ni får länken o leva med. Kanske nått för surin o titta in på, för de har embedded kod Video 1 - Koh Chang, White Sand Beach Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tujtuj Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Tack för filmen Honken, kul att se! Det verkar helt klart ha hänt en hel det på ön sedan jag var där bara för drygt 2 år sedan. Om man inte ska äta djur, varför är dom då gjorda av kött? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Härligt honken Hoppas du får med "fyllegubben" på suvvan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Tack för filmen Honken, Jo den vägen har man åkt några gånger, Koh Chang ett härligt ställe. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 Tujtuj + BBJ: Nemas, kommer lite mer senare. Thainab: Jo fan, den kommer sen den med Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
harley Inlagd Juni 7, 2010 Dela Inlagd Juni 7, 2010 Attans vad man längtar tillbaka till Koh Chang, helt klart min favorit i Thailand. Tack för en bra film Honken, ser fram emot fortsättningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 (ändrad) <div>Piss editor</div> Ändrades Juni 7, 2010 av honken Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 7, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 7, 2010 En av många kvällar man var ute och hade kul. Nog en av få som kameran fick följa med, orkade inte riskera vattenskada så tidigt in på resan. Var lite darrig i händerna pga Sang Som + Lipo om nu undrar varför man filmar himlen mer. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Duracell Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Tack filmvisningen Honken, ser fram emot fortsättningen. Det plus det!!!! Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oscar Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Nu så, Vimeo gnällde inte lika mycket, men de har en gräns på 500mb/vecka, sen längden är skit samma Så den kör vi på. Går inte att köra embedded på den bara, så ni får länken o leva med. Kanske nått för surin o titta in på, för de har embedded kod Video 1 - Koh Chang, White Sand Beach "This website has been blocked by ICT" får jag på skärmen här i Thailand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Trevligt Honken. Ser fram emot fler filmer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2010 "This website has been blocked by ICT" får jag på skärmen här i Thailand. Säkert någon som publicerat nått olämligt där många gånger om så operatören blockerar siten. Testa via www.hidemyass.com rätt bra annon proxy Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 härlig film! den vägen har man ju åkt några gånger =D längtar redan tillbaka! 189 dagar tills man står på Thailändsk mark! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Härligt att se en riktig sexturist i sitt esse. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Goa vyer men satt Du i en solstol när du filmade? Nåra nya gaddar hos HP? Kanske en med Pannbiffmacka & ÖSK logo "intärnt skämt från Måne & Svampen"! Mera film Honken PS: allt gött hoppas jag! Mvh Svampen Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2010 Goa vyer men satt Du i en solstol när du filmade? Nåra nya gaddar hos HP? Kanske en med Pannbiffmacka & ÖSK logo "intärnt skämt från Måne & Svampen"! Mera film Honken PS: allt gött hoppas jag! Mvh Svampen Håller på med en till just nu, en liten 3min BKK med Odin i bild Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2010 Och nu lite Bangkok från Odins hotel och runt omkring. Har ni inte sett en förut. så fångades en elektriker i arbete också, fy fan för de som vill sticka in sina fingrar i de där fågelbona. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 8, 2010 Dela Inlagd Juni 8, 2010 Fan vad man längtar till Thailand när man ser dina filmer. Gillar ditt klipp på Robinson från dag till natt När kommer nästa film så man kan få ännu mer ångest? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
honken Inlagd Juni 8, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 8, 2010 Fan vad man längtar till Thailand när man ser dina filmer. Gillar ditt klipp på Robinson från dag till natt När kommer nästa film så man kan få ännu mer ångest? Tackar. Well, tror imorn eller på torsdag borde nästa komma. måste gå igenom filmerna och se vad jag har kvar.. Same same, but different! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thainab Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 KohChang moppetur.. med trådskaparen i blickfånget L-bilen var fortfarande kvar på hemvägen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu