Jump to content
IGNORERAD

Namninsamlingstråd för Ban99arne(Riktad till moderatorerna)

broder tuk tuk
 Dela

Recommended Posts

Startar härmed en namninsamlingstråd för att bannlysningen av Ban99arne ska upphävas med omedelnar verkan.

1 BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

• Svar 145
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Sam sip sam

12

• Avregistrerad clion

11

• noBuzz

10

• Herr Chang

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Får väl ställa upp.

Behöver lite oseriositet på forumet...

Dela på andra sajter

jo

Never give in--never, never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy.

Dela på andra sajter

Oregistrerad

E´Arne bannlyst?.Måste väl ändå vara ett olycksfall i arbetet av moderatorn? :kort:

Dela på andra sajter

BanArne är nog tillbaka på banan inom en inte allt för avlägsen framtid oavsett eventuella omröstningar eller inte.

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Dela på andra sajter

+1 här också

( måste varit nån halvalkis som halkade på tangentbordet )

2 Thessalonikerbrevet 3:10

Dela på andra sajter

Har hört att forumet Nonkis Höna värvat honom nu när han kom ut på transfermarknaden.

Dela på andra sajter

Inte har väl arbetsgivaren sagt upp honom.

Han är väl bara tillfälligt permiterad

Dela på andra sajter

Han blev nog sur när karamellerna rök :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Jag kan inte säga att han tillfört något i debatten så mig spelar det faktiskt ingen roll.

Jo förresten; han har fått mig att skratta några gånger åt hans spetsfundigheter men...tja.. :crazy:

Jag fattar dock inte vad han gjort för att förtjäna denna utvisning...har inte sett något extremt allvarligt från hans sida.

Vi hade några smärre diskussioner men dom var långt ifrån dramatiska.

Någon som vet?

Ändrades av andersbangkok

Carpenters inlägg: "Faktum är att du tror att du är i maktens korridorer ock minsann kan. Du vet inget kan inget för att du är för upptagen med dig själv."
"Inte lätt att vara kostym nisse o inte förstå"

Dela på andra sajter

jupp, varför är han avstängd?

Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet....

Dela på andra sajter

Många thaiforum har i praktiken självdött då trevlighet och kamratskap blivet så krampaktigt viktigt att debatt och tangentfäktning helt enkelt bara försvunnit.

Tråkigt är bara förnamnet på hur det är att läsa på dessa forum, och inte ens moderatorer orkar längre göra mer än mycket korta instick.

Jag har all respekt för forumägare och moderatorer på MPR, och även om jag inte delar banarnes värderingar så var och är han en tillgång för forumet, och det tycks ju ändå som om det är svårt att bli av med honom, så låt han leva under sitt riktiga nick! :wai:

MPR har inte råd att bli av med starka personligheter, för många har redan försvunnit, så låt retstickan och kaxpellen Banarne komma tillbaka och reta oss.

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Dela på andra sajter

Han blev vad jag har förstått utvisad p.g.av brott mot forumreglerna vid ett flertal tillfällen och blev då varnad men fortsatte med sammaledes ändå, trist att det skall behöva bli så bland vuxna människor, kanske karamellerna gör mer skada än nytta när kampen förs bakom en skärm där alla kan gömma sig i anonymitet och drar på lite extra.

Det är trots allt forumägarna som sätter reglerna och gillar man dom inte får man väl hänga på nåt annat forum.

Baa (som saknar clownen när han är clown)

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Dela på andra sajter

Guest Incinerator

Klart han ska vara kvar, finns ingen här som gett mej så många goa garv!

Dela på andra sajter

Många thaiforum har i praktiken självdött då trevlighet och kamratskap blivet så krampaktigt viktigt att debatt och tangentfäktning helt enkelt bara försvunnit.

Tråkigt är bara förnamnet på hur det är att läsa på dessa forum, och inte ens moderatorer orkar längre göra mer än mycket korta instick.

Jag har all respekt för forumägare och moderatorer på MPR, och även om jag inte delar banarnes värderingar så var och är han en tillgång för forumet, och det tycks ju ändå som om det är svårt att bli av med honom, så låt han leva under sitt riktiga nick! :wai:

MPR har inte råd att bli av med starka personligheter, för många har redan försvunnit, så låt retstickan och kaxpellen Banarne komma tillbaka och reta oss.

Debatt och tangentfäktning är en sak och att bara försöka göra sig lustig på andras bekostnad är en annan. Särskilt om det rör sig om rena personangrepp.

Ett forum är inget som är konstant utan formar sig efter hand och det är medlemmarna som är forumet. Utan dem - inget forum.

Som ansvarig för ett forum har man olika saker att beakta som man kanske inte alltid tänker på. Om en medlem beter sig på ett sådant sätt att andra medlemmar drar sig från att delta, så är det bättre att göra sig av med denne och ge andra chansen att "blomma ut". Ett störande objekt som ställer till med oreda och aldrig är nöjd ska ställas mot upp till 20 andra medlemmar, kanske fler som istället har något vettigt att tillföra.

Det finns ett antal regler som de flesta klarar att hålla sig inom utan problem. Klarar man inte av att följa dessa eller om man hela tiden uttrycker sitt missnöje mot dessa eller de ansvariga så kanske man ska göra det enkelt för sig och söka efter ett forum som kan leva upp till de egna förväntningarna.

Dela på andra sajter

Jag tror banarne redan är tillbaka. Visste inte om att han hade en storebror som hette Stig-Göran Johansson som var en j-vel på att spela Ishockey.

Först i Surahammar, sen i Södertälje och landslaget. drinks.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Jag tror banarne redan är tillbaka. Visste inte om att han hade en storebror som hette Stig-Göran Johansson som var en j-vel på att spela Ishockey.

Fritz..

Hade han nåt nick å vilket år var det :whistle:

mvh frölundaiten

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Dela på andra sajter

Fritz..

Tror jag med, och med Moderatorernas goda minne isf...

Att tillåta det är ju lite emot regler och annat, jag tycker det gör hela utvisningsbåset löjligt.

Visst kan Banarne få komma tillbaka, men han har ju inte visat nåt direkt prov på bot å bättring.

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Hej

Tillhör dom som tycker att det är trist att en av forumets färgstarkaste medlemmar saknas för tillfället.

Jag tycker att hans roliga inlägg berikar forumet och för att ogilla dom måste man totalt sakna humor.

Hoppas på en snar återkomst och även att moderatorerna tänker över det här en gång till.

Mvh Isan Lover

Dela på andra sajter

Tror jag med, och med Moderatorernas goda minne isf...

Att tillåta det är ju lite emot regler och annat, jag tycker det gör hela utvisningsbåset löjligt.

Visst kan Banarne få komma tillbaka, men han har ju inte visat nåt direkt prov på bot å bättring.

MVH Tommy

Det är en delikat situation, och det är alla moderatorer medvetna om.

Vi diskuterar saken inbördes, och det kommer förhoppningsvis ett beslut inom kort.

Lät jag som en politiker nu ;)

Herr Chang har talat.

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...