bullerobang Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ja vilken typ av bilder är det ni vill se i tex reseberättelsetrådarna? Funderade på detta eftersom jag just nu sitter och fixar lite med bilderna till min reseberättelse och kom fram till att jag har lite för många bilder, så jag vill göra ett vettigt urval som kan intresera en bred publik. Så kom med förslag. L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ja vilken typ av bilder är det ni vill se i tex reseberättelsetrådarna? Funderade på detta eftersom jag just nu sitter och fixar lite med bilderna till min reseberättelse och kom fram till att jag har lite för många bilder, så jag vill göra ett vettigt urval som kan intresera en bred publik. Så kom med förslag. Tror nog att ALLA bilder är intressanta. Beror ju på vem som tittar Så tryck ut så många som möjligt. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ja, alla slags bilder. Det som ær viktigt ær att vi får NIGHTLIFE bilder också... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Juni 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ja, alla slags bilder. Det som ær viktigt ær att vi får NIGHTLIFE bilder också... Hmm då blir det problem för jag har brist på dom bilderna L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Udda bilder som visar unika saker eller företeelser i närbild. Vackra bilder. Blir lätt less att se ordinarie turistbilder, stranden här och stranden där, åkte buss hit och dit, flygplats inne och ute, äta här och där. Målgruppen är viktig. I ditt fall väldigt svår. Finns det nått som passar alla! I varje fall verkar du inte göra samma misstag som jag brukar, vilket är att välja de bilder jag tycker om. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wille Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Finns det nått som passar alla! I varje fall verkar du inte göra samma misstag som jag brukar, vilket är att välja de bilder jag tycker om. Tror inte det är ett misstag. Jag brukar aldrig posta de bilder jag tror folk vill se utan endast de jag vill visa upp. Bilder som säger mig något eller hade/har betydelse for det jag eventuellt vill formedla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bullerobang Inlagd Juni 6, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Juni 6, 2010 Udda bilder som visar unika saker eller företeelser i närbild. Vackra bilder. Blir lätt less att se ordinarie turistbilder, stranden här och stranden där, åkte buss hit och dit, flygplats inne och ute, äta här och där. Målgruppen är viktig. I ditt fall väldigt svår. Finns det nått som passar alla! I varje fall verkar du inte göra samma misstag som jag brukar, vilket är att välja de bilder jag tycker om. Nja bilder som passar alla finns nog inte men därimot bilder som passa de flesta, ja typiska turistbilder är jag ingen förespråkare av heller. Att göra fel när man väljer bilder som man själv gillar tror jag inte på, för om man inte gillar bilden själv så tror jag ingen annan gör det heller. Så då blir det till att visa dom udda bilderna, men vad är udda när alla på detta forumet har ett och samma intresse L" because it has a Led Ling in the flont Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Ser fram mot bildtråden, det verkar inte som du kommer att göra fel val. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Herr Chang Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Tror inte det är ett misstag. Jag brukar aldrig posta de bilder jag tror folk vill se utan endast de jag vill visa upp. Bilder som säger mig något eller hade/har betydelse for det jag eventuellt vill formedla. Exakt min inställning. För mina bildtrådar väljer jag de bilder jag själv gillar, och kanske också de som för berättelsen framåt. Huruvida jag lyckas med det är en annan fråga Herr Chang har talat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nitramj77 Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Söta damer, kall öl och god mat - som livet borde va alltså Nej, visa det ni vill visa, bildtrådarna är bland de roligaste på forumet och varje resa och varje resenär är unik - det är det som gör det så roligt att följa! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Bilder på människor i vardagen som inte poserar framför kameran..Jepp !! Bilder på tempel...Nix Fritz.. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Gärna med elefant eller ål motiv, helst en kombination. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Khun Karla Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Enbart roliga och positiva bilder enligt mig frid åt er alla Khun Lasse Det du uträttar i dag, det får du tillbaks i din framtid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Typ! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juni 9, 2010 Dela Inlagd Juni 9, 2010 Exakt min inställning. För mina bildtrådar väljer jag de bilder jag själv gillar, och kanske också de som för berättelsen framåt. Huruvida jag lyckas med det är en annan fråga Herr Chang har talat. Dina trådar med pratbubblor var kanon Herr Chang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mamma bäng fan pappa käng Inlagd Juni 10, 2010 Dela Inlagd Juni 10, 2010 Bilder på människor i vardagen som inte poserar framför kameran..Jepp !! Bilder på tempel...Nix Fritz.. Instämmer med föregående talare. Vardagsbilder. Människor i rörelse. Trafik i rörelse. Tvätt som hänger på tork. Vardagsrealism. Mat och Resturang. Skummande öl med imma. Foton på andra som fotar. ... gillar jag ... Inga statyer eller Tempel för mig. /mvh "Stupidity has a certain charm - ignorance does not." F. Zappa. ".. When I went to school they asked me what I wanted to be when I grew up. I wrote down 'happy'. They told me I didn't understand the assigment. I told them they did not understand life." J Lennon Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.