Jump to content
IGNORERAD

Fifa har vaknat.. Äntligen..

Guest Knasen

Recommended Posts

Kanske din favorit domare få döma då? ;)

haha, så jä**a underbar :great:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Dela på andra sajter

Du behöver nog inte vara "orolig". Detta är bara första omgången i grundspelet, så din "favorit" får säkert någon match.

Dela på andra sajter

Håller men om att domare generellt är undermåliga och bäst för fotbollen vore om alla spelarna på planen och respektive lagledare utrustades med varsin visselpipa och kortlek.

Dela på andra sajter

Du Knasen, det finns ett helt program om din idol på svt play, "Rättskiparen" tror jag det hette! Bara titta o njut..

Dela på andra sajter

Det är väl lite Svensk menatlitet, att vi är så jävla duktiga.

Fast Martin Hansson håller bra internationell klass. Att han missade Henry´s hands var väl lite oflyt. Han kan ju inte se igenom spelarna som stod ivägen.

Där emot borde stinsen på linjen sett handsen och dömt frispark. Dem är ju också domare nu mer och inte endast linjemän.

Dom är ofta väldigt fega och vågar inte vinka för frisparkar som huvuddomaren missar.

Nej, tacka vet jag den Colombianska domaren John Jairo Toro Rendon som dömde Danmark-Syd Afrika i VM 98. Han delade ut 3 röda och 7 gula kort i en väldigt snäll match.

Där kan man snacka om dålig domare. Så jag är tvungen att ge honom ett 1zgarz5.gif

Dela på andra sajter

Vet ni om VM sänds i Thaitv?

Jag var på plats i Thailand under VM i Japana och Sydkorea och thailändska kanalerna sände i stort sett alla matcherna med thai kommentatorer förståss.

Sedan hade de satt upp en storbildsskärm på andra våningen på Royal Garden som visade alla matcherna.

Härligt tryck där, särsilt när japanerna spelade.

BTT

Soi 7

Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

• Skapa ny...