Guest Knasen Inlagd Juni 5, 2010 Dela Inlagd Juni 5, 2010 Säkert många svenskar som så pk ska tycka att svenska fotbollsdomare är sååå duktiga.. Själv tycker jag att denna man är ett stort skämt.. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/landslagsfotboll/vm2010/article7250475.ab Skönt att man förhoppningsvis slipper se fjanten i vm.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Kanske din favorit domare få döma då? http://www.youtube.com/watch?v=86AJje3ElDc Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Kanske din favorit domare få döma då? haha, så jä**a underbar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
OldWolf Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Du behöver nog inte vara "orolig". Detta är bara första omgången i grundspelet, så din "favorit" får säkert någon match. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Posten Berit Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Vet ni om VM sänds i Thaitv? Bå Pen Jang Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Håller men om att domare generellt är undermåliga och bäst för fotbollen vore om alla spelarna på planen och respektive lagledare utrustades med varsin visselpipa och kortlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fuller Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Du Knasen, det finns ett helt program om din idol på svt play, "Rättskiparen" tror jag det hette! Bara titta o njut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Det är väl lite Svensk menatlitet, att vi är så jävla duktiga. Fast Martin Hansson håller bra internationell klass. Att han missade Henry´s hands var väl lite oflyt. Han kan ju inte se igenom spelarna som stod ivägen. Där emot borde stinsen på linjen sett handsen och dömt frispark. Dem är ju också domare nu mer och inte endast linjemän. Dom är ofta väldigt fega och vågar inte vinka för frisparkar som huvuddomaren missar. Nej, tacka vet jag den Colombianska domaren John Jairo Toro Rendon som dömde Danmark-Syd Afrika i VM 98. Han delade ut 3 röda och 7 gula kort i en väldigt snäll match. Där kan man snacka om dålig domare. Så jag är tvungen att ge honom ett Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bengt-Erik Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Kanske din favorit domare få döma då? http://www.youtube.com/watch?v=86AJje3ElDc De var de bästa jag sett, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
broder tuk tuk Inlagd Juni 6, 2010 Dela Inlagd Juni 6, 2010 Vet ni om VM sänds i Thaitv? Jag var på plats i Thailand under VM i Japana och Sydkorea och thailändska kanalerna sände i stort sett alla matcherna med thai kommentatorer förståss. Sedan hade de satt upp en storbildsskärm på andra våningen på Royal Garden som visade alla matcherna. Härligt tryck där, särsilt när japanerna spelade. BTT Soi 7 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.