Jump to content
IGNORERAD

Bartjejer i Pattaya och MPR?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Skulle Ni nånsin förlita Er på nån brun skönhet Herr Btt?????

Tillit är väl något man förtjänar?

Jag skulle ju ha ögon och öron öppna ifall jag träffade en verklig skönhet i baren.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • Avregistrerad clion

    8

  • heno

    6

  • Baabar

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

mr chaweng

Nja vill man ha kontakt på nätet med någon thaitjej så finns det mängder med olika kontaktsajter eller så har ju MPR sin egen lilla kontakthörna.

Hade själv faktiskt kontakt på MSN med en liten sötnos som jag raggat upp just här inne på MPR.

Tyvärr så försvann hon plötsligt så antingen dog hon väl eller så norpade nån annan gubbe henne.

BTT

Det kanske är hennes tjejkompisar i Pattaya som mejlat till dig.

Dem kanske blev tända på dig efter att hon berättat om dig whistle.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Hittade en tjej i den smak tror jag i Pattaya, hoppas det den duger åt dig BTT

post-5021-127577366933_thumb.jpg

FF

post-5021-127577366933_thumb.jpg

www.easi.nu

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Hittade en tjej i den smak tror jag i Pattaya, hoppas det den duger åt dig BTT

post-5021-127577366933_thumb.jpg

FF

Jo då den rätta kroppsvolymen tycks hon ju ha. Däremot har jag svårare för permanentat och färgat hår på thaitjejer.

En thaitjej ska ha sin naturliga svarta hårfärg och gärna halvlångt men kort hår går ochså bra.

Det mest avtändande är ju en thaitjej som färgat håret blont.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Mycket möjligt att det är en bot som har samlat ihop lämpliga offer.

Söker man till exempel på *@hotmail.com Pattaya på google så får gäng adresser till intressanta personer, sedan är det bara att skicka iväg ett email och se hur många som nappar...

/ elephant

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det här kann utvecklas till en rolig tråd :crazy:

Mvh Deckarn :ph34r:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Jo då den rätta kroppsvolymen tycks hon ju ha. Däremot har jag svårare för permanentat och färgat hår på thaitjejer.

En thaitjej ska ha sin naturliga svarta hårfärg och gärna halvlångt men kort hår går ochså bra.

Det mest avtändande är ju en thaitjej som färgat håret blont.

BTT

Plufsiga damer med begynnande gäddhäng är dock inget för mig :(

Men jag är nästan böjd att hålla med dig BTT när det gäller hårfärgen.

Jag uppskattar heller inte dessa blekta thailändska kalufser som får en sådan oaptitlig morotsgul färgton.

Förr om åren då jag själv var frekvent kund i Pattayas ölhallar - ja då var denna typ av hårfärg och frisyr ett tydligt tecken på att damen gick med Araber.

Av någon "märklig" anledning så dissade man därför dessa "befläckade" barbrudar, och ogillandet var för övrigt ganska ömsesidigt tror jag :D

Ändrades av Siam-Nilsson
Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Plufsiga damer med begynnande gäddhäng är dock inget för mig :(

Men jag är nästan böjd att hålla med dig BTT när det gäller hårfärgen.

Jag uppskattar heller inte dessa blekta thailändska kalufser som får en sådan oaptitlig morotsgul färgton.

Förr om åren då jag själv var frekvent kund i Pattayas ölhallar - ja då var denna typ av hårfärg och frisyr ett tydligt tecken på att damen gick med Araber.

Av någon "märklig" anledning så dissade man därför dessa "befläckade" barbrudar, och ogillandet var för övrigt ganska ömsesidigt tror jag :D

Under min South Pattaya tid så umgicks jag en del med tjejer som gick med arab men och de flesta menade att det ofta var ganska jobbigt.

Visserligen good money men tjejerna berättade att de ofta var utmattade på grund av dessa arabers ständiga böner och att många arabgubbar pippade 6 gånger per dygn.

En annan sak man hörde var att araber luktar illa av svett och ur munnen.

Det enda positiva var att arab men var handsom men och som skrivits good money.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Det här kann utvecklas till en rolig tråd :crazy:

Mvh Deckarn :ph34r:

UTVECKLAS DÅ JÄVLA TRÅD.

Dålig forecast Clion. Men tråden har fortfarande potetial...cool.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vet inte men dom tjejer jag känner och har träffat i pattis

tycker Indier o Araber är snåla.

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Jag vet inte men dom tjejer jag känner och har träffat i pattis

tycker Indier o Araber är snåla.

Gjorde faktiskt ett experiment en gång. En kväll tog jag på mig slips och kavaj och vandrade in på soi 8.

Som tur är hade jag klämt i mig ett antal groggar innan för att slippa skämmas alltför mycket.

Men i alla fall så minns jag att jag varken tidigare eller efter varit så eftertraktad och skrik och tjoad på som den kvällen.

En bra påminnelse om varför tjejerna sitter i barerna.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

UTVECKLAS DÅ JÄVLA TRÅD.

Dålig forecast Clion. Men tråden har fortfarande potetial...cool.gif

Har skogsturken sniffat på flaskan tro :crazy: Hern verkar ilsk i dag :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Gjorde faktiskt ett experiment en gång. En kväll tog jag på mig slips och kavaj och vandrade in på soi 8.

Som tur är hade jag klämt i mig ett antal groggar innan för att slippa skämmas alltför mycket.

Men i alla fall så minns jag att jag varken tidigare eller efter varit så eftertraktad och skrik och tjoad på som den kvällen.

En bra påminnelse om varför tjejerna sitter i barerna.

BTT

Ja broder jag har också råkat ut för de.så fort kostymen å lackdojorna åker på så visslas det :dance: nästan som om man vore nån popsjärna :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Har skogsturken sniffat på flaskan tro :crazy: Hern verkar ilsk i dag :whistle:

Har inte sniffat på flaskan.

Är bara så less på att denna tråd faller i glömska och inte utvecklas som du förutspådde och som jag hoppades på cool.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Gjorde faktiskt ett experiment en gång. En kväll tog jag på mig slips och kavaj och vandrade in på soi 8.

Som tur är hade jag klämt i mig ett antal groggar innan för att slippa skämmas alltför mycket.

Men i alla fall så minns jag att jag varken tidigare eller efter varit så eftertraktad och skrik och tjoad på som den kvällen.

En bra påminnelse om varför tjejerna sitter i barerna.

BTT

En gång gick jag i Phuket och blev erbjuden 300 THB + massage. Riktig manwhore hade man blivit, men jag tackade nej.

Hade sandaler t-shirt och shorts eller kanske jeans. Mitt på dagen var det också.

Ser såpass fattig ut att damerna kan tänka sig att betala. Hade jag gått i kostym så...vette fan

Har aldrig snofsat till mig och kommer aldrig att göra det (tror jag).

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag bara väntar och väntar, BTT har ju startat tråden där det tydligt i namnet framgår att det finns bardamer i Pattaya (visste väl de flesta) och på MPR (hade jag ingen aning om) så nu väntar jag med spänning på när han skall berätta under vilka nick dom skriver så man kan ta kontakt och få lite kinky PM eller så :crazy:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

andrejsdenruskige

Jag bara väntar och väntar, BTT har ju startat tråden där det tydligt i namnet framgår att det finns bardamer i Pattaya (visste väl de flesta) och på MPR (hade jag ingen aning om) så nu väntar jag med spänning på när han skall berätta under vilka nick dom skriver så man kan ta kontakt och få lite kinky PM eller så :crazy:

Kim och Surin

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Ja den blir ju va vi gör den till.

Hoppas brodern kan dra nåt roligt äventyr typ damen som smackade eller hon som var dövstumm :whistle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja den blir ju va vi gör den till.

Hoppas brodern kan dra nåt roligt äventyr typ damen som smackade eller hon som var dövstumm :whistle:

Men Clirre, lelle vän :great:

Sånt får Du läsa om på Nightlifetråden, konstigt egentligen, trodde sagor hörde til dagis :D

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är ingen dataexpert på något sätt men när man får brev via hotmail så står ju det ju vilka andra kontakter som damen skickat brevet till och på de kontaktlistorna finns många adresser till män i bla Tyskland och England.

i 5 fall står även damernas telefonnummer i breven och samtliga går till 038 riktnummer i Thailand.

Misstänker att någon medlem på plats i Pattaya eller någon annanstans ligger bakom det hela.

Jag fick även in tre thaidamer på min messengerchatt men valde att plocka bort dessa "juveler"

BTT

Vet inte om jag är fördomsfull nu men de flesta, om inte alla, bartjejer i Pattis verkar vara utrustade med en mobiltelefon. Du har fått mail från de 5 som investerat i ett fast abonnemang till sitt hyrda rum?

"It is not power that corrupts but fear. Fear of losing power corrupts those who wield it and fear of the scourge of power corrupts those who are subject to it"- Aung San Suu Kyi
"It's not a lie, if you believe it" - George Costanza
"Never Argue With A Fool – They Will Drag You Down To Their Level, Then Beat You With Experience"
"Facts are meaningless - you could use facts to prove anything that's even remotely true" -Homer Simpson

www.destinationasien.se 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Men Clirre, lelle vän :great:

Sånt får Du läsa om på Nightlifetråden, konstigt egentligen, trodde sagor hörde til dagis :D

Nu ska Hern inte lura in dom frireligösa i nightlieftråden :crazy: storryna drar vi här B)

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Vet inte om jag är fördomsfull nu men de flesta, om inte alla, bartjejer i Pattis verkar vara utrustade med en mobiltelefon. Du har fått mail från de 5 som investerat i ett fast abonnemang till sitt hyrda rum?

Hehe...

BTT vill väl som vanligt framstå som expert på Pattaya! Att kunna riktnumret dit är ju imponerande ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vet inte om jag är fördomsfull nu men de flesta, om inte alla, bartjejer i Pattis verkar vara utrustade med en mobiltelefon. Du har fått mail från de 5 som investerat i ett fast abonnemang till sitt hyrda rum?

Noterade också att bartjejerna i Pattis numera har fast abb i BTT:s värld.bra jobbat där BTT, lite fail va hahahaha :bag:

Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt!

Link to comment
Dela på andra sajter

har faktiskt blivit erbjuden pengar här i Sverige för att kliva på en kärring...

var på lokala pizzan där jag brukar hänga ibland, var väl ganska plakat och börja snacka med en tant där +55 och det sluta med att vi hamna hemma hos mig och det vart sex... inget jag var så jättestolt över när jag vakna! typ panikångest och det var ju bara och dra i sig några öl för att dämpa det.

någon helg efter det så vågar jag mig ned på pizzan igen och samma kärring satt ju där igen... hoppla o pinsamt ... men vi börja ju snacka igen och hon fråga om jag vill hänga med hem till henne, lite mera nykter så tacka jag vänligt men bestämt NEJ var frågan kom upp om jag ville ha något för att hänga med till henne.

har faktiskt ångrat mig att jag inte tacka ja (för så dålig var hon inte i sängen) och kunde titulera mig manshora!

kanske off topic men ändå...

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

har faktiskt blivit erbjuden pengar här i Sverige för att kliva på en kärring...

var på lokala pizzan där jag brukar hänga ibland, var väl ganska plakat och börja snacka med en tant där +55 och det sluta med att vi hamna hemma hos mig och det vart sex... inget jag var så jättestolt över när jag vakna! typ panikångest och det var ju bara och dra i sig några öl för att dämpa det.

någon helg efter det så vågar jag mig ned på pizzan igen och samma kärring satt ju där igen... hoppla o pinsamt ... men vi börja ju snacka igen och hon fråga om jag vill hänga med hem till henne, lite mera nykter så tacka jag vänligt men bestämt NEJ var frågan kom upp om jag ville ha något för att hänga med till henne.

har faktiskt ångrat mig att jag inte tacka ja (för så dålig var hon inte i sängen) och kunde titulera mig manshora!

kanske off topic men ändå...

Fegis, BTT fick i alla ett par jeans :whistle:

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...