Jump to content
IGNORERAD

Bartjejer i Pattaya och MPR?


broder tuk tuk

Recommended Posts

broder tuk tuk

Råkade lämna ut min hotmailadress på forumet för ett antal månader sedan och sedan dess har det dykt upp en del suspekta mail från kvinnor med telefonriktnummer 038 i Thailand.

Studerar man vilka mailadresser dessa kvinnor skickar sina mail till så upptäcker man att det finns en hel del tyska och engelska gubbar i listorna.

Därmed kan man väl ochså utesluta att di sk forumistiska lustigkurrarna ligger bakom nicken.

Då infinner sig ju frågan ifall det verkligen sitter vissa damer i Pattaya och läser på MPR?

Dessa damer måste ju besitta vissa kunskaper i avenska språket då ochså.

För jag kan väl inte tro att vissa frugor läser på forumet och sedan skickar viss information vidare till dessa damer i Pattaya.

Mig veterligen har jag inga kontakter i Pattaya som skickar brev till en massa gubbar i Tyskland och England.

En annan förklaring kan ju vara att vissa Pattayabaserade forumister viskat min mailadress till en del sköna damer i området.

Rätt intressant för just nu uppgår antalet damer som skickar brev till hela 8 stycken och samtliga tycks vara baserade i Pattayaområdet.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 58
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    11

  • Avregistrerad clion

    8

  • heno

    6

  • Baabar

    6

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Den som ändå fick suspekta mejl från damer..lyllo :great:

Bara att skriva din mailadress i en tråd så kommer väl breven.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Råkade lämna ut min hotmailadress på forumet för ett antal månader sedan och sedan dess har det dykt upp en del suspekta mail från kvinnor med telefonriktnummer 038 i Thailand.

Studerar man vilka mailadresser dessa kvinnor skickar sina mail till så upptäcker man att det finns en hel del tyska och engelska gubbar i listorna.

Därmed kan man väl ochså utesluta att di sk forumistiska lustigkurrarna ligger bakom nicken.

Då infinner sig ju frågan ifall det verkligen sitter vissa damer i Pattaya och läser på MPR?

Dessa damer måste ju besitta vissa kunskaper i avenska språket då ochså.

För jag kan väl inte tro att vissa frugor läser på forumet och sedan skickar viss information vidare till dessa damer i Pattaya.

Mig veterligen har jag inga kontakter i Pattaya som skickar brev till en massa gubbar i Tyskland och England.

En annan förklaring kan ju vara att vissa Pattayabaserade forumister viskat min mailadress till en del sköna damer i området.

Rätt intressant för just nu uppgår antalet damer som skickar brev till hela 8 stycken och samtliga tycks vara baserade i Pattayaområdet.

BTT

Fan va Herrn stavar dåligt, tur Ni inte e "svenska språket lärare"

:drinks:

Misstänker Ni lagt en massa ord i munnen ( o annat åsså fniss) på di stackars damerna i pattis, så om di snackar svensk är det Ert fel..:crazy:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

mr11inches@hotstud.com

or my other one:

fatwallet@generousman.com

Hur går det? Nu har det ju gått en stund :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

gnagarn1891

Broder... att få fram den informationen från ett mail måsta vara ganska avancerat, förstår att du har spårat ip-nummret till en viss plats...så långt allt förstått, men hur lyckades du från den severn som antagligen är en public adress få tillgång till en specifik e-mail användares historik???

Extra knäck som hacker måne? B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Broder... att få fram den informationen från ett mail måsta vara ganska avancerat, förstår att du har spårat ip-nummret till en viss plats...så långt allt förstått, men hur lyckades du från den severn som antagligen är en public adress få tillgång till en specifik e-mail användares historik???

Extra knäck som hacker måne? B)

Btt, vet allt o lite till...

ps: om Thailand alltså, :yes:

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Broder... att få fram den informationen från ett mail måsta vara ganska avancerat, förstår att du har spårat ip-nummret till en viss plats...så långt allt förstått, men hur lyckades du från den severn som antagligen är en public adress få tillgång till en specifik e-mail användares historik???

Extra knäck som hacker måne? B)

Jag är ingen dataexpert på något sätt men när man får brev via hotmail så står ju det ju vilka andra kontakter som damen skickat brevet till och på de kontaktlistorna finns många adresser till män i bla Tyskland och England.

i 5 fall står även damernas telefonnummer i breven och samtliga går till 038 riktnummer i Thailand.

Misstänker att någon medlem på plats i Pattaya eller någon annanstans ligger bakom det hela.

Jag fick även in tre thaidamer på min messengerchatt men valde att plocka bort dessa "juveler"

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag är ingen dataexpert på något sätt men när man får brev via hotmail så står ju det ju vilka andra kontakter som damen skickat brevet till och på de kontaktlistorna finns många adresser till män i bla Tyskland och England.

i 5 fall står även damernas telefonnummer i breven och samtliga går till 038 riktnummer i Thailand.

Misstänker att någon medlem på plats i Pattaya eller någon annanstans ligger bakom det hela.

Jag fick även in tre thaidamer på min messengerchatt men valde att plocka bort dessa "juveler"

BTT

Kanske ett virus?

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

lägg ut headern på mailet här så ska vi nog ta reda på vart det kommer ifrån .. du kan ju XXX namn/email som du inte vill att vi ska se

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

ahh ok..ett massutskick, ja någon kanske nappar :crazy:

Nja vill man ha kontakt på nätet med någon thaitjej så finns det mängder med olika kontaktsajter eller så har ju MPR sin egen lilla kontakthörna.

Hade själv faktiskt kontakt på MSN med en liten sötnos som jag raggat upp just här inne på MPR.

Tyvärr så försvann hon plötsligt så antingen dog hon väl eller så norpade nån annan gubbe henne.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Tyvärr så försvann hon plötsligt så antingen dog hon väl eller så norpade nån annan gubbe henne.

eller så kanske hon inte gilla dig ;)

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Nja vill man ha kontakt på nätet med någon thaitjej så finns det mängder med olika kontaktsajter eller så har ju MPR sin egen lilla kontakthörna.

Hade själv faktiskt kontakt på MSN med en liten sötnos som jag raggat upp just här inne på MPR.

Tyvärr så försvann hon plötsligt så antingen dog hon väl eller så norpade nån annan gubbe henne.

BTT

Hade Du hittat henne på MPR så torde hon väl ha läst ett o annat inlägg signerat "BTT" och att hon försvann då förefaller mindre konstigt.

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

eller så kanske hon inte gilla dig ;)

Tydligen så var det systern i Sverige som lagt in hennes foto och mailadress på MPR så det kanske var systern som inte gillade det hela.

Eller kanske systerns gubbe :whistle:

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

eller så kanske hon inte gilla dig ;)

Alla gillar BTT

Han är ju en Matafai :clapping:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen så var det systern i Sverige som lagt in hennes foto och mailadress på MPR så det kanske var systern som inte gillade det hela.

Eller kanske systerns gubbe :whistle:

BTT

Skulle Ni nånsin förlita Er på nån brun skönhet Herr Btt?????

CHAANG THEE NANG

Link to comment
Dela på andra sajter

Posten Berit

Tydligen så var det systern i Sverige som lagt in hennes foto och mailadress på MPR så det kanske var systern som inte gillade det hela.

Eller kanske systerns gubbe :whistle:

BTT

Hade säkert blivit fina familjemiddagar :D

Bå Pen Jang

Link to comment
Dela på andra sajter

Tydligen så var det systern i Sverige som lagt in hennes foto och mailadress på MPR så det kanske var systern som inte gillade det hela.

Eller kanske systerns gubbe :whistle:

BTT

då borde ju den personen som la ut kontaktannonsen med stor sannolikhet läsa detta! spännande!

kanske vi kan få ett svar på om hon är vid livet eller om hon bara inte gilla dig.

.-' henke

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...