Jump to content
IGNORERAD

Maitans Semesterhugg

Maitan
 Dela

Recommended Posts

Ja hej på er alla :friends:

Då var det snart dags att ha tre veckors semester, startar den 20/6 - 10/7. Man har inte haft nån riktig semester på ca tre år för min del skall ja ta ut så mycket som möjlig. Sen har min käraste lekt nu tysta leken i ca två veckor, så man får se om man blir ensam

under resans gång. Men det kommer säkert med i tråden blandat med bilder. Har köpt en FUJIFILM kamra säkert skräp men har min mobil

också som man skänner till..sen har ja kvar att köpa ett stick till datorn. JanL har tipsat mig om en. Jaja nu är det bra lite

folk nere i jomtien och det är tråkigt att sitta med Chang Beeren ensam. Kommer att rapporeta under resans gång. :crazy:

Mvh Maitan :beach::8:

post-3491-12756343897_thumb.jpg

post-3491-127563455127_thumb.jpg

post-3491-12756343897_thumb.jpg

post-3491-127563455127_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Dela på andra sajter

• Svar 385
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

• Maitan

175

• Herr Chang

22

• Nerike

9

• Drivern

9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Kör i vind Maitan vare sig du åker ensam eller inte så får du nog en välbehövlig paus från oss tjatande ölnissar(nu får du sitta på andra sidan)Glöm inte att göra ett stopp i Surin,det är det värt(fråga p3)Hursomhelst ha det bäst Mvh Måne :great:

Måne

Dela på andra sajter

Kör i vind Maitan vare sig du åker ensam eller inte så får du nog en välbehövlig paus från oss tjatande ölnissar(nu får du sitta på andra sidan)Glöm inte att göra ett stopp i Surin,det är det värt(fråga p3)Hursomhelst ha det bäst Mvh Måne :great:

Tack måne men ja är säker på Pen inte blir med på hela resan sätter en chang beer på det :drinks: Mvh Maitan

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Hej Mait. Ser fram emot en reserapport med många bilder. Hoppas du får det bra.

Hälsningar Lellecool.gif

Dela på andra sajter

Hej Maitan.

Du for hav en trevlig semester,vi kommer til Pattaya den 20 juni.Ville gerna hav helst på.

Hälsning.Frisk.

Dela på andra sajter

Hej Maitan.

Du for hav en trevlig semester,vi kommer til Pattaya den 20 juni.Ville gerna hav helst på.

Hälsning.Frisk.

Hej frisk det skulle varit trevligt att träffas, men är tillbaka den10/7. Mvh Maitan. :great:

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Trevlig resa Maitan, vi ser fram mot bilder och text från din upptäcktsfärd cool.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Ha nu en riktig go semester Maitan :dance1: Jag dyker upp hos dig i mitten av Juli någongång, vet tyvärr inte mer exakt än. Men det ska bli kul att träffa dig och kanske svinga en och annan Chang :drinks:

Heja blåvitt :clapping:

Ändrades av harley
Dela på andra sajter

Ha en härlig semester och låt inga sura miner dra ned ditt semester smile :drinks:

Kommer snart ned och håller dig sällskap, ser lite tomt ut på borden... speciellt utan Singha flaskorna :friends:

Dela på andra sajter

Gokväll gubbar ja imorron blir det att köpa trådlöst stick modell ser ni på första bilden.

Andra bilden är nåt jag har funderat över att försöka göra under semestern, så får man

kanske rensat uppe i skallen.

post-3491-127574916785_thumb.jpg

post-3491-127574920284_thumb.jpg

post-3491-127574916785_thumb.jpg

post-3491-127574920284_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Gokväll gubbar ja imorron blir det att köpa trådlöst stick modell ser ni på första bilden.

Andra bilden är nåt jag har funderat över att försöka göra under semestern, så får man

kanske rensat uppe i skallen.

"Rensat uppe i skallen"!? Jag tycker det ser ut som om andra ädla delar blir rensade whistle.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Hallå Mait.

Förstår att du längtar efter lite semester, det behöver du efter den här våren. :great:

Vi har ju som du förstår precis landat i vardagen efter våran. :diablo:

Vill tacka för senast. :wai: det va kul att träffa Odin, Honken,Fritz och naturligtvis värden.

Rådjursgrytan,och Älggrytan var superb,hälsa Odin om du träffar honom att han får gärna komma till Uppsala och laga falangmat.

Körde ett arbetspass efter semestern sedan bar det av till Götet i 2 dagar med en åktur i ribbåt ut till Åstol i skärgården

60 knop och 27 distanser på 1 timme, du kanske vet var det ligger.

Där blev det nyrökt lax vid långbord på kajen,det var magiskt.

Föresten smakade svenskölen bra. :drinks:

Ha det bra,

Woffe med familj.

Dela på andra sajter

Hallå Mait.

Förstår att du längtar efter lite semester, det behöver du efter den här våren. great.gif

Vi har ju som du förstår precis landat i vardagen efter våran. diablo.gif

Vill tacka för senast. jap.gif det va kul att träffa Odin, Honken,Fritz och naturligtvis värden.

Rådjursgrytan,och Älggrytan var superb,hälsa Odin om du träffar honom att han får gärna komma till Uppsala och laga falangmat.

Körde ett arbetspass efter semestern sedan bar det av till Götet i 2 dagar med en åktur i ribbåt ut till Åstol i skärgården

60 knop och 27 distanser på 1 timme, du kanske vet var det ligger.

Där blev det nyrökt lax vid långbord på kajen,det var magiskt.

Föresten smakade svenskölen bra. drinks.gif

Ha det bra,

Woffe med familj.

Kul att ses och hoppas på återseende drinks.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Ja Fritz vad ville du?Maitan

Kan du inte läsa ? Kul att ses och hoppas på återseende skrev jag ju !!! rtfm.gifdrinks.gif

Fritz..

Det är aldrig försent att ge upp.

Dela på andra sajter

Ser fram emot bilder och skildrade upplevelser under din resa till "Norrland". Kör hårt.

/hakancnx

Dela på andra sajter

Trevlig semester på dig Mait!

Tysta leken i två veckor!!! res på semester själv så att det verkligen blir semester!

Dela på andra sajter

Trevlig semester på dig Mait!

Tysta leken i två veckor!!! res på semester själv så att det verkligen blir semester!

Ja du broder vad ja tror, när vi kommer upp till byn på vägen till NORRLAND så hoppar hon av.

Men jag åker vidare för ja har längtat så efter detta... :crazy:

Mvh Maitan. :beach::fool:

Maitans i Pattaya

Se även

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...