Jump to content
IGNORERAD

Boende i slutet juni och en bit in i juli. Pattaya


gubben4906

Recommended Posts

gubben4906

Hej,

En jobbarkompis tänker åka ner till Pattaya, tjejkompis, och behöver ett boende i prisklassen som Mait håller. Någon som har förslag, länkar och annat. Mait tar från 500 THB om jag inte är ute och cyklar helt. Och Mait, du kanske själv har tips till Ingrid om boende från 28 juni och tror jag 2 veckor framåt. Gärna med balkong och nära till stranden, hon är ett solfreak. Helst Jomtien får jag veta nu

:dance1: gubben :great:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Så års finns det massvis med rum lediga.

Ska ni bo på Jomtien så åk till Maitan, ta en bira, lämna väskorna och gå runt och kika och jag är säker på att ni snart hittar något som faller på läppen.

Ska ni bo i Pattaya så kan ni göra samma sak hos mig.

//Ulrika

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Så års finns det massvis med rum lediga.

Ska ni bo på Jomtien så åk till Maitan, ta en bira, lämna väskorna och gå runt och kika och jag är säker på att ni snart hittar något som faller på läppen.

Ska ni bo i Pattaya så kan ni göra samma sak hos mig.

//Ulrika

Tja, nu tror jag Maitan kommer att ha stängt under just denna period, men visst är det bättre att kolla utbudet på plats hellre än att försöka boka i förväg.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Japp,där har man tillbringat en natt på top floor :crazy: mycket trevligt ställe och mycket bra service :dance: inget jag skulle vilja ha ogjort :whistle: Mvh Måne som kanske inviger teamet i detta :dance1:

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...