Jump to content
IGNORERAD

Hur många MPR medlemmar har ni träffat?


Guest Atom

Hur många MPR medlemmar har ni träffat?  

127 röster

  1. 1. Hur många MPR medlemmar har ni träffat?

    • Fler än 20
      28
    • 11-20
      14
    • 6-10
      13
    • 1-5
      41
    • Ingen
      31


Recommended Posts

  • Svar 104
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • ban99arne

    5

  • Nerike

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Guest wille

Knasen en bildtråd skall det bli sen får man se hur den kommer att se ut :friends: Mvh Maitan :drinks:

Låter bra med en bildtråd. Men först måste du tvätta bort skiten du har på linsen. Din förra bild går ju inte att se överhuvudtaget...

Link to comment
Dela på andra sajter

Låter bra med en bildtråd. Men först måste du tvätta bort skiten du har på linsen. Din förra bild går ju inte att se överhuvudtaget...

Hahahahaha Wille du är allt go, den blir svår att ta bort :great: Mvh Maitan.

post-3491-127562587606_thumb.jpg

post-3491-127562587606_thumb.jpg

Maitans i Pattaya

Direktsändning via webcam

Se även

här på MaiPenRai.se för senaste nytt

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har ingen aning om hur många MPRe jag träffat. Antagligen många fler än jag vet om då många har vissa nicks här och andra IRL samt avatarer på något eller någon annan. Fritz har jag tex kännt i flera år men fick inte reda på att var han före någon vecka sedan!

Skulle verkligen vara jättekul om fler som känner mig här och som även träffar mig IRL ville ge sig tillkänna för det blir lite roligare om man vet vem man pratar med. Det är förstås roligt ändå, men ändå roligare!

Ulrika, www.scandalic.nu

Scandalic - Soi Skaew Beach el. 2nd Rd Soi 9, Pattaya City

The Pool at Center Condo - Pattaya Tai Soi 24, Pattaya City

Link to comment
Dela på andra sajter

Att döma av den sovande herrn på bilden tycks det vara lugnt på upprorsfronten i Thailand vid tiden för fotograferingen. whistle.gif

BTT

Hallå, bilden ljuger. Jag sov inte!! :)

Bara en simpel fråga innan jag verbalt dissikerar din hjärna.. (vilket kommer att stinka)... smile.gif

På vilka fakta baserar du ditt antagande om att han är vaken när han skriver?

Har du en länk till en godkänt gul källa eller är det återigen ditt eviga

"jag tror" / "alla vet" / "Thaksin säger"?

Du är dig lik, precis som vanligt. Allt för kampen. Nåja, du kanske lurar några nötter.. smile.gif

Äh.. du är bara sur för att jag fick dig att framstå som korksamlare häromdagen. smile.gif

Eller skriver du bara här för att kulramen är trasig och dagboken är fullklottrad? smile.gif

Puss på dig. smile.gif

Det där var ju nästan kul skrivet! :)

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Bäste herr gammeldank!

Nu har du nog fått en lille en för mycket.

svamlar om kampen och Thaksin.

Låter lite som att inlägget är riktat till Isanlover.

Buzzen har anklagat mig för att vara flask och burksamlare och inte korksamlare för övrigt. drinks.gif

BTT

Mja, för mycket eller mycket.

Det var ett konstverk, ett montage med ord och meningar jag lärt mig av en viss sovande herre. I en enda tråd t.o.m.

Hade du varit IL eller GD hade du nog känt igen dig som objekt smiley.gif

Du har säkert egna små blåslampaförsedda påvor med sina patent på sanningerna om broderns alla förehavanden. smiley.gif

Ändrades av GammalDansken

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Det finns absolut ingen skyldighet att publicera bilder på detta forum, definitivt inte på en själv.

Men som Wille skriver så stör jag mig lite på de medlemmar som ohämmat gör sig lustiga över de bilder som publicerats. Speciellt om de själva inte lagt in något.

Det strider för all del inte mot forumreglerna att bete sig på detta sätt, men lite självrannsakan vore kanske på sin plats.

Herr Chang har talat.

Bäste herr Chang!

Nu är det ju inte helt sant att jag INTE lagt in några bilder.

I uppgörelsetråden med farang finns ju en liten bildsvit på bland annat mig själv och en del bilder från Pattaya.

Och det är helt ok att kommentera det hela, vilket för övrigt har gjorts i tråden utan att du då grep in med några kommentarer.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat massor med TT och sedemera MPR folk, men att räkna upp dem är liksom samma sak som att försöka komma ihåg hur många öl man druckit sista 5 åren.

Vissa kommer man ju ihåg mer än andra och vissa har blivet mina bästa vänner, men vissa vill man ju faktiskt bara glömma.

Jag har träffat Tommy när han genade till toaletten :crazy:

Men detta kommer jag med gjädje ihåg, jag var där, en massa andra medlemmar var där, Tommy var där men inte så länge, och vägen till muggen är en klassiker. Sorry Tommy!

Ändrades av Vaxet

VAXET-som tycker mycket om det mesta-men kan lika lite som de flesta

Link to comment
Dela på andra sajter

Har träffat massor med TT och sedemera MPR folk, men att räkna upp dem är liksom samma sak som att försöka komma ihåg hur många öl man druckit sista 5 åren.

Vissa kommer man ju ihåg mer än andra och vissa har blivet mina bästa vänner, men vissa vill man ju faktiskt bara glömma.

Men detta kommer jag med gjädje ihåg, jag var där, en massa andra medlemmar var där, Tommy var där men inte så länge, och vägen till muggen är en klassiker. Sorry Tommy!

Funkade det för Jesus så borde det funkat för mej med :whistle:

MVH Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Aha... BTT finner det återigen lämpligt att göra sig lustig över andras publicerade bilder.

När han själv är mycket snål med bilder från alla hans resor till Thailand.

Inser du hur patetisk du ter dig BTT? Kom gärna till en forumträff och förklara dig öga mot öga. Om du törs...

Herr Chang har talat.

Märkligt forum där Moderatorerna hotar medlemmar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Märkligt forum där Moderatorerna hotar medlemmar.

Nja, det var väl inte menat så. Men jag ser nu att det kan uppfattas på det viset... ber i så fall BTT om ursäkt.

Det är naturligtvis helt upp till BTT om han vill lägga in bilder eller delta på någon forumträff. Jag tycker hur som helst att det vore trevligt om han gjorde det ena eller det andra, helst både och ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Jag har ingen aning om hur många MPRe jag träffat. Antagligen många fler än jag vet om då många har vissa nicks här och andra IRL samt avatarer på något eller någon annan. Fritz har jag tex kännt i flera år men fick inte reda på att var han före någon vecka sedan!

Skulle verkligen vara jättekul om fler som känner mig här och som även träffar mig IRL ville ge sig tillkänna för det blir lite roligare om man vet vem man pratar med. Det är förstås roligt ändå, men ändå roligare!

Hej Ullrika, var har du ditt hotell, kanske har varit där, annars kommer vi nog dit så småningom, mvh Walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Hoppar in med 50+ medlemmar som jag träffat.

Kan vara uppåt 100 också med, men 50+ som jag pratat en god stund med...

Link to comment
Dela på andra sajter

Ingen aning om hur många jag träffat så det var tur omröstningens maxtak var 20 eller mer, för det når jag nog ggr 2-3 i alla fall.

Överst på träffönskelistan har jag Herr Chang som jag missat med bara en hårsmån vid flera tillfällen.

Säkert närmare 10-15 som i olika sammanhang genom åren bara travat fram och frågat - Är det du som är Kim?

Gissar att detsamma hänt många andra som synts mycket på bilder på forumet.

Har själv känt igen åtminstone ett par forumgubbs i bara farten, en dånade förbi på en stor mc i Pattaya en gång, och en annan såg jag från bilfönstret när jag satt körande i en thailändsk bilkö. Det är som sagt inte alltid möjligt att gå fram och säga hej så man funderar ju på hur många som observerat och känt igen en men inte kommit fram och hälsat. Är nog rätt många det också. :)

Ge dem du älskar vingar att flyga, rötter att komma tillbaka till och anledningar att stanna. "Dalai Lama"

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

Nja, det var väl inte menat så. Men jag ser nu att det kan uppfattas på det viset... ber i så fall BTT om ursäkt.

Det är naturligtvis helt upp till BTT om han vill lägga in bilder eller delta på någon forumträff. Jag tycker hur som helst att det vore trevligt om han gjorde det ena eller det andra, helst både och wink.gif

Herr Chang har talat.

Fy, måste bli en varning där HC!

Link to comment
Dela på andra sajter

broder tuk tuk

Nja, det var väl inte menat så. Men jag ser nu att det kan uppfattas på det viset... ber i så fall BTT om ursäkt.

Det är naturligtvis helt upp till BTT om han vill lägga in bilder eller delta på någon forumträff. Jag tycker hur som helst att det vore trevligt om han gjorde det ena eller det andra, helst både och ;)

Herr Chang har talat.

Bäste herr Chang!

jag tar absolut inte ditt inlägg som något hot.

Sex är med herr Changs inlägg har lärt mig att du ibland är en nyckfull person som ibland i stridens hetta kan tända till men ochså att du innerst inne är en person med ett gott samvete som inte på något sätt vill göra någon ledsen medvetet.

Finns ingen medlem som jag på något sätt känner ovilja mot eller hotad av.

Med undantag då för fru Baa nummer 1 men i det fallet så är det ju enbart farligt ifall jag nu skulle kalla henne för bartjej vilket jag aldrig gjort.

Har för övrigt aldrig kallat någon av forumets medlemmars frugor för bartjejer.

Skulle aldrig falla mig in att medvetet såra någon överhuvudtaget.

Sedan att vissa medlemmar ibland drar felaktiga slutsatser utifrån vissa av mina inlägg är ju inget jag kan råda över.

Men så är det ju ofta med skriven text att tolkningar kan bli fel och att skämt och allvar ofta kan förväxlas just som i fallet med din tolkning av mitt lilla skämt med bilden av den "sovande" buzzen.

Ifall Buzzen tog illa upp, vilket jag inte tror han gjorde så ber JAG om ursäkt.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag ber åxå om ursäkt för att jag tyckte det var ett konstigt forum.

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Jag ber åxå om ursäkt för att jag tyckte det var ett konstigt forum.

Varför ursäkta?

Visst borde det inte förekomma att en moderator far fram med hot mot en medlem på detta sätt.

Kom hit på en träff . om du törs.

Ett av de bästa sätt att illustrera uttrycket "bjuda med armbågen" jag nånsin set.

Bra att du påtalar detta.

En annan kanske har hållit på för länge - läste det men reagerade inte ens :-(

Själv fick jag följande minnesvärda kommentar från en hedrad medlem när jag försökte försvara en annan...

Lamt att släta över flerårigt hathets. Vad driver dig till detta?

mvh

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Jag ber åxå om ursäkt för att jag tyckte det var ett konstigt forum.

Ja Arne, visst är detta forum lite konstigt!

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har sprungit på en hel del Svenskar under åren. Men som flera redan sagt så vet jag inte om alla huserar här??

Vi försökte ju med en liten träff på Tigern, eller hur Herr Chang ;)

Kommer bo på Maitans 10-14 denna månad. Kom förbi om ni är i krokarna!

Vissa har det bra, andra har det bättre!

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Har sprungit på en hel del Svenskar under åren. Men som flera redan sagt så vet jag inte om alla huserar här??

Vi försökte ju med en liten träff på Tigern, eller hur Herr Chang ;)

Kommer bo på Maitans 10-14 denna månad. Kom förbi om ni är i krokarna!

Ja Pontus, det var ett misstag från min sida, ber om ursäkt för det!

Men jag tycker alla ska försöka ordna anspråkslösa träffar här och där, det är som sagt givande att träffa folk som man gaggat med på detta forum ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Runt 20

Dom flesta har jag "träffat" på golfbanan :dance:

Support your local Hill´s Angels

Link to comment
Dela på andra sajter

lillstisse, den 04 June 2010 - 16:11 , sade: Jag ber åxå om ursäkt för att jag tyckte det var ett konstigt forum.

Ja Arne, visst är detta forum lite konstigt!

Herr Chang har talat.

Stisse om jag får be.

Förhastade mig med en generalisering, hela forumet behöver ju inte va konstigt bara för att någon är konstig.

/LillStisse

Ändrades av lillstisse
Link to comment
Dela på andra sajter

Själv fick jag följande minnesvärda kommentar från en hedrad medlem när jag försökte försvara en annan...

Lamt att släta över flerårigt hathets. Vad driver dig till detta?

mvh

Finns alltid en del moralpoliser som tror sig veta bäst och skall få andra att tycka samma sak, på dem biter oftast inga sakliga argument och de utser sig själva som martyrer.

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

Stisse om jag får be.

Förhastade mig med en generalisering, hela forumet behöver ju inte va konstigt bara för att någon är konstig.

/LillStisse

Ja Arne, självklart får du be!

Bra självinsikt där angående forumet.

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...