Jump to content
IGNORERAD

Hur många MPR medlemmar har ni träffat?


Guest Atom

Hur många MPR medlemmar har ni träffat?  

127 röster

  1. 1. Hur många MPR medlemmar har ni träffat?

    • Fler än 20
      28
    • 11-20
      14
    • 6-10
      13
    • 1-5
      41
    • Ingen
      31


Recommended Posts

Måste bara hålla med Herr Chang

Innan jag träffa han så trodde jag att han var en strikt och tråkig man som bara satt vid datorn och inte hade nåt liv.

Men ack vad man bedrog, det är drag i changen och mycket trevlig.

Och det måste jag säga om alla som jag träffat, framför allt vart jag mycket snopen på Närketräffen.

Alla var hur roliga som helst och ingen spotta i glaset och var sur, ingen var rädd för lite spotandans

Och Lamai han gav mig många skratt, kan berätta possetiva saker om alla jag har träffat.

Och jag ser fram i mot att träffa många av er i Thailand, skulle tro att vi skulle få dubbelt så roligt.

Skulle bara vilja passa på er alla som inte ha vart på nån MPR träff, ÅÅÅÅÅÅKKKK

Nu kommer få många roliga skratt och träffa många roliga människor, även om alla är olika så finns en gemensam nämnare och det Thailand.

Ni kommer ha så kul och ni kommer att åka på fler träffar, jag själv kommer att åka på fler träffar.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 104
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • Herr Chang

    8

  • broder tuk tuk

    7

  • ban99arne

    5

  • Nerike

    5

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Ja det var Buffen det kom så många att platserna räckte inte till så jag (festgeneralen) och Fredrik(Min allt i allo) fick sitta vid ett eget bord andra sidan av lokalen.

Där satt man och titta bort hur roligt dom andra hade, och vi fick sitta och skämmas.

Nä skämdes det gjorde vi inte men vi var ju tvugna att ta hand om folket så alla kom till bords, det var då vi upptäkte att vi själva inte hade platser.

Mvh

Nerike

Open same same closed, but different

Link to comment
Dela på andra sajter

Fååsenuuuu ???????

Kan väl vara sådär, absolut inte fler eller mindre än noll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror inte du behöver vara orolig, det är väl bara Lappen och Baa's frugor som hotat med stryk.

:D:D

Nja, inte hotat med stryk, det strider ju mot forumreglerna, däremot lovade dåvarande fru Baa att bjuda på gratis fyrverkeri om Bäste Bror skulle kalla henne för barbrud...Nuvarande fru Baa skulle nog bara dra till med ett gapskratt, kanske både åt storleken och figuren ifråga :D:D

Nu har jag tänkt, f-n va det va jobbigt så här sista kvällen i LOS, men jag kom fram till 6 st i NongKhai, 23 i Udon 3 i Patong och 2 i Stockholm.Har säkert missat någon för stundom var det lite lätt dimmigt. :lol:

Baa

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

conservator

1 med säkerhet, sedan har man säkert träffat en del i TL och säkert hemma också utan att veta om det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Siam-Nilsson

Har bara träffat en handfull medlemmar hittills,

där det "IRL" mycket riktigt bjöds på en ”tredje” karaktärsdimension, som Herr Chang uttryckte det.

Jag har även inplanerat in ett första möte med två andra MPR-karaktärer

under en lövad helg i denna månad. Det ser jag fram emot.

Link to comment
Dela på andra sajter

UDON-CHARLIE

Har träffat ett fåtal.

-Antagligen träffat fler då jag varit

ute och härjat i Udon Thani City. :D

U-C

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är många forumträffar på gång; i Stockholm, Göteborg, Västergötland, Bangkok mm och det har varit en del under året typ Örebro, Surin och Pattaya. Forumträffar är trevligt och det förändrar nog diskussionstonen efter att man träffat ett "nick" i verkliga livet.

Jag röstade på 11-20 och de jag träffat är, i bokstavsordning:

Dtbkk

Honken

Jive

Joints

Niro

NoBuzz

Pinklao

Poffa

Soiwalker

Stjp8729

Surin P3

Thainab

Wille

XpoSweden

Samt ett par som jag inte vet om de räknas:

Captain Thailand (har väl inte varit aktiv på väldigt länge)

Tommy (vi träffades på en SS-träff men osäker på om han kommer ihåg det)

Pigge01 med fru (vi satt nästan bredvid varandra på flyget till Köpenhamn i somras men då var jag inte säker på att det var dem och de hade ingen aning om att jag var Atom).

Jag kan ha glömt någon men i så fall ber jag om ursäkt.

Jodå. var det inte på skandinaviska kyrkan först och sen en kort barsväng, isf har du träffat Peter_patong också, vet inte om han fortfarande e medlem här.

Edit: det är han, men som Peter_Bkk.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med changen ,det är nog uppåt 100 tror jag :drinks: Mvh Måne som ser framemot att träffa fler i augusti

Måne

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär bli ett par stycken, skulle gärna träffa fler men alla träffar ligger "fel" i tid och plats. Tex Närketräffen som var precis när vi åkt ner till Thailand och sommarens träffar som är omöjliga för mig att hinna med då jag har högsäsong med jobb just nu. Men jag håller ögonen på aktiviteterna så när nått dyker upp som stämmer för mig, då slipper ni inte mig iaf. dance1.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Lung Lennart

Vad jag kan komma på 6 stycken, men det kan ju finnas någon okänd jag träffat på.

Lillsvarten, Svarten, Magrood, Thaisambo, Kenneth 4618 och Lars 60.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lär bli ett par stycken, skulle gärna träffa fler men alla träffar ligger "fel" i tid och plats. Tex Närketräffen som var precis när vi åkt ner till Thailand och sommarens träffar som är omöjliga för mig att hinna med då jag har högsäsong med jobb just nu. Men jag håller ögonen på aktiviteterna så när nått dyker upp som stämmer för mig, då slipper ni inte mig iaf. dance1.gif

Mvh

BBJ

jap.gif

Ändra schemat inte så inrutat "man kan om man vill!" vore kul att se din Nuna! :ironi:

MVH Svampen :wai:

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ändra schemat inte så inrutat "man kan om man vill!" vore kul att se din Nuna! Untitled-1.gif

MVH Svampen jap.gif

He-He, jovisst kan man om man vill. Men för att tjäna ihop de korvören man behöver under ett antal månader i LOS så gör snålheten så att man jobbar så mycket man kan under de månader man tillbringar i Svedala. Men inget är ju omöjligt, så vi kan kanske studera varandras nunor vid tillfälle laugh.gifdrinks.giffriends.gif

Mvh

BBJ

cool.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Endast 1 vad jag vet, när vi bodde hos mait, kan väl naturligtvis vara fler.

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat Knasen, En genomtrevlig pöjk..

Lugn och sansad som aldrig brusar upp.. B)

Link to comment
Dela på andra sajter

Endast 1 vad jag vet, när vi bodde hos mait, kan väl naturligtvis vara fler.

mvh walle

Så du träffade Mait?

Lustigt att träffa gubbar på forumträffar, de flesta känner igen ett Nick, och presenterar sig med sina nick...

Jag får ofta höra "Var du inte Tommy 63 på Thaitjejer", men nej, det var jag inte. Mitt TT Nick var 63Tommy1 (lät dumt).

Eftersom det var ett MSN forum var en massa andra "Tommy-nick" var upptagna när jag reggade mig, så det var det första med Tommy jag hittade som var ledigt.

MVH Tommy

Ändrades av Tommy

"There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud."

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Knasen

Jag har träffat Knasen, En genomtrevlig pöjk..

Lugn och sansad som aldrig brusar upp.. B)

5555 I***t j***l :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

stefan5300

Det blir 11 stycken som jag har träffat och pratat med, vad jag vet och kommer ihåg.

BTT-IDOL OCH BITTERFITTA.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det blir 11 stycken som jag har träffat och pratat med, vad jag vet och kommer ihåg.

Detta är ju det i särklass största problemet eftersom man tenderar att dricka när man umgås med MPR:are.

Ingen som är sugen på en juiceafton?

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Så du träffade Mait?

Lustigt att träffa gubbar på forumträffar, de flesta känner igen ett Nick, och presenterar sig med sina nick...

Jag får ofta höra "Var du inte Tommy 63 på Thaitjejer", men nej, det var jag inte. Mitt TT Nick var 63Tommy1 (lät dumt).

Eftersom det var ett MSN forum var en massa andra "Tommy-nick" var upptagna när jag reggade mig, så det var det första med Tommy jag hittade som var ledigt.

MVH Tommy

Ja jag träffade mait, hyrde rum av honom, är lite dimmig så jag fattar inte riktigt vad du menar.

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har träffat Tommy när han genade till toaletten :crazy:

Älskar flygplansmat, karma och grupper.       Best website on internet here

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Träffat och träffat, har haft ett långt telesamtal med snömannen oxå, trevlig prick, skulle behöva ha ett snack igen om några dagar, mvh walle .

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...