Jump to content
IGNORERAD

Grillträff i Stockholm juni 2010


honken

Grillträff i Stockholm juni 2010  

32 röster

  1. 1. Vilket datum passar dig bäst?

    • 12 juni
      18
    • 19 juni
      17


Recommended Posts

  • Svar 144
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • honken

    19

  • måne

    16

  • Tallviking

    11

  • Thainab

    9

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

Tallviking

Det stora kungliga brölloppet är väl den 19:e ?

Vet inte om det kan vara positivt eller negativt för våra planer

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

GammalDansken

Det stora kungliga brölloppet är väl den 19:e ?

Vet inte om det kan vara positivt eller negativt för våra planer

Bjud in kungligheterna.

Enda chansen att "bräcka glennerna"

Those who can write have a lot to learn

from those bright enough not to

Link to comment
Dela på andra sajter

Det stora kungliga brölloppet är väl den 19:e ?

Vet inte om det kan vara positivt eller negativt för våra planer

Om nu nån av Thaidamerna blivit så försvenskad att hon skulle vilja studera detta royalistiska jippo på TV är det väl en bra ursäkt att få några timmar för sig själv och "grabbarna"..

Vinter och snö gör sig bäst på vykort.

 

Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu ser 12e bäst ut, men röstningen fortsätter, och jag tror att om vi sätter en deadline till Måndag kväll för själva röstningen, så har folk 4 dagar på sig att bestämma sig.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

gubben4906

Just nu ser 12e bäst ut, men röstningen fortsätter, och jag tror att om vi sätter en deadline till Måndag kväll för själva röstningen, så har folk 4 dagar på sig att bestämma sig.

Gubben jobbar den lördagen, skulle kunna tänka mig helgen efter, 19 juni istället, snälla, snälla, snälla. Lite lugn grillning helgen före Midsommar. Lite grillövning.

:na: gubben :na:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

ser ut som du får fixa 2 grillningar. 9 - 9 i skrivandets stund :na:

Då kan man ju grilla båda gångerna !! :great:

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Mina kära vänner och allt folk som är intresserade så tycker jag att det börjar bli tid för en sthlm's grill igen.

Datum nu är lite oklart, det är nått vi får fila på.

Men min tanke är att låta lite av juni gå, så vädret bara kan bli bättre.

Platsen blir väl som förra året, behöver dock rekas först för att ta reda på att allt är okej, men det kan jag fixa i nästa vecka.

Intresse för grillning kan skrivas in här och om ni har önskemål på datum så går det att skriva in de också, så styr vi upp en trevlig grill igen.

PS: Bräcka glennarna ska vi, de verkar bara få regn o blåst, så vi ska ha både fint väder och mängder med folk.

Svampen med sällskap kommer skulle aldrig missa MPR Trevligaste kis Honkfan! :ironi:

By the way pannbiffmacka ha ha

Örebro Sportklubb Ösk!

Link to comment
Dela på andra sajter

Kenneth4618

Odin! Tillbaka i Grisslehamn kl15:00 och då passar en vildsvinsgrisgrill bradrinks.gif

Vi bor på campingen

Ändrades av Kenneth4618

“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience"

Link to comment
Dela på andra sajter

Svampen med sällskap kommer skulle aldrig missa MPR Trevligaste kis Honkfan! :ironi:

By the way pannbiffmacka ha ha

Finns ont om punkter i örebro :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

phitsanulok

Skit oxå, hade passat bättre i juli, men man får väl göra sth då istället, ha de så kul.

mvh walle

Link to comment
Dela på andra sajter

Tanken är väl att köra en grill per månad, men risken finns att det bara blir en.

Så gäller att ta tag i allt nu, och hoppas på att det blir lika trevligt som förra året, och nytt folk dyker upp.

Odin kommer styra upp "små grodorna", Gubben när han ger upp att "jobba" är bouncer :)

Swf får bli den lokale a-lagaren.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Och du blir kocken eller. :friends:

Jag är den som visar er till era gräsplättar ni blivit placerade på :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

mr chaweng

Vilken grill är det som gäller?

Den vid Odenplan, Medborgarplatsen eller är det kanske vid tullfritt. drinks.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

I gröndal finns det en yta med gräs o grill och vatten runt omkring som vi nyttjar :)

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

John Khonken

Det verkar bli sämre väder den 12. Så jag ändrar mig gärna från den 12 till den 19 juni. Men är såklart flexibel. Vädret är för mig A och O

Link to comment
Dela på andra sajter

Bra fråga, liten nederbörd enligt klart.se den 12e, nästan inget den 19e.

Hur ställer sig deltagarna?

Köra 19e o spika den?

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

remember last yer.det va paraply på varje träff.det löser sig några droppar + ett par pillsner :drinks::dance::dance::dance1::dance1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Herr Chang

remember last yer.det va paraply på varje träff.det löser sig några droppar + ett par pillsner :drinks::dance::dance::dance1::dance1:

Exakt!

Lite regn är inget att oroa sig för, det är ju bara vatten! Dock synd att det inte regnar öl ;)

Herr Chang har talat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Vi spikar nu 19 Juni för årets första mpr-sthlm-grill.

Verkar som vi får gott om deltagare och vädret ser ut att bli bättre denna dag enligt de högavlönande metrologerna.

Same same, but different!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...