Jump to content
IGNORERAD

Tamnanpar - Rayong


Jordbromannen

Recommended Posts

Avregistrerad clion

Det tackar vi för :great:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är mycket fint man missar i Thailand, tack för bilderna och tipset.

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Hej

Skall ta med mig familjen dit nästa månad tänkte jag

vet du om man behöver boka bord ?

Din tomt ligger väl nära resturangen väl ?

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Jordbromannen

När vi var där var vi nästan helt ensamma vid lunchtid. Såg en annan thaifamilj som var där samtidigt med oss. Du behöver nog inte boka :lol:

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

När vi var där var vi nästan helt ensamma vid lunchtid. Såg en annan thaifamilj som var där samtidigt med oss. Du behöver nog inte boka lol.gif

Tänkte mer åka dit på kvällen

Någon som varit där kvällstid och vet om det kan vara fullt ?

Drivern till exempel

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte mer åka dit på kvällen

Någon som varit där kvällstid och vet om det kan vara fullt ?

Drivern till exempel

Hej Tallviking,

Herr Chang och jag var där i mars tillsammans med bang_kok_wat och fru.Vi var där efter mörkrets inbrott och det fanns gott om plats i restaurangen,men jag rekomenderar er att åka lite tidigare för att få uppleva den vackra parken när det är ljust och sedan sitta ner i restaurangen och se alla lampor som tänds medans ni inmundigar den goda maten och drycken.Vi hade inte bokat.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej igen,

det finns lite kvällsbilder i tråden Herr Changs försenade dagbok (i slutet)

Link to comment
Dela på andra sajter

Tallviking

Hej Tallviking,

Herr Chang och jag var där i mars tillsammans med bang_kok_wat och fru.Vi var där efter mörkrets inbrott och det fanns gott om plats i restaurangen,men jag rekomenderar er att åka lite tidigare för att få uppleva den vackra parken när det är ljust och sedan sitta ner i restaurangen och se alla lampor som tänds medans ni inmundigar den goda maten och drycken.Vi hade inte bokat.

Bra tips. tackar ! great.gif

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

Håller med föregående skrivare.resturangen är jättestor så bordsbokning behövs inte.Rekomenderar deras hjort i peppar.Groda i chili var ingen höjdare :whistle::drinks:

SANDRAGGARE PÅ COCOSMALLIS

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det tar ju inte så lång tid från oss i Bangsare så en vinterfest kanske :crazy: men bara det inte blir runt annandan för då e det fest i udon :drinks:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Rekommenderar också stället. Något verkligt annorlunda och maten är god. Har hört att det kan vara mycket bussar dagtid under högsäsong.

Link to comment
Dela på andra sajter

Arkiverad

Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.

Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...