Jump to content
IGNORERAD

Svenska tiggare i Thailand


Tack och Hej

Recommended Posts

1500 baht om dagen klarar man sig på.

Man hyr ett apartmenet rum för ca 7000 baht i månaden. Blir då ca 250 baht per dag och man äter frukosr och lunch för ca 100 baht och middag för ca 150 baht.

Då är man uppe i 500 baht för mat och logi.

Då har man alltså 1000 baht per dag till dricka och annat.

Däremot blir det svårt att få in ett nummer med en bartjej i den budgeten.

BTT

Varför ska du betala för ett nummer med en bartjej om det finns gratis!!

Gå bara till en thaiställe, typ disco eller kareoke. Thai tjejer har också behöv av sex. Att vara farang på thaiställe ger många plus.

Enda problem kan var språket.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är klart att man om man är väldigt attraktiv och äger en väldig charm så kan man ju säkert få i säng en del farangtjejer på Phuket eller Krabi.

Men ex i Pattaya så räcker det inte med utseende och charm för att få pussy varenda natt.

Där lär du få hala upp plånboken om du vill komma till.

Att tro att du kan ragga upp en thaitjej på något disco i Pattaya och få sex utan att på något sätt betala för det är naivt och korkat.

Men som sagt på Phuket kan man säkert få i säng någon halvberusad blondin utan att betala om man är en snygging med musklerna på de rätta ställena.

BTT

Skitsnack jag har 2 yngre kompisar , dom är medlemmar här tom , dom får pöka gratis i Pattaya hur mkt dom orkar

+ att jag haft mina grabbar med under många år och samma där om dom velat , jo den äldste ville he he , jag som hade stålarna titta dom knappt åt när grabbarna var med ha ha

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest Isan Lover

Men ex i Pattaya så räcker det inte med utseende och charm för att få pussy varenda natt.

Där lär du få hala upp plånboken om du vill komma till.

Att tro att du kan ragga upp en thaitjej på något disco i Pattaya och få sex utan att på något sätt betala för det är naivt och korkat.

BTT

Hej

Det här håller jag faktiskt inte med om, utan jag skulle nog se det så här, är du utlänning och hyfsat ung 20-35 år, utåtriktad och vältränad, kan tala lite Lao eller Thai så är det nog i högsta grad möjligt och t.o.m svårt att undvika, jag tror t.o.m att man skulle kunna göra som thai killarna och leva på det som tjejerna tjänar i barerna, det är min erfarenhet.

Mvh Isan Lover

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Vet också massvis med killar som pökat gratis, tyvärr har jag också förstått av flickornas reaktion efteråt att de inte är lika glada som killarna med detta arrangemang..

Puss

Erkki

Link to comment
Dela på andra sajter

Tja,

Vet också massvis med killar som pökat gratis, tyvärr har jag också förstått av flickornas reaktion efteråt att de inte är lika glada som killarna med detta arrangemang..

Puss

Erkki

Det finns väl ett gammalt ordspråk i Pattaya. Det är inga ligg som är så dyra som just gratisliggen.

Mvh Janne

"Avundsjukan är i ett socialdemokratiskt samhälle är större än sexualdriften." Jan Björklund

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...