Jump to content
IGNORERAD

Kenneth Eriksson i fängelset


Jan L

Recommended Posts

Det var en märklig inställning.

Så då är det alltså psykiskt jobbigare att få sova ensam i en normal säng och att få tre mål mat om dagen och tillgång till tv och tidningar och permissioner.

Låter som om damerna inte var i psykisk kondition vid det uttalandet.

BTT

Den svenska diplomat-heroinsmugglar-dottern sa något liknande. Att hon saknade gemenskapen i thaifinkan när hon sedan blev flyttad till Sverige. Men så satt hon väl i isoleringscell i Sverige vilket jag antar gör en lite sällskapsjuk.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • Svar 80
  • Skapad
  • Senaste svaret

Mest aktiva i denna tråd

  • broder tuk tuk

    9

  • Joints

    5

  • MaiChai

    5

  • måne

    4

Mest aktiva i denna tråd

Inlagda bilder

broder tuk tuk

Den svenska diplomat-heroinsmugglar-dottern sa något liknande. Att hon saknade gemenskapen i thaifinkan när hon sedan blev flyttad till Sverige. Men så satt hon väl i isoleringscell i Sverige vilket jag antar gör en lite sällskapsjuk.

Det kan säkert ligga någon sanning i det.

Alla vi Thailandsvänner kan väl intyga att det är betydligt lättare att skaffa sig vänner i Thailand än i Sverige och att människorna är mer öppna och välkommnande än vad svensken i allmänhet är.

Faktiskt något som jag tror även påverkar de personer som vistas mycket i Thailand eller lever med thaiare nära sig i Sverige.

Det är så att säga lättare att bli insläppt i gemenskapen i Thailand än i Sverige och det gäller säkert även bakom fängelsemuren.

BTT

Soi 7

Link to comment
Dela på andra sajter

ja det var i bokerna

"Den svenska diplomat-heroinsmugglar-dottern sa något liknande"

och "glom att ni har en dotter"

som jag läst det jag skrev om

Link to comment
Dela på andra sajter

Svårt med knapparna ibland tydligen. Råkade ge Nissefisk minuskarma när jag skulle kolla vem som gjort det. Iof är väl kommentaren kanske värd minuskarma även om jag definitivt inte försvarar det Kenneth gjorde.

/GSt

Råkade göra samma sak. Sorry.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...