svampen Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Detta får mej att må illa! Generaldirektören renoverar lägenheter på ÖSTERMALM för bistånspengar! HerreGud vilken f*tta ! Vart är allt på väg? Hur kan man som Människa leva med detta ingen skola,ingen sjukstuga = ingenting! PGA en fet djävla maktmissbrukare! Hoppas han sitter på samma KÅK som en del polare,realyt fore u my FUCKING BITCH! Han ska få!!!!! MVH SVAMPEN Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
noBuzz Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Exakt, dom har gjort bort sig. Sa att det var till de fattiga men gav till de rika? Känns det igen? Tacka vet jag gula korset! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Sill och Snapps är inte helt fel och barn luras inte samt byalivets lunk appelarar mig... Så gör som jag stöd SOS Barnbyar "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Arkiverad
Denna tråd är arkiverad och kan inte skrivas i.