Guest Knasen Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 I väntan på Jonny Dajmspreckers bilder.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KalleKula Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Grymt stor "fågel" hoppas att jag får åka med en dylig sak i framtiden från Arlanda.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2010 Lägger väll ut en liten film jag med fast det nu finns flera, när den taxade ut så passerade den Thais 747:a som då såg väldigt liten ut. Det lite otur med vädret men det var otroligt mycket folk där. Ursäkta att det blev lite skakigt ibland, men zooma 30 ggr på frihand är svårt utan en clirr “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 15, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 15, 2010 Tar några vimmelbilder också Hotellet Vrålåket som sagt mycke folk var det kaos blev det när en del parkerade 3 i bredd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 Herrejöses sånt intresse för ett flygplan När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 15, 2010 Dela Inlagd September 15, 2010 MÅNE Säger: Va fan fel flyg igen detta är ju inte Maitans inte en BLÅ/VIT flagga bara en massa USA flagg. Inte en Chang bara Budwieser nä fy fan vi flyger vidare Gumman Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 MÅNE Säger: Va fan fel flyg igen detta är ju inte Maitans inte en BLÅ/VIT flagga bara en massa USA flagg. Inte en Chang bara Budwieser nä fy fan vi flyger vidare Gumman Fortsättning följer! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 16, 2010 Dela Inlagd September 16, 2010 MÅNE Säger: Va fan fel flyg igen detta är ju inte Maitans inte en BLÅ/VIT flagga bara en massa USA flagg. Inte en Chang bara Budwieser nä fy fan vi flyger vidare Gumman Den bilden är från när svampen kliver ur bilen efter MPR-träffen i Göteborg.Mvh Måne Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2010 TV 4 Sport nu !!! Ice pilots som går varje måndag kl 22:00 Mycket sevärt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 TV 4 Sport nu !!! Ice pilots som går varje måndag kl 22:00 Mycket sevärt Ja jäklar, hade helt förträngt detta... var helt inne i stora boobs på trean nu Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 20, 2010 Trådstartare Dela Inlagd September 20, 2010 Äh! stora tuttar är överskattat “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 20, 2010 Dela Inlagd September 20, 2010 Äh! stora tuttar är överskattat De e ju så, och flygplan är mer intressant Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
erik-sson Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 kolla in TV 10 nu intressant program highspeed flygplan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 22, 2010 Dela Inlagd September 22, 2010 Blue Angles var på Tullinge för ca 10 år sedan, klart sevärt! Undrar hur dom tänkte där med vingarna baktill på planet med dom stora bokstäverna AK? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
stjp8729 Inlagd September 26, 2010 Dela Inlagd September 26, 2010 En intressant hemsida där man kan läsa om incidenter och olyckor med flyg: Brukar du använda säkerhetsbältet när du flyger? h?article=42e95ecb&opt=0 Ha en bra dag! Hua Hin - Stränder - Bangsaen - Bildberättelse - Songkran - Isaan - Semesterbilder Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Dags för ice pilots ikväll igen! TV4 SPORT 22:00 - 23:00 Ice pilots Del 4 av 13. Även på TV4 FAKTA 23:20 Ice pilots Om man kikar ut genom rutan i planet och ser nedanstående så e de nog dags o lägga ner sponken Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 27, 2010 Dela Inlagd September 27, 2010 Dags för ice pilots ikväll igen! TV4 SPORT 22:00 - 23:00 Ice pilots Del 4 av 13. Även på TV4 FAKTA 23:20 Ice pilots Om man kikar ut genom rutan i planet och ser nedanstående så e de nog dags o lägga ner sponken Eller kolla höjdmätaren ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 1, 2010 Dela Inlagd Oktober 1, 2010 Dagens filmtips för flygnördar kommer här. Just Planes Videos/World Air Routes har gjort massa filmer om olika flygbolag där dom följer med under hela resans gång. Har just tittat på första timmen av United Airlines 777-200 och kunde inte slita mig.Började med pappersarbetet innan flygningen, lite däcksparkning osv... efter det var de takeoff filmat från cockpit.Väl där uppe i de blå gick kaptenen igenom varenda knapp o skärm och förklarade funktionerna. En del av filmerna finns ju att tillgå på nätet för dom som håller på med sånt Nu skall jag titta på timme nummer två... ajö... Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Så här skall en säkerhetsgenomgång se ut.Passar kanske inte alla bolag om man säger så(hej SAS). Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fisken Inlagd Oktober 2, 2010 Dela Inlagd Oktober 2, 2010 Så här skall en säkerhetsgenomgång se ut.Passar kanske inte alla bolag om man säger så(hej SAS). Kan bara hända i Filippinerna... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu