Raggarn Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Böter!!!! Då borde SAS få böter för de gamla haggornas långa hängpattar.✈ Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Vart tog mina Smileys vägen? Det blev bara frågetecken utom planet. Trevlig helg på Er. Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Böter!!!! Då borde SAS få böter för de gamla haggornas långa hängpattar.����✈ ��Raggarn Dom kallas för "isbjörnar" ! Vitt hår och stora arschlen. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd Augusti 10, 2012 Dela Inlagd Augusti 10, 2012 Isbjörnar i klimakteriet!!! Låter som en livsfarlig Combo. Medtag björnsax.... Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 2, 2012 Dela Inlagd September 2, 2012 Dagens TV-tips kommer här för lite perfekt Söndagsslappa i soffan! Just nu på TV8: The Restaurant Brittisk realityserie från 2008. Säsong 2. Avsnitt 8 av 15. Raymond Blanc ger de återstående kockarna i uppdrag att producera förstklassig flygplansmat. Och klockan 12.55 slås det över till TV4 Fakta för: Livet på flygplatsen Brittisk dokumentärserie från 2010. Avsnitt 4 av 6. Serien skildrar livet på en av Storbritanniens större internationella flygplatser, Stansted. Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 (ändrad) Funkar med bild nu genom Tapa? Wizzair bland bladen för nån timme sen Ändrades September 4, 2012 av lamai64 Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Offe1609 Inlagd September 4, 2012 Dela Inlagd September 4, 2012 I dag gick Gula divisionen på tv 1 Fina flygscener med Tunnan ( J 29 ) Den kanske är kvar på play Offe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
RoiET Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Inte Thai men en intressant BBC-dokumentär om en D-check av en 747. http://www.maipenrai.se/forum/t/23687-konto-för-brännskadade-pop/#entry665085 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Dom kallas för "isbjörnar" ! Vitt hår och stora arschlen. Så det är därför sas ska sluta flyga cop-bkk ha ha När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 9, 2012 Dela Inlagd September 9, 2012 Riktigt intressant program väl värt att titta på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Murre Inlagd September 12, 2012 Dela Inlagd September 12, 2012 Isbjörnar i klimakteriet!!! Låter som en livsfarlig Combo. Medtag björnsax.... Raggarn Nja korrekt benämning är "kabin mormor" minimikraven är 60år eller 80kilo eller om det var tvärt om Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Raggarn Inlagd September 19, 2012 Dela Inlagd September 19, 2012 Tja Nördbröder! Just nu extra billigt. Bara 7 spänn. FlightRadar24 PRO på App Store. Jäkligt ballt på både Ajfååån och Paddan. Flyg i frid. Raggarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 19, 2012 Dela Inlagd September 19, 2012 I morgon landar världens modernaste flygplan på Arlanda! Ethiopian Airlines har tillfälligt ersatt sin Boeing 757 med en Boeing 787 Dreamliner på linjen Addis Abeba – Stockholm och imorgon bitti omkring 07.10 beräknas planet landa på Arland... as Bana 3 och då sannolikt från norr. Om du vill komma och titta på landningen rekommenderar vi utsiktsplatsen vid norra änden av Bana 3. Under hela torsdagen fram till klockan 21.00 planeras Dreamlinern stå vid gate 17 i Terminal 5 och då är SkyCity (som ligger mellan Terminal 4 och 5) den absolut bästa platsen att se den ifrån. På arlandaairport.se hittar du vägbeskrivning till utkiksplatsen, både för kollektivtrafik och bil. http://www.swedavia.se/arlanda/shopping-mat-service/service/utsiktsplats/ "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 19, 2012 Nu snackar vi flygplan och ingen HPD från grodätarna “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 I morgon landar världens modernaste flygplan på Arlanda! Ethiopian Airlines har tillfälligt ersatt sin Boeing 757 med en Boeing 787 Dreamliner på linjen Addis Abeba – Stockholm och imorgon bitti omkring 07.10 beräknas planet landa på Arland... as Bana 3 och då sannolikt från norr. Om du vill komma och titta på landningen rekommenderar vi utsiktsplatsen vid norra änden av Bana 3. Under hela torsdagen fram till klockan 21.00 planeras Dreamlinern stå vid gate 17 i Terminal 5 och då är SkyCity (som ligger mellan Terminal 4 och 5) den absolut bästa platsen att se den ifrån. På arlandaairport.se hittar du vägbeskrivning till utkiksplatsen, både för kollektivtrafik och bil. http://www.swedavia.e/utsiktsplats/ Här är en film av landningen på Arlanda: http://www.flygtorget.se/Aktuellt/Artikel/?Id=9434 // mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 Den var nästan i tid, -40 min men det var ett mycket tjusigt plan. Hoppas på en resa med ett sånt nångång Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Repe Inlagd September 20, 2012 Dela Inlagd September 20, 2012 http://www.facebook.com/home.php#!/photo.php?fbid=10151225108075873&set=a.10151225045510873.498406.156915200872&type=1&theater Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 Tjusigt med en jänkare från afrika http://www.aftonbladet.se/resa/flyg/article15479059.ab “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stickan Inlagd September 21, 2012 Dela Inlagd September 21, 2012 Jäkligt snygg landning! En sak jag undrar över är hur 787:an klarar träffar av blixten? Har den ett aluminiumskal som leder bort den precis som andra flygplan? Stickan Inte för dum för att förstå! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 21, 2012 Trådstartare Dela Inlagd September 21, 2012 B 787 Häftigt med HUD som i stridsflygplan en liten rundtur “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 28, 2012 Dela Inlagd September 28, 2012 En plats på Suvarnabhumi som vi inte ser från insidan iaf http://www.youtube.com/watch?v=XApDee-2PxY Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 En plats på Suvarnabhumi som vi inte ser från insidan iaf http://www.youtube.com/watch?v=XApDee-2PxY jag har varit där(har en svåger som är nåt lite högre på thai), några bilder med dålig kvalité. hoppas jag gjorde några flygnördar lite avundsjuka nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 jag har varit där(har en svåger som är nåt lite högre på thai), några bilder med dålig kvalité. hoppas jag gjorde några flygnördar lite avundsjuka nu... Mille, jag gillar inte dig! Jäkligt kul får jag säga, dina bilder satt som en hästspark i baken! Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Towe Inlagd September 29, 2012 Dela Inlagd September 29, 2012 Inte så lite avis heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kuai Inlagd September 30, 2012 Dela Inlagd September 30, 2012 Motorproblem på Dreamliner eller problem med General Electric GEnx-1B. http://www.cnn.com/2012/09/28/travel/dreamliner-engine/index.html Livet är en resa, lev mera! Frihet det ger man och ansvar det tar man! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu