heno Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 tjena, var i Amsterdam i helgen och sprang in på en Thaibar för några bira och hörde en låt som spelades i högtalarna, jag har hört denna låt i Thailand på någon go-go bar. jag tror den är en äldre låt och refrängen är något med 'a prom, prom, prom' eller något sånt! det är en tjej/kvinna som sjunger. någon som kan komma med tips på vilken låt jag menar... och jag sjunger ungefär lika dåligt som jag beskriver låten .heno .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mr chaweng Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 (ändrad) Ja, du sjunger sämre än vad jag gör. ^_______^ Ändrades Maj 24, 2010 av mr chaweng Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Tror jag vet vilken du menar, inte lätt att hitta när man endast har ett svagt minne av refrängen, får ta o kolla runt lite.. Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Maj 24, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 24, 2010 Måste vara den här: nä på thai .. .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Kan den vara från slutet av 80 början av 90 talet, tror jag också att jag vet. Men låtminnet är inte vad det borde. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Härmed efterlyser även jag en låt En tjej/kvinna som sjunger något i stil med "Pop mee amadelo" någon som kan påminna sig att de hörd något liknande? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bananen Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Ja direkt ny är den inte, men spelas lite här o var, hittar den dock ej Det är inte vad partierna säger några månader innan valet som räknas, utan vad de har sagt och gjort under hela mandatperioden innan valet.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Kan det vara denna? http://www.youtube.com/watch?v=4xv5O2w8lrM&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Maj 24, 2010 Dela Inlagd Maj 24, 2010 Härmed efterlyser även jag en låt En tjej/kvinna som sjunger något i stil med "Pop mee amadelo" någon som kan påminna sig att de hörd något liknande? /Enis Ja det är ju en riktig klassiker, men jag har nog inte hört den med någon tjej/ kvinna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Maj 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2010 Kan den vara från slutet av 80 början av 90 talet, tror jag också att jag vet. Men låtminnet är inte vad det borde. den tids ramen stämmer ganska bra ... är lite up tempo på det hela .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Maj 25, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 25, 2010 Ja direkt ny är den inte, men spelas lite här o var, hittar den dock ej du har inget namn eller kan nynna den bättre än jag kan skriva den ? jag blir ju galen! .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Ja det är ju en riktig klassiker, men jag har nog inte hört den med någon tjej/ kvinna? Har du någon tub på den? /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Siam-Nilsson Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 (ändrad) Den efterlysta "go-go" låten kanske är denna? Ändrades Maj 25, 2010 av Siam-Nilsson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 Har du någon tub på den? /Enis "Rock Me Amadeus" = "Pop mee amadelo" ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Maj 25, 2010 Dela Inlagd Maj 25, 2010 (ändrad) "Rock Me Amadeus" = "Pop mee amadelo" ? Fel svar men en klassiker. en thai låt skall det vara Pååp Mee Pååp Mee amadelo sller nått sånt look thung upptempo pop Ändrades Maj 25, 2010 av Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
heno Inlagd Maj 26, 2010 Trådstartare Dela Inlagd Maj 26, 2010 Fel svar men en klassiker. en thai låt skall det vara Pååp Mee Pååp Mee amadelo sller nått sånt look thung upptempo pop exakt så Enis... fan kan inte släppa den låten! vet att jag hört den på någon go go bar i Thailand och sen nu i Amsterdam 202 dagar till Bangkok =) .-' henke Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Welder Inlagd Maj 26, 2010 Dela Inlagd Maj 26, 2010 Ni får helt enkelt ta och sjunga en snutt och posta det först på Youtube och sedan här så ska ni se att ni snart får hjälp. Om Enis dessutom klär ut sig till pannkakstekare medan han sjunger så är succén given och svar kommer snart att flöda in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 29, 2010 Dela Inlagd Juni 29, 2010 Härmed efterlyser även jag en låt En tjej/kvinna som sjunger något i stil med "Pop mee amadelo" någon som kan påminna sig att de hörd något liknande? /Enis Enligt frugan skall artisten heta Pumpuang 'Peung' Duangjan (Thai พุ่มพวง ดวงจันทร์), även kallad 'Poompuang Moon' Nu gäller det bara att hitta den specifika låten .. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Olinen Inlagd Juni 29, 2010 Dela Inlagd Juni 29, 2010 då hitta jag denna men den funkar nog dåligt på a gogo. http://www.youtube.com/watch?v=257E0wRqV2I Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Knasen Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Är det denna? http://www.youtube.com/watch?v=iyR2Ea3KoyE&feature=related Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Är det denna? http://www.youtube.com/watch?v=iyR2Ea3KoyE&feature=related Rätt låt Knasen . fel artist och tempo bara ... från mitt minne men man kan ju inte få allt "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baabar Inlagd Juli 2, 2010 Dela Inlagd Juli 2, 2010 Måste vara den här: Hahahaha.det där var ju det mest fyndiga i " thai" sammanhang jag läst.hahahahah CHAANG THEE NANG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 4, 2022 Dela Inlagd Februari 4, 2022 tub efterlyses igen Enis 1 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 10 timmar sedan, skrev Enis: tub efterlyses igen Enis Håll till godo 2 1 6 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Februari 5, 2022 Dela Inlagd Februari 5, 2022 10 timmar sedan, skrev rolba: Håll till godo med en tom tub? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu