Jump to content
IGNORERAD

Kärleken till den Thailändska Kvinnan

gubben4906
 Dela

Recommended Posts

:ironi: Jag och en vän med sin Thaifästmö, som kan bra svenska, tog en barkväll tillsammans. Vi startade på Baren vänster om NID(ingen Nonki synlig där), glömt namnet där. mycket tjejer men ont om turister=Faranger. Efter det gick vi till Long Horn, skylten med 1-kg-klubben. När vi satt där kom vi in på samtalet Kvinnor och Thaikvinnor i synnerhet. Vi diskutterade vad som gör att svenska män faller för dessa kvinnor. Jag tog upp allt negativt som sägs om Thaikvinnor men ändå faller vi som käglor när vi träffar dem. Jag kom fram till följande:

Thaikvinnor är:(Oftast)

1. Vackra

2. Underbara

3. Keliga

4. Gossiga

5. Ragator

6. Skogstokiga

7. Peningkåta

8. GÅR EJ ATT FÖRSTÅ SIG PÅ.

Men ändå så älskar vi dem, varför????????????? :ironi:

:whistle: Kan någon berätta vad som gör att vi faller för dessa lömska, vidriga, jobbiga men UNDERBARA Varelser :whistle:

:diablo: gubben :diablo:

Taoism: shit happens, Buddhism: if shit happens, it isn't really shit, Islam: if shit happens, it is the will of Allah, Catholicism: if shit happens, you deserve it, Judaism: why does this shit always happen to us?, Atheism: I don't believe this shit

Dela på andra sajter

För att de "faller" för oss.smile.gif

Ja, kroben är ett underskattat trick

Dela på andra sajter

Guest wille

Vi diskutterade vad som gör att svenska män faller för dessa kvinnor. Jag tog upp allt negativt som sägs om Thaikvinnor men ändå faller vi som käglor när vi träffar dem. Jag kom fram till följande:

Faller svenska man for thaitjejer eller faller svenska man som ar medlemmar pa det thairelaterade forumet MPR for thaitjejer? Onekligen ar det sa att en extremt liten del av svenska man valjer att leva med en thailandska.

:whistle: Kan någon berätta vad som gör att vi faller för dessa lömska, vidriga, jobbiga men UNDERBARA Varelser :whistle:

:diablo: gubben :diablo:

Vissa kanske faller for dem och sedemera alskar dem for att de faktiskt har en chans att hitta en tjej som de gillar och som ar villig att "alska" dem tillbaka. Vem vet?

Dela på andra sajter

:ironi: Jag och en vän med sin Thaifästmö, som kan bra svenska, tog en barkväll tillsammans. Vi startade på Baren vänster om NID(ingen Nonki synlig där), glömt namnet där. mycket tjejer men ont om turister=Faranger. Efter det gick vi till Long Horn, skylten med 1-kg-klubben. När vi satt där kom vi in på samtalet Kvinnor och Thaikvinnor i synnerhet. Vi diskutterade vad som gör att svenska män faller för dessa kvinnor. Jag tog upp allt negativt som sägs om Thaikvinnor men ändå faller vi som käglor när vi träffar dem. Jag kom fram till följande:

Thaikvinnor är:(Oftast)

1. Vackra

2. Underbara

3. Keliga

4. Gossiga

5. Ragator

6. Skogstokiga

7. Peningkåta

8. GÅR EJ ATT FÖRSTÅ SIG PÅ.

Personligen faller jag inte för thaikvinnor! Har däremot fallit för en kvinna som råkar vara Thai. Jag tror knappast det finns en mall för hur thaikvinnor är generellt.

Min fru är:

1. Vacker enligt mig.

2. Underbar ibland.

3. Keelig ibland.

4. Gosig ibland.

5. Inte en ragata.

6. Skogstokig när jag förtjänar det ;)

7. Lika "kåt" på pengar som jag är (handen på hjärtat, vem är inte det?).

8. Är lätt och enkel att förstå sig på för det mesta. Undantaget en vecka per månad (vanligt bland fertila kvinnor) ;) .

Summa sumarium: Det spelar ingen roll om en kvinna är Thai eller Svensk, det är ju KVINNAN man faller för, inte nationaliteten, eller det luddiga epitetet thaikvinnor.

Mvh/

www.mangeudon.se

MangeUdon, med ena foten i nordöstra Thailand

Dela på andra sajter

Jag föll för kvinnan bakom masken, en mycket komplex och sargad unik individ på andra sidan det underbara leendet...

Det visade sig vara en kvinna bördig från Thailand... hade hon varit från någon annan plats av moder jord så hade jag väl suttit och granskat en liknade diskusition på exempelvis..

www.traktorerochkossor.kz som det lustiga grabbarna som driver motsvarande site för de som har en rellation med en kvinna bördig därifrån döp sin sammlingplats i etern till

/Enis

Ändrades av Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Dela på andra sajter

"Vägen till mannens hjärta går genom magen" lyder ett gammalt ordspråk och av bilderna Enis matat oss med att döma så ser det inte ut som om kärleken kan göra annat än att spira i det Eniska hemmet.

Jag blir själv lite kär i Fru Enis när jag ser dessa bilder. Framförallt blir jag hungrig.

Så jag passar på att gratulera dig Enis till ditt kap. :great:

Dela på andra sajter

Själv kan jag bara hålla med MangeUdon och Enis, det är personen jag fallit för, att hon sen är från Thailand är en bisak även om Thailand är ett trevligt och bra land i mina ögon också.

Mvh

BBJ

jap.gif

Nytt år - nya möjligheter!

Dela på andra sajter

Kan någon berätta vad som gör att vi faller för dessa lömska, vidriga, jobbiga men UNDERBARA Varelser :whistle:

Förstår inte vad du pratar om, jag har inte upplevt nåt av detta. Kanske du träffar thai tjejer i fel miljö??

// Jobbe

Dela på andra sajter

"Vägen till mannens hjärta går genom magen" lyder ett gammalt ordspråk och av bilderna Enis matat oss med att döma så ser det inte ut som om kärleken kan göra annat än att spira i det Eniska hemmet.

Jag blir själv lite kär i Fru Enis när jag ser dessa bilder. Framförallt blir jag hungrig.

Jag trodde det var Enis själv som lagade all mat han fotograferar :o

Ändrades av nitramj77
Dela på andra sajter

Guest Flores

Vi var just inne hos grannen, han bjöd in oss för han har aldrig träffat pappa (HansG). Det plingade på vår dörr och HnsG öppnade, grannens sambo bjöd in oss för hennes sambo ville det. Han skickade alltså sambon för uppdraget.

Väl inne där servade hon oss med kaffe,öl,juice,vatten,cigg,och satte på lite musik på stereon. Under hela samtalet satt hon tyst och endast talade på direkt ställda frågor till henne. Jag startade en högljudd diskusion med grannen och HansG alltså två mot en :kort: ,hon satt tyst hela tiden, frågade endast om vi ville ha påfyllning.

Var hon thailändska?? Nope, tyska.

Dela på andra sajter

Efter många år i Thailand, och tillsammans med thai.

Kan jag inget annat än att hålla med Gubben.

U-C

Ändrades av UDON-CHARLIE
Dela på andra sajter

Jag trodde det var Enis själv som lagade all mat han fotograferar :o

Jo den där Welder har fått en hel del om bakfoten...

/kastrullskramlaren Enis

Dela på andra sajter

Jo den där Welder har fått en hel del om bakfoten...

/kastrullskramlaren Enis

Jag vill minnas att jag sett ett flertal foton på fru Enis vid spisen. Kan inte påminna mig om att jag vid något tillfälle sett Enis själv stå där. Men det kanske dyker upp något kort på det inom kort. :drinks:

Dela på andra sajter

Kan någon berätta vad som gör att vi faller för dessa lömska, vidriga, jobbiga men UNDERBARA Varelser

Jag fick minuskarma för att jag aldrig upplevt ovanstående... Jaha... Vad säger man?

// Jobbe

Dela på andra sajter

Jag vill minnas att jag sett ett flertal foton på fru Enis vid spisen. Kan inte påminna mig om att jag vid något tillfälle sett Enis själv stå där. Men det kanske dyker upp något kort på det inom kort. :drinks:

:na:

Dela på andra sajter

Vi var just inne hos grannen, han bjöd in oss för han har aldrig träffat pappa (HansG). Det plingade på vår dörr och HnsG öppnade, grannens sambo bjöd in oss för hennes sambo ville det. Han skickade alltså sambon för uppdraget.

Väl inne där servade hon oss med kaffe,öl,juice,vatten,cigg,och satte på lite musik på stereon. Under hela samtalet satt hon tyst och endast talade på direkt ställda frågor till henne. Jag startade en högljudd diskusion med grannen och HansG alltså två mot en :kort: ,hon satt tyst hela tiden, frågade endast om vi ville ha påfyllning.

Var hon thailändska?? Nope, tyska.

Exactemente, den som ändå gift sig med en tyska.

Der Arne

Dela på andra sajter

Guest Forden34

Jag fick minuskarma för att jag aldrig upplevt ovanstående... Jaha... Vad säger man?

// Jobbe

Ja det får du räkna med här, har man en åsikt om något andra inte diggar då åker man dit direkt, kolla på min karma hahahahahahaha

man måste tycka som andra om man ska få +karma hålla med å suga arsel är ett tips, fråga deras chefer som är dyngsura i arslet hela dagarna så skinnet släpper

Dela på andra sajter

Ja det får du räkna med här, har man en åsikt om något andra inte diggar då åker man dit direkt, kolla på min karma hahahahahahaha

man måste tycka som andra om man ska få +karma hålla med å suga arsel är ett tips, fråga deras chefer som är dyngsura i arslet hela dagarna så skinnet släpper

Mja, släpper skinnet i rektum är det oftast bristande analhygien som är boven i dramat.

Detta kureras lättast med ett plåster.

Dr Arne

Dela på andra sajter

Den som kom på det ordspråket siktade lite för högt!! :whistle:

// mrco

Dela på andra sajter

I tråden om Thailändska = Villig, Ledig och tillgänglig?

finns förklaringen.

härligt härligt men farligt farligt...min har hotat med att bita av den heligaste om jag skulle bli en matafay en vacker dagcrazy.gif

Det är alltså spänningen som lockar i många fall. crazy.gif

För min del som inte är masochistiskt lagd, anser jag nog att den goda maten har haft mer betydelse. drinks.gif

Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
 Dela

• Skapa ny...